Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 7

Hi @Patty-L, haha dat zapt nogal lastig denk ik! Top dat je het gelijk aangeeft, want ik heb meteen een nieuwe voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen valt deze dagen bij jou op de mat en dan hoop ik dat je 'm veilig kan stellen voor jouw hond. Veel plezier alvast ermee! 😁

Reputatie 1

Hier vertoont de afstandsbediening helaas ook kuren. Na nieuwe batterijen en een reset helaas nog steeds kuren. Kan er een nieuwe worden opgestuurd?

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7

Hi @Hinster, top dat je ook al hebt geprobeerd of nieuwe batterijen wellicht zouden helpen! Yeah, jij kan zeker een nieuwe krijgen. Deze is ‘as we speak’ al door mij aangevraagd en kun je binnen enkele dagen gebruiken. Hopelijk zijn de kuren dan helemaal voorbij! 😊

Hi,

Helaas heeft de hond onze afstandsbediening kapot gebeten. Ik zou graag een nieuwe willen bestellen.
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Dennis

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Bietje7, oei dat is onfortuinlijk, maar gelukkig heb je over maximaal vijf dagen een nieuwe afstandsbediening! Ik heb van andere hondenliefhebbers begrepen dat deze variant iets minder smakelijk oogt dus dat is goed nieuws. 

Nee alle gekheid op een stokje: als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😊

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Hij gaat steeds slechter reageren namelijk, hij is een paar keer gevallen  

Onze Afstandsbediening voor TV Box is kapot. Graag vraag ik naar een nieuwe. Dankjewel 

Onze afstandsbediening is van de tv kast afgevallen en kapotgegaan.

kunnen we een nieuwe krijgen?

Reputatie 7

Hi @Blundy10, @STEAPITZ en @Assepoetseke, top dat jullie hiervoor aan de bel trekken! Er komen drie gloednieuwe afstandsbedieningen jullie kant op, yay. Ik hoop dat deze nieuwe op en top werkt en jullie weer lekker in de rondte kunnen zappen. Nog vragen? Laat het dan zeker even weten, want dan kijk ik daar gelijk naar! 🎈

Goedemorgen,

Onze afstandbediend nog één vanuit Vodafone. Heeft steeds méér knoppen die niet meer werken. We hebben allerlei stappen genomen, maar we denken dat deze gewoon versleten is. Zouden jullie ons een nieuwe kunnen toesturen?

 

​​​​​​Vast bedankt

Reputatie 7

Hi @dzoelen, top dat je al verschillende stappen hebt geprobeerd! Ik help je hier graag bij en wilde meteen een nieuwe afstandsbediening jouw kant op sturen. Ik kan alleen met het e-mailadres in jouw profiel, niet bij een abonnement komen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) en daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN willen melden? Dan vraag ik er meteen eentje voor je aan, zodat je weer lekker kunt zappen! 💪

Goedemorgen, 

Mijn afstandbediening van de interactieve tv is kapot, ik heb de stappenplannen al doorlopen maar dit heeft tot nu toe niet geholpen. 

Kan ik via hier een nieuwe afstandsbediening aanvragen?

Met vriendelijke groet, 

Tim

Reputatie 7

Hi @Tim Lentfert, jij bent hier helemaal aan het juiste adres! Ik heb er gelijk één jouw kant opgestuurd. Je hoeft de deurbel niet in de gaten te houden, want binnen enkele dagen vind jij het pakketje in de brievenbus. Veel plezier ermee en een mooie dag vandaag! 🎈

Hoi, Onze afstandsbediening van de tv box werkt niet meer. Ik heb de reset uitgevoerd, maar dat geeft geen verschil. De lampjes knipperen zoals omschreven (2x) dus ga er vanuit dat het daar niet aan ligt. En ja dus ook de batterijen check gedaan. Hoor het graag. groet, Pim 

Reputatie 7

Hi @Pimdevreeze, een afstandsbediening die niet werkt dat is natuurlijk niet fijn! Super dat je dit topic gevonden hebt, want ik heb direct een nieuwe jouw kant op gestuurd. Binnen enkele dagen kun je deze gloednieuwe afstandsbediening gebruiken en ik hoop dat jij hier volop van kunt genieten. Veel plezier alvast en maak er een mooie dag van! 😁

Hallo Lisa,

Is het nog gelukt met de afstandsbediening? Ik heb je gisteren de info via een privébericht gestuurd.

