Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3136 reacties

Hi @laura2109, ik heb goed nieuws voor je! Ik heb er zojuist gratis eentje voor jou aangevraagd. Je hoeft niet de deurbel in de gaten te houden, want het pakketje past door de brievenbus. Binnen enkele dagen kan jij weer lekker zappen! 🎈

Top, bedankt voor de service!

Het rode lampje op de afstandsbediening blijft knipperen. We hebben hem al geprobeerd te resetten, maar hij reageert helemaal niet meer. Kunnen we misschien een nieuwe ontvangen?

Beste,

 

Onze afstandbediening doet het helaas niet meer. Ook het resetten levert niks op. Zouden wij een nieuwe kun en ontvangen?

Alvast bedankt!

Mvg Timme 

Goedendag,

Onze afstandsbediening is kapot, ook resetten werkt niet. Kunnen we een nieuwe krijgen?

 

Reputatie 7

Jullie kunnen zeker een nieuwe krijgen @fdurant en @Timmedean! Sterker nog ik heb dit direct voor jullie aangevraagd. Binnen enkele dagen kunnen jullie weer lekker in de rondte zappen. Ik wilde ook gelijk voor jou aan de slag @Kamperzand9, maar ik zie dat jij geen tv abonnement bij ons hebt, klopt dat? Laat het vooral weten, want ik help je graag! 😊

Hallo Lisa,

Dit klopt. Op mijn eigen adres heb ik geen televisie abonnement. Ik heb de afstandsbediening aangevraagd voor mijn ouders. Zij hebben trouwens twee televisie ontvangers. 

Reputatie 7

Wat lief dat jij dit voor je ouders wilt regelen @Kamperzand9! Zou je dan in een privébericht (door op mijn naam te klikken) de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van de IBAN van het abonnement van jouw ouders met mij kunnen delen? Dan ga ik aan de slag! 

Reputatie 1

Goedemorgen!

Mijn T-mobile afstandsbediening slurpt batterij. Mijn ouders hebben dezelfde afstandsbediening en hebben hier geen last van. 
 

Kan ik hier wat aan doen?

 

Reputatie 7

Hi @Mirj4m, super goed dat je dit aangeeft! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij op wekelijkse basis de batterijen moet verwisselen van de afstandsbediening. Ik weet niet welke batterijen jij nu gebruikt, maar ik zou proberen of betere/duurdere batterijen dit probleem verhelpen. Gebruik jij dezelfde batterijen als je ouders? Wellicht hebben zij dé oplossing voor dit probleem! 😁 Mocht dit zo blijven aanhouden, laat het dan vooral weer weten. Dan ga ik kijken of jij wellicht een nieuwe afstandsbediening nodig hebt. 

Reputatie 1

Hi @Mirj4m, super goed dat je dit aangeeft! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij op wekelijkse basis de batterijen moet verwisselen van de afstandsbediening. Ik weet niet welke batterijen jij nu gebruikt, maar ik zou proberen of betere/duurdere batterijen dit probleem verhelpen. Gebruik jij dezelfde batterijen als je ouders? Wellicht hebben zij dé oplossing voor dit probleem! 😁 Mocht dit zo blijven aanhouden, laat het dan vooral weer weten. Dan ga ik kijken of jij wellicht een nieuwe afstandsbediening nodig hebt. 

Mijn ouders hebben de meegeleverde batterijen er nog in.

Reputatie 7

Merci voor de terugkoppeling! Heb jij toevallig al nieuwe batterijen aangeschaft waarmee je kunt testen of deze minder batterij slurpen? Ik hoop dat nieuwe betere batterijen werken! Houd je mij op de hoogte? 

Reputatie 1

Merci voor de terugkoppeling! Heb jij toevallig al nieuwe batterijen aangeschaft waarmee je kunt testen of deze minder batterij slurpen? Ik hoop dat nieuwe betere batterijen werken! Houd je mij op de hoogte? 

Ik heb mijn batterijen al 2 keer vervangen door Duracel batterijen. Dus helaas werkt dit niet.

Reputatie 1

Zou ik misschien een nieuwe afstandsbediening kunnen ontvangen? 

Goedenavond, 

de afstandsbediening blijft knipperen. Ik heb de batterijen eruit gehaald maar als ik ze er weer in doe dan gaat het lampje weer knipperen. De afstandsbediening reageert nergens meer op. Kan ik een nieuwe ontvangen?

Goedendag, 

Mijn afstandsbediening is versleten Bij deze wil ik graag een nieuwe bestellen.

Het is de afstandsbediening met de grijze knop van Vodafone.

 

Mvg, Jorik Coppens 

TV-klantnummer: 9526119738
TV-pincode: ************
Reputatie 7

Hi @Mirj4m, top om te lezen dat jij andere batterijen hebt geprobeerd! Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening jouw kant opgestuurd. Binnen een paar dagen kun jij genieten van jouw nieuwe afstandsbediening en is het probleem hiermee verdwenen.

Hi @laurensp, heel goet dat je dit aangeeft! Ik heb zojuist een nieuwe voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen valt deze bij jou op de mat en kun jij weer ongestoord zappen!

Hi @jpjongbloed, merci voor het doorgeven! Ik wilde gelijk voor je aan de slag, maar aan de hand van het e-mailadres kom ik niet op jouw abonnement uit. Zou je mij een privébericht willen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik dit meteen voor je fixen! 

Reputatie 7

Hoi @jpjongbloed

 

De afstandsbediening is onderweg! 

Mijn fantastische hond heeft dus de afstandsbediening als bot gebruikt 😒 graag zou ik een nieuwe willen 😬


 

 

Ik heb ook een nieuwe afstandsbediening nodig omdat het teletekst knopje het niet meer doet!

Reputatie 1

Hallo,

Zou ik misschien 2 nieuwe afstandsbedieningen voor mijn mediaboxen kunnen ontvangen?

Beste T-mobile,

Mijn afstandsbediening is stuk en werkt niet meer. Ik zou graag een nieuwe willen bestellen.

 

Mvg

Ricardo 

Reputatie 7

Hi @FireF0xNL, zo te zien had jouw hond honger haha! 😋 Ik heb gelijk een nieuwe jouw kant op gestuurd, die hopelijk minder goed smaakt. Hopelijk kan jij zo snel weer in de rondte zappen.

Hi @smanookian, top dat je dit aangeeft! Goed nieuws: ook naar jou is een nieuwe afstandsbediening onderweg. Je kunt er binnen enkele dagen van gaan genieten!

Hi @bigspeed40, ik wilde er gelijk twee jouw kant op sturen! Jammer genoeg kon ik er maar één versturen, sorry. Kom jij met één afstandsbediening ook al een heel eind?

Hi @RicardoDamburg, daarvoor ben je bij mij helemaal aan het jusite adres! Ik heb dit gelijk in orde gemaakt en hopelijk kun jij nog tijdens de feestagen gebruikmaken van deze gloednieuwe afstandsbediening!

Reputatie 1

@Lisa : ja, met één kom ik inderdaad verder…. 

Reputatie 1

Hoi hallo, 
 

Ik heb ook zo'n lieve hond die dacht dat hij de afstandsbediening kon gebruiken om zelf tv te kijken, en toen dat niet werkte heeft ie hem kapot gebeten.
 

Dus als het zou kunnen zou ik dan een nieuwe mogen bestellen?
 

Gr Marco

Hoi hoi,

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Ik heb hem al opnieuw ingesteld en gekoppeld en gereset. Hij werkt nog steeds niet helaas. Ik zou graag een nieuwe willen.

Groetjes, Wendy

Reageer