Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Batterijen al meerdere keren vervangen. Maar het is eigenlijk al zo slecht met die afstandbediening sinds we die hebben. Het lijkt alleen steeds erger te worden. Ons andere afstandbediening werkt wel gewoon goed.
Hoi Sander,



ik heb ongeveer drie maanden geleden contact met jullie gehad over het verlengen van mijn abonnement. Ik heb iemand aan de telefoon gehad, mijn abonnement verlengd en daar toen uitgelegd dat onze afstandsbedieningen niet goed meer werken. Er zouden toen gelijk twee nieuwe opgestuurd worden, maar die heb ik nooit ontvangen.



Van beide afstandsbedieningen doet de 1 knop het niet meer en er beginnen ook andere knoppen te haperen.



ik hoop dat het zo duidelijk is.



Groet,

Bert

Hoi Hoi,

 

wij hebben twee entone tvboxen uit de tijd dat T-Mobile thuis nog Vodafone thuis hete.

Nu werken beide afstandsbedieningen niet meer naar behoren en reageren zelfs met nieuwe batterijen werken niet meer goed.
Is het heel onbeleefd om 2 nieuwe afstandsbedieningen te vragen?

met vriendelijke groet,
Koen Vijnmans

Reputatie 7

Hey @kooszoeteweij,

Ik vrees dat er dan iets mis is gegaan bij de bestelling. Niet getreurd! Ik heb zojuist gelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toe verzonden. Sorry voor het ongemak! 

Hi @Inge2509,

Pientere zwager heb jij! Een nieuwe afstandsbediening is naar je onderweg. :relaxed:

Reputatie 1

Hallo,

Mijn afstandsbediening is gevallen en ligt nu uit elkaar. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

 

Met vriendelijke groet, 

Onze afstandbediening van de decoder is defect. Ik zou dus graag een nieuwe ontvangen.

Zou graag nieuwe afstandsbediening krijgen.

Ondanks nieuwe batterijen,  een reset enz enz reageert de tvbox niet op de afstandsbediening. Rode lampje brandt wel op afstandsbediening bij een knop indrukken maar doet verder helemaal niets 😪 kan nu maar 1 zender kijken, is wel super saai 😅

Reputatie 1

Dit gaan jullie echt niet geloven….maar schaam me echt onwijs om dit te melden.😔😔😔

Maar onze afstandsbediening is wederom opgegeten door onze Elvis (hond).

Zouden wij AJB een nieuwe mogen aanvragen, maar ik wil er echt voor betalen.

Echt onwijs K*T.

 

Gr Marco

 

Reputatie 2

Hallo moderator,
Ik kan mijn afstandsbediening niet meer aan mijn TV box koppelen, de Box reageert nergens op.
Ik heb alle punten die betrekking op de afstandsbediening hebben geprobeerd zoals de punten 4(reset TV Box),punt 5(reset Afstandsbediening, punt 6(koppelen TV en TV Box) op diverse manieren en met alle mogelijke codes dus ook alle codes van mijn LG TV maar niets helpt, de TV Box reageert niet op de afstandsbediening.

Nu heb ik het geluk dat ik 2 afstandsbedieningen heb, ik heb namelijk ook 2 TV Boxjes één in de huiskamer en één op mijn slaapkamer.
Ik gebruik nu de afstandsbediening van mijn slaapkamer die wel prima werkt op de TV Box van de huiskamer, dus het probleem ligt niet aan de TV Box, maar ik wil toch graag 2 afstandsbedieningen terug, nu moet ik hem iedere keer van mijn slaapkamer naar mijn woonkamer
meenemen en soms vergeet ik het dan kan ik weer terug om hem op te halen, lastig allemaal.
Dus mijn verzoek is of ik deze afstandsbediening(oude type) kan omruilen voor een nieuwe, ik zou er heel blij mee zijn.

Gr. Huib van Hoorn

Beste,

Sinds enkele dagen reageert mijn afstandsbediening nog maar sporadisch. Nieuwe batterijen waren helaas niet de oplossing. Graag ontvang ik een nieuwe. Alvast bedankt 

Alle stappen heb ik doorlopen. Mijn afstandsbediening is echt toe aan vervanging. Met roze Magenta knop.

