Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 1

Hallo mijn afstandsbediening werkt niet mee goed sommige cijfers werken niet meer hoe krijgen we een nieuwe?

Mvg Gina

 

Reputatie 7

Hi @Marcopaulo1975, @Wendy078 en @Gina67, ik heb goed nieuws voor jullie! Zojuist heb ik voor jullie alle drie een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Het duurt enkele dagen voordat deze bij jullie op de mat valt. Dus zie het als een verlaat kerstcadeautje. Veel zap-plezier alvast en maak er mooie feestdagen van! 🎄😁

Reputatie 1

Top dank je wel

Reputatie 1

Helemaal blij mee.😁😁

Fijne feestdagen allemaal.🎄🥂🎂

Mijn afstandsbediening is kapot. Ik zou graag een nieuwe willen bestellen.

 

Mvg Anke

Reputatie 7

Hi @Anke92, top dat je dit aangeeft! Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd, yay. Deze heb je binnen enkele dagen in huis. Maak er een hele mooie kerst van! ✨

Hallo,

Onze afstandsbediening is helaas overleden. Kunnen we een nieuwe ontvangen?

Wij hebben sinds korte tijd jullie pakket met een magenta afstandsbediening. Na alle stappen te hebben doorlopen en contact met jullie te hebben gehad werkt het nog niet. Kunnen wij een nieuwe ontvangen??

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wieke NRI, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 

 

Hoi @Leonie_jansen6, ik kan met de opgegeven informatie in jouw profiel geen actief abonnement vinden. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan stuur ik je zo snel mogelijk een werkende afstandsbediening! 😉

Hoi hoi,

 

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Het lampje blijft maar knipperen na het vervangen van de batterijen. En met nieuwe batterijen werkt hij nog de helft van de tijd niet. Ik heb geprobeerd om hem te resetten maar helaas lukt dat ook niet. 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lin200285, top dat je alle stappen al doorlopen hebt, maar erg jammer dat de afstandsbediening niet mee wil werken! 

Ik heb je meteen een nieuwe toegestuurd, deze arriveert normaliter binnen twee tot vier dagen. Veel kijkplezier toegewenst straks! 😄

Helaas zag mijn puberale hond de afstandsbediening inderdaad als botje en is de afstandsbediening niet meer werkzaam. Ik gebruik nu TVanywhere, maar ik zou alles graag weer op de tv willen bekijken. Kan ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen?

Mvg K.

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen aanvragen. Onze oude reageert nergens meer op helaas.

Reputatie 7

Hi @KMilo en @B0ellie, allereerst: een heel gelukkig nieuwjaar! Om het nieuwe jaar optimaal van jullie tv te genieten, heb ik meteen voor jullie allebei een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Het handige is dat hij binnen een paar dagen op de mat valt en dus door de brievenbus past. Zo hoef je niet de bel in de gaten te houden. Veel plezier ermee! 😁

Hi @KMilo en @B0ellie, allereerst: een heel gelukkig nieuwjaar! Om het nieuwe jaar optimaal van jullie tv te genieten, heb ik meteen voor jullie allebei een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Het handige is dat hij binnen een paar dagen op de mat valt en dus door de brievenbus past. Zo hoef je niet de bel in de gaten te houden. Veel plezier ermee! 😁

 

Bedankt en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Goedemorgen,

Helaas werkt onze afstandsbediening niet meer. Ik zou graag een andere ontvangen.

Mvg Jeroen 

Hi,

 

Ik heb een oude Entone afstandsbediening(grijze knop), sinds kort doen enkele knoppen het niet meer aan de linkerkant en ch+ en ch-. Ik heb mijn tv kast gerest, zonder resultaat.  Het resetten van de afstandsbediening lukt niet omdat de 1 knop niet meer werkt. Kan deze vervangen worden?

 

Reputatie 7

Hi @Jeroensvanark en @HRaz, hier ben ik al: jullie reddende engel! Top dat jullie dit aangeven, want ik heb zojuist gelijk een nieuwe afstandsbediening aangevraagd voor jullie allebei. Hopelijk kunnen jullie hier weer even mee vooruit. Als jullie nog andere vragen hebben, laat het dan zeker even weten. Veel zap-plezier! ✨

Bedankt voor het regelen 

Hoi,

Onze hond heeft onze afstandsbediening voor interactieve televisie kapot gemaakt. Ik wil graag een nieuwe bestellen. Hoe kan ik dit doen?

Beste T-mobile medewerker, 

 

de afstandsbediening van mijn tv box werkt niet goed meer, met name de toetsen voor geluid hard en zacht en de toetsen voor het wisselen van zenders. 
 

graag ontvang ik zsm een nieuw exemplaar 

Hallo, Ik ben mijn afstandsbediening kwijt en ontvang daarom graag een nieuwe. Ik kijk uit naar jullie reactie. Groeten, Michiel

Reputatie 7

Hi @vanhornsveld89, @Antoine61 en @Michielvanriel, jullie zijn bij mij helemaal aan het juiste adres! Ik heb gelijk drie nieuwe afstandsbedieningen aangevraagd, die binnen enkele dagen bij jullie binnen zijn voor gebruik. Zo kunnen jullie weer zonder slag of stoot van jullie tv genieten! 😁

Hoi , onze afstandsbediening van de tv box is defect door de kids helaas , kunnen we een nieuwe opgestuurd krijgen?

Hallo, 

Onze afstandbediening werkt niet meer, zouden wij een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen ? 

Mvg. Fokalien booij

Reageer