Groeten 

Goedemorgen! Wij zijn sinds afgelopen dinsdag 2-11 aangesloten bij t mobile thuis. Werkt goed, we zijn blij! Echter: mijn jongste dochter heeft zojuist de nieuwe afstandsbediening in een kopje water gedaan. Waar kan ik een nieuwe bestellen/aanvragen? 

Ik verneem het graag!

Reputatie 7

Hi @dzoelen, yeah! We spraken elkaar al even via het privébericht en hij is naar je onderweg!

Hi @Kire1984, zoals ik in het andere topic aangaf wil ik je graag voorzien van een nieuwe afstandsbediening! Via het e-mailadres dat in je profiel staat, kan ik alleen niet bij jouw abonnement uitkomen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 🎈

Lampje van de afstandsbediening blijft knipperen.  

Alles geprobeerd maar niks doet het 

 

Reputatie 7

Hi @Sandra26280, top dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik stuur met liefde een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Zojuist wilde ik dit voor je in orde maken, maar ik kom niet in je abonnement met het e-mailadres dat in dit profiel staat. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan zorg ik dat jij binnen enkele dagen een nieuwe afstandsbediening in huis hebt! 😁

Reputatie 1

Mijn hond is het duidelijk niet eens met mijn programmakeuze en wou zelf van kanaal wisselen. Dit is helaas niet goed afgelopen en nou blijven we hangen op Animal Planet. Zou ik aub een nieuwe afstandsbediening kunnen ontvangen zodat ik weer een programma met mensen kan bekijken?

 

Groetjes,

Saskia en Moes:dog2:

De cijferknoppen van de afstandsbediening van mijn TV box reageren niet goed meer. Kanalen met 3 cijfers zijn niet meer in te stellen, omdat de cijfers niet snel genoeg na elkaar ingedrukt kunnen worden . Nieuwe batterijen geeft geen verbetering. Kan ik aub een nieuwe ontvangen?

Alvast bedankt

Raymond

De afstandsbediening van mijn interactieve tv box is versleten. Sommige knoppen werken niet meer. Kan ik een nieuwe krijgen?

Hallo, vanmorgen is de oude afstandsbediening er mee gestopt. Het geluid kan alleen maar harder of zachter. 

Zouden jullie een nieuwe kunnen sturen? 

Alvast bedankt 

 

Reputatie 6

Ohnee @skok11! Ik hoop dat Moes niets heeft overgehouden aan dit avontuur? De afstandsbediening is naar jou onderweg en zal in de loop van komende week op de mat vallen. In de tussentijd kun je onze TV Anywhere app misschien naar jouw TV streamen, zo zit je niet tot volgende week over je oren in de dieren! 🐶

@Ray2104, dat kan niet lekker tv kijken! Ook naar jou is een nieuwe afstandsbediening onderweg. De afstandsbedieningen zijn universeel, dus je kunt de afstandsbediening van jouw tweede box tijdelijk bij beide boxen gebruiken!

@manonnijhuis, het lijkt erop dat de afstandsbediening zijn langste tijd gehad heeft, er is een splinternieuw exemplaar naar jou onderweg!

@Wimbo1977, en dat terwijl het zappen tussen de zenders juist zo lekker is om te doen! Ik stuur razendsnel een nieuwe naar je op!

 

Jullie mogen de huidige afstandsbedieningen naar een recyclepunt brengen, deze hoeven niet geretourneerd te worden.

 

 

Reageer