Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3133 reacties

Goedenavond,

Kinderen en afstandsbedieningen gaan niet samen!😬 Graag zou ik een nieuwe willen bestellen, want hij is helaas niet meer te repareren met plakband..🙈 

Groetjes Xavera

Reputatie 7

Hi @WesleyUitendaal, yay wat fijn om te lezen! Heel graag gedaan en veel zap-plezier. Geniet van het weekend! 🎈

Hi @X. VERWEY, haha woops dat kan gebeuren natuurlijk! Je hoeft gelukkig niet lang zonder te zitten, want de nieuwe afstandsbediening is al naar je onderweg. Binnen een paar dagen valt dit pakketje door de brievenbus. En nu maar hopen dat jij dit pakje eerder vindt dan de kids! 😋 Maak er een mooi weekend!

Hoi!

Wij zijn helaas onze afstandsbediening kwijt. Onze kleine heeft deze ergens heel goed opgeborgen, en de lange zoektocht heeft tot op heden niets opgeleverd :sweat_smile:

Graag willen we een nieuwe bestellen. Thanks!

Hallo,

Na 5 jaar intensief zappen is onze afstandsbediening helaas op sterven na dood.

Graag ontvangen wij een vers exemplaar zodat wij weer up to speed kunnen komen met het zappen. 


Alvast bedankt!

Helaas is mijn afstandsbediening overleden na meerdere jaren trouwe dienst.

Graag ontvang ik een nieuwe.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SPU, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal drie tot vijf werkdagen levertijd. In de tussentijd kun je gebruikmaken van de workaround-tips op pagina één van dit topic! 😉

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bos.sie en @renate_34, ook bij jullie komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal drie tot vijf werkdagen levertijd. In de tussentijd kunnen jullie ook gebruikmaken van de workaround-tips op pagina één van dit topic! 😉

 

Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening.  Hij maakt slecht contact met de box en mijn tv.

Hey mensen van T-Mobile, 

Ik heb pas sinds 2 maanden mijn hom abbo, helemaal top. Alleen is de afstandsbediening al overleden 😞.(. verschillende batterijen geprobeerd, de rest geprobeerd maar er komt totaal geen signaal. Graag zou ik een nieuwe willen ontvangen. Verder is alles goed!

 

Met vriendlijke groet, Stefan

Reputatie 7

Hi @stefanwegman, super leuk om te horen dat je helemaal blij bent met jouw abonnement! Oh no, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heel goed dat je dit hier aangeeft. Ik hoop dat je volop hebt genoten van de twee maanden die jullie samen hadden! 😜 Ik heb in ieder geval gelijk een nieuw voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen kun jij weer volop in de rondte zappen. Goed om te weten is dat het pakketje gewoon door de brievenbus past. 

Reputatie 1

Afgelopen woensdag over gestapt op glasvezel inclusief TV. De bijgeleverde afstandsbediening is niet te bedienen. De knoppen reageren niet ondanks dat het lampje op de box wel rood signaal geeft. Alleen door heel hard met een nagel te drukken, gebeurt er af en toe wat. Zappen lukt op deze manier totaal niet. Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen? 
 

Hi,

Helaas is onze oude afstandsbediening van de T-Mobile box overleden. Nieuwe batterijen werken niet helaas. Is het mogelijk een vervanging te ontvangen?

Beste Heer/Mevrouw, 

 

Van de week heeft mijn zoontje per ongelijk een beker melk over de afstandsbediening gegooid en deze werkt nu helaas niet meer. Na contact met een medewerker zou er een nieuwe opgestuurd worden en ik zou hier in de mail een bevestiging van krijgen. Helaas hebben wij nog geen bevestiging gehad dus ik vraag me af of alles goed is gegaan? Momenteel kunnen we helemaal geen tv meer kijken dus het zou fijn zijn als we binnenkort een nieuwe hebben hahaha.

 

Met vriendelijke groet, 

Mandy 

Reputatie 6

Hoi @Mariannescout, goed dat je dit aangeeft. Heb je de afstandsbediening al gekoppeld aan je tv? In de allereerste post van dit topic zie je hoe je dat kunt doen.