Hallo, 

Heb een oude Entone decoder van Vodafone.

De '0' toets van de afstandsbediening werkt niet meer.

Zou graag een nieuwe afstandsbediening van u willen ontvangen.

Met vriendelijke groet.

Afstandsbediening blijf 5 keer knipperen, kan hem niet koppellen of resetten. Batterij al vervangen, tv box herstarten. Blijft 5 keer knipperen als in wil koppelen, wat te doen?
 

 

Ik heb mijn afstandsbediening kapot,is toe aan vervanging,wil graag een nieuwe afstandsbediening aanvragen,waar kan ik dat doen?

 

Met vriendelijke groet 

Jan van Beek 

Ik geloof dat mijn afstandsbediening pootjes heeft gekregen, ik kan hem nergens meer vinden! Ik kan nu dus niet zappen etc., niet echt ideaal. Zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
@RalfLeest Duidelijk, als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening voor je op!
Mijn verhaal is redelijk kort. Ik heb sinds kort een hond, en die is nogal geobsedeerd door de afstandsbediening. En vandaag was ik er te laat bij, en zodoende is de afstandsbediening van de mediabox helemaal aan gort gekauwd. Ik zou heel graag een nieuwe willen, als dat mogelijk is.



Mvg



Mark

Hoi! Mijn afstandsbediening is kwijt, heb het hele huis uitgekamd maar kan hem nergens vinden, ik verdenk mijn hond, haha.

Ik kan nergens vinden waar ik een nieuwe kan bestellen, dus daarom hier. Ik wil een nieuwe! 

Hoop dat mijn berichtje gelezen wordt. 

Mvg, Fee Oomes

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @car0la, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze zal binnen vier tot zeven werkdagen (maximaal) in de bus liggen. Veel kijkplezier toegewenst straks en vergeet niet om de tips te gebruiken onderaan pagina één in de originele post van Sander! 😉🎄 Stay safe!

L.S.,

 

Ook bij mij werkt de “aan” knop van de T-Mobile ontvanger niet. Uit zetten gaat prima, maar aanzetten alleen door de ontvanger los te gooien van de stroom en weer aansluiten. Opstartprocedure daarna zeer vertragend. Alles gereset, geen verschil.

whruberg

Goedenavond.

Ik vrees dat mijn afstandsbediening zojuist is overleden, heb de batterijen vervangen maar ook dit werkt niet. De afstandsbediening van de 2e box werkt gelukkig nog wel op de andere box.
Zou ik een nieuwe kunnen bestellen?

M.v.g

Reputatie 2

@hettty Je zou nog kunnen proberen om de TV Box van een factory reset te voorzien, dat helpt in 90 procent van de gevallen. Houd er dan wel rekening mee dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstelling en je opnieuw dient in te loggen met jouw TV-klantnummer en TV-pincode. Deze twee codes kun je vinden wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis: My T-Mobile Thuis Dashboard.

Indien ook dit niet werkt, kunnen we overgaan op een alternatieve oplosmethode. Er is duidelijk iets waardoor de ab niet goed communiceert met de TV Box.

 

Hi, factory reset uitegevoerd maar helaas, dit helpt ook niet. Zou het aan het tv kastje kunnen liggen?

Reputatie 7

Hi @Levina64, hartstikke goed dat je dit laat weten! Dit heb ik meteen voor je geregeld. Er komt een gloednieuwe afstandsbediening met magenta knop jouw kant op. Binnen een paar dagen heb je deze al in huis. 

onze afstandbediening is intussen ook overleden, je gelooft t niet maar ook iets te vaak door de hond als bot gebruikt, zou je een nieuwe kunnen sturen alvast dank

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Soledad, er komt een nieuwe ab aan. Deze wordt over enkele dagen als brievenbuspakketje geleverd. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

 

Hoi @Lennyvogel2, graag stuur ik ook jou een nieuwe ab toe! Kun je jouw T-Mobile voor thuis klantnummer (bijvoorbeeld ABC12345) in je Communityprofiel zetten, alsjeblieft? Dan kan ik op basis van e-mailadres en klantnummer jouw klantprofiel erbij pakken. Thanks! 😄

Reageer