Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3130 reacties

Goedemorgen @Mischa218, dat klinkt alsof de box in dit geval hapert inderdaad, anders zou de afstandsbediening het helemaal niet doen. Sorry voor het ongemak, maar goed dat je het aangeeft!

Wat ik me wel nog afvraag, werkt de box voor de rest prima? Heb je geen last van blokken in het beeld of een wegvallend signaal -  daarmee bedoel ik niet het infraroodsignaal, maar de algehele verbinding. Voordat we de box omruilen, wil ik wel zeker weten dat je straks niet weer onnodig een paar dagen wacht. We pakken het nu bij de kernoorzaak aan, zo heb jij straks dé best mogelijke oplossing te pakken!

 

 

De box werkt verder prima.

@Jason 

Ik heb een nieuwe aangevraagd via pb!

Heb alle stappen doorlopen maar helaas wil niks baten.

Goedemiddag. Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening bestellen. Mijne is helaas kapot gegaan. Geen idee hoe..
 

Reputatie 7
Badge +16

@Mischa218 Zou je mij een privébericht (de link is klikbaar) kunnen toesturen met daarin het MAC-adres en serienummer van de desbetreffende TV Box? Dan check ik hoe we het gaan oplossen!

 

@Beijkruben Welkom op de Community! Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven dagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Ik heb de batterijen twee maal vervangen maar hij reageert niet.

Kan ik bij deze een nieuwe bestellen?

mvg

Reputatie 1

Hallo, 

Bij ons heeft het kleine jochie ws de afstandsbediening ongemerkt in de prullenbak gemikt want dat ding is nergens meer te vinden. Proberen er altijd wel op te letten maar ja... 

Kan ik hierbij een nieuwe afstandsbediening bestellen?

Met vr gr Daniël

Reputatie 2

Hallo,

Onze afstandsbediening is stuk. Ik heb het idee dat onze jongste er meer van af weet ;-) Is het mogelijk dat we een nieuwe kunnen ontvangen? Het zappen gaat momenteel lastig.

Alvast bedankt!

Gr Egon

Reputatie 7

Hoi @bonnerjee ,

Ik zie dat er via de telefonische klantenservice al contact is geweest en er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt. Super om te horen!

 

Ook voor jullie, @DanieltenB en @egonnanninga , heb ik direct een nieuwe afstandsbediening besteld! Je kan deze zo snel mogelijk op de deurmat verwachten. Het blijven Dalton’s soms! 😉

Reputatie 1

@Boris thanks!!

Hallo,

 

Mijn afstandsbediening doet het steeds slechter. Op sommige knoppen reageert de box al amper. Ik heb al meerdere malen de batterijen vervangen. Zouden jullie voor een vervanging kunnen zorgen?

 

Gr. Sjoerd

Afstandbediening is zoek,

Kan hem nergens meer vinden al 2 weken .

Als het kan graag een nieuwe opsturen ik Hoor het wel of dar kan.

We horen het graag.

 

Groetjes Roberto de kok

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Zwoerd1981 en @Amanda34 , ik heb direct een nieuwe afstandsbediening jullie kant op gestuurd. Jullie kunnen deze binnen enkele dagen verwachten! :grinning:

Goedemiddag, ook ik heb helaas blijvende problemen met de afstandsbediening. De afstandsbediening is spontaan gestopt met werken, resetten en dergelijke vele malen geprobeerd, maar het heeft geen zin. Inmiddels werkt de afstandsbediening helemaal niet meer & reageerd de tv box ook niet meer (batterijen zijn nog goed). Resetten van de box heeft ook geen zin gehad.

 

Graag ontvang ik ook een nieuwe in de hoop dat dit het probleem verhelpt.

 

P.S. ik heb mijn twijfels bij de genoemde codes onder '’Samsung'’, of de juiste code voor mijn tv hierin is vermeld, ik heb het nl. meerdere malen geprobeerd, maar geen van deze codes leek te werken. Ik heb een Samsung UE40J5100AWXXN.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bdboer, welkom op de Community!

Je zult binnen maximaal vier tot zeven dagen een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Zo kun je straks weer zonder haperingen TV kijken en heb je geen last meer van een kapotte ab.

Veel kijkplezier toegewenst en stay safe! 

Reputatie 1

mijn afstandsbediening is defect, gaarne ontvang ik een nieuwe

ik heb die met het magenta knopje rechtsboven.

 

alle oplos stappen geprobeerd, maar steeds hetzelfde probleem

 

mvg Milko

Verschillende knoppen van onze afstandsbediening werken niet meer. Batterij vernieuwen en resetten heeft niet geholpen. Kunnen we aub een nieuwe afstandsbediening toegestuurd krijgen?

Goedemorgen,

 

Helaas zijn wij een van onze afstandsbedieningen kwijt. Wij hebben de afstandsbediening met een magenta knop rechts. Zouden wij een nieuwe kunnen krijgen?

Onze afstandsbediening van de tv box is kwijt sinds de kleinkinderen op bezoek zijn geweest. Wij willen graag een nieuwe bestellen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Milko Emmerig, @OTB77 en @GJArnts, er komen nieuwe afstandsbedieningen aan. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven dagen levertijd. Gebruik in de tussentijd de superhandige tips op pagina één van dit topic Stay safe!

 

Hoi @APK1968, graag bestel ik ook voor jou een nieuwe afstandsbediening: ik kan echter met de opgegeven informatie in jouw profiel geen abonnement vinden. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan maak ik het zo snel mogelijk in orde voor je! 😉

Onze afstandsbediening begint kuren te vertonen, verschillende knoppen werken helemaal niet meer. Nieuwe batterijen en resetten hebben helaas niet geholpen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Bri92, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven dagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Hallo, onze hond vond het nodig om de afstandbediening als kluif te gebruiken. Helaas is het ding er nu dusdanig aan toe dar enkel de batterijen nog (her)bruikbaar zijn. Ik hoop dat je een oplossing hebt waardoor we de boel weer vanaf de bank kunnen bedienen. Gelukkig kon ik de 2e set verplaatsen dus zitten we niet geheel zonder. Alvast hartelijk dank.

Erwin

Reputatie 1

Goedendag

 

Sinds kort reageert me afstandsbediening nog amper, ik heb de adviesstappen al opgevolgd. Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening kunnen opsturen?

Alvast bedankt

 

Groet

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Ean Vali en @LB18, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven dagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Mijn dochter heeft onze afstandsbediening kwijt gemaakt denken zelfs dat ze hem weg gegooid heeft kan ik een nieuwe krijgen 

Reageer