@frankmeeuwsen en @Mandje1990 er is naar jullie een nieuwe afstandsbediening onderweg. Je kunt hem binnen enkele dagen op de mat verwachten!

Hai, 

De hond had z'n bot blijkbaar op en is toen overgestapt op de afstandsbediening, compleet overleden (de afstandsbediening, niet de hond)

We zouden dus graag een nieuwe toegestuurd krijgen :)

Thanks alvast! Groetjes Susan

Reputatie 7

Hi @Svdwal, haha je moet wat als je zin hebt om te snacken! Liever de afstandsbediening die is opgegeten dan jij natuurlijk. Super dat je dit topic hebt gevonden, want ik heb zojuist gelijk een nieuwe voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen kan jij hier dan ook weer van genieten en ik hoop dat deze uit handen weet te blijven van jouw hond. Enjoy en een mooie avond voor nu! 😁

Reputatie 2

Hi, het is onmogelijk de ab te koppelen aan de tv, combjnatie toetsen 1 en 3 indrukken lukt niet en met 1+6 om te resetten lukt ook niet, elker keer gaat de magenta knop 5x knipperen ipv 2x. Wat kan ik nog proberen? Mvg

Reputatie 7

Hi @hettty, top dat je zelf al zo goed aan de slag bent gegaan! Ik had gehoopt dat dit was gelukt, dus ik wil graag bij je checken of jij de volgende manier hebt aangehouden. Heb je de toetsen <1> en <6> op de afstandsbediening wel tegelijkertijd ingedrukt? Zodra het magenta lampje nu twee keer knippert, voer je snel achter elkaar de cijfers <9>, <9>, <6> in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het derde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Voor de zekerheid heb ik alvast een nieuwe afstandsbediening aangevraagd die jouw kant op komt. Ik hoor graag of het hier wel mee lukt! 💪

Reputatie 2

Hi @Lisa , ik heb de toetsen idd tegelijkertijd ingedrukt 🙂 Ben benieuwd of het met de nieuwe wel gaat lukken, bedankt voor het opsturen!

Reputatie 7
Badge +16

@hettty Houd ons op de hoogte alsjeblieft en veel kijkplezier toegewenst straks! 😄

Reputatie 2

Hi, nieuwe ab ontvangen maar helaas heeft het niet geholpen,ik krijg nog steeds ipv 2x geknipper 5 x geknipper van het lampje. Is er nog iets anders dat ik kan proberen om dit probleem op te lossen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hettty, bedankt voor je terugkoppeling! In dit geval ben ik er vrij zeker van dat het opnieuw koppelen niet helemaal goed gaat, probeer het eens zoals het op de website staat (zie hieronder):

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

 

Check ook voor alle gemak de video op de website, dat helpt vaak enorm: Afstandsbediening koppelen. Hiermee gaat het 100 procent lukken, dat weet ik zeker! 😄

Beste,  onze afstandsbediening heeft kuren. Het is die met de roze knop. 
 

groet Bram

Reputatie 2

Hoi @hettty, bedankt voor je terugkoppeling! In dit geval ben ik er vrij zeker van dat het opnieuw koppelen niet helemaal goed gaat, probeer het eens zoals het op de website staat (zie hieronder):

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

 

Check ook voor alle gemak de video op de website, dat helpt vaak enorm: Afstandsbediening koppelen. Hiermee gaat het 100 procent lukken, dat weet ik zeker! 😄

 

Hi @Jason, dit zijn idd de stappen die ik probeer te volgen, alleen ik kom niet ver want bij stap 1 gaat het al fout, ipv “tot het magenta knopje twee keer knippert” knippert het 5x. Heb het wel 50x geprobeerd en niks, het werkt gewoon niet. Weten jullie zeker dat de instructies juist zijn?

Reputatie 7
Badge +16

@hettty De instructies zijn zeer zeker juist, maar betwijfel ik nu of je wel de juiste afstandsbediening gebruikt. Je voert dit uit op de ab van T-Mobile toch, met het magenta (roze) knopje? 

 

@kokkkkkk Heb je alle stappen op pagina één al doorgenomen? Zo ja: ik stuur je met alle plezier een nieuwe ab toe. Laat het me weten alsjeblieft! 😉

Reageer