Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3129 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Smallers, welcome to the Community!

A new remote control is on its way, please understand that it takes approximately three to six days for delivery.

As a temporary solution you can always use our TV Anywhere app. Then you have access to most of the channels on your cellphone, tablet or laptop/PC anywhere in the EU. Then you at least have something to zap.

Another small tip for anyone waiting for a new remote control: if you have a USB keyboard lying around, you can temporarily connect it to your TV Box. Then you can at least use the number keys to zap. That might make waiting for a new remote a little more bearable! 😄

Helaas is onze afstandsbediening stuk. Hoe kan ik aan een nieuwe komen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dirkkroon 

Dat is balen 😔

Een moderator reageert hier vanzelf en die zal een nieuwe opsturen 👍

Hoi, 

Ik ben m'n afstandsbediening kwijt en zou graag een nieuwe willen bestellen. Dank

Reputatie 1

Mijn hond heeft inderdaad de afstandsbediening voor zijn botje aangezien. Graag ontvang ik een nieuwe.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Froemel en @skok11, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 

@skok11 Wat een boefje is het toch ook! 😁 We zullen de volgende modellen afstandsbedieningen er iets minder sappig uit laten zien!

Reputatie 1

@Jason Afstandsbediening is binnen en veilig opgeborgen voor de hond! Super bedankt voor de superservice.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @skok11, heel graag gedaan! Top dat je de ab meteen opgeborgen hebt, nu kan je hondje weer verder spelen met z’n eigen bot! 😄

Hallo @Dirkkroon 

Dat is balen 😔

Een moderator reageert hier vanzelf en die zal een nieuwe opsturen 👍

Ja dat is zeker balen… wanneer kunnen wij de ab verwachten😇

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dirkkroon, graag help ik je met een nieuwe afstandsbediening zodat je weer ongestoord kunt zappen! 😄

Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan kan ik je klantprofiel inzien en de bestelling in orde maken, thanks!

Van de afstandsbediening functioneren meerdere knoppen niet meer. Da's lastig tv kijken. 

Gr Henk 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Henkie1961, van harte welkom op de Community, leuk dat je je hebt aangemeld!

Er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Een prachtig weekend toegewenst!

Thnxs! Vlotte reactie én service. Top! 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! 😄 Geniet van een prachtig weekend!

Reputatie 2

ik heb alles uitgeprobeerd , mij afstandsbediening blijft knipperen
hoe kan ik aan een nieuwe komen 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @fietszwerver, heb je de batterijen ook al eens vervangen en de ab opnieuw gekoppeld? Zo ja, dan stuur ik je graag een nieuwe afstandsbediening toe!

Reputatie 2

ha die Jason , dank je voor het snelle bericht 
ja ik heb al meermaals de batterijen vernieuwd , het is dan ook al een oudje hoor 
heb de koppeling als ook de reset en zo meer , wil niet zo het moet 

zou fijn zijn een nieuwe te krijgen
 

kijk uit een ander leven 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @fietszwerver, aah wat balen! Ik stuur je een nieuwe ab toe. Deze ligt binnen maximaal vijf dagen in de bus. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

 

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe
afstandsbediening misschien wat draaglijker! :wink:

Reputatie 2

dank je wel Jason 

ja ik kijk via tv anywhere op de pc 
zal eens zien of ik nog zo'n toetsenbord heb 
 

 

Reputatie 7
Badge +16

@fietszwerver Heel graag gedaan en veel kijkplezier straks! 😄

Beste Klantenservice, 

Een mysterie hier in huis, maar de afstandsbediening van de T- mobile box is kwijt..kan ik een nieuwe bestellen? Groeten!

Van mijn afstandsbediening werken de TV en source knop niet meer. Werd al een tijdje minder, maar nu doen ze niets meer. 

Ook geprobeerd om opnieuw te koppelen voor de zekerheid. Maar helaas.

Kan ik een nieuwe krijgen? 

Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening, aangezien het battterijvak niet meer dicht kan.

Reputatie 1

Goedemiddag mijn afstand bediening is kapot er is per ongeluk iemand op gaan staan en de printplaat is doormidden dus niet meer te repareren ik zou graag een nieuwe willen want zappen is niet mogelijk meer 

Reputatie 1

@Dancer29 Voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld!

@Haeckie, @M. Meiberg en @Marcelmiranda, voor jullie wil ik dit ook heel graag fixen, maar helaas missen jullie klantgegevens nog in jullie profielen. Zouden jullie de profielen willen updaten met jullie klantnummers en een seintje geven wanneer dat gedaan is?
Dan sturen wij direct een nieuwe afstandsbediening op!

Reageer