Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3129 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @modekamorena, die kleine rakkers zijn natuurlijk zeer bekwaam in verstoppertje spelen, ik snap het helemaal! 😁 De volgende variant anders toch maar lekker opbergen in een lade die voor de kleine te hoog is? Grapje uiteraard, maar werkte bij mij als kind prima.

Goede Morgen, ben net verhuisd en kan met geen mogelijkheid meer de afstandsbediening terug vinden. Is het mogelijk een nieuwe te bestellen ?

Groeten,

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Robby830, van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! 🏡

Er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal twee tot vijf werkdagen levertijd. Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Beste T-Mobile,

 

Ik heb alle stappen doorlopen, en mijn afstandsbediening wilt maar niet resetten of koppelen.
Graag een nieuwe afstandsbediening opsturen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gappy88, top dat je alle stappen al doorlopen hebt, jammer dat de ab niet meer werkt, maar geen zorgen! Je ontvangt binnen maximaal twee tot vijf werkdagen een nieuwe. Gebruik in de tussentijd de handige tips op pagina één in dit topic.

Een mooi, zonnig weekend toegewenst! 😄🙋‍♂️

Hi, helaas de AB kwijt geraakt. Kan er een nieuwe opgestuurd worden?

 

Mvg,

Reputatie 7
Badge +5

Zeker weten @ruudf98, geen probleem. Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je besteld! 😃 Je ontvangt deze binnen 5 werkdagen. In de tussentijd kan je natuurlijk altijd gebruik maken van de T-Mobile TV app op je televisie of de TV Anywhere app. Fijn weekend!

Reputatie 2

Hoi @CyBorg, we zouden de Amulet 515 (harddiskrecorder) voor je kunnen omruilen naar een Aria 610x, dat is natuurlijk geen enkel probleem. Nu is het wel zo dat je dan geen fysieke opnamemogelijkheid meer hebt omdat de Amulet de enige box is met een recorder. Echter, mocht je het toch graag omgeruild hebben, dan doe ik dat én kunnen we, zodra de Aria (nieuwe box) aangesloten is, de migratie naar het nieuwere tv-platform voor je aanvragen - dat duurt dan ongeveer twee weken. Zodra je dan gemigreerd bent naar T-Mobile TV, kun je de functie Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile Thuis. Die functie bedraagt € 5 per maand, ongeacht het aantal TV boxen dat je thuis hebt en biedt jou de mogelijkheid om in de cloud je opnames op te slaan. Dat is dus zeg maar de digitale variant van fysiek opnemen. 

Houd er in het geval van de nieuwe box daarom wel rekening mee dat je tijden het aanvraagproces van de migratie (zo'n twee weken) geen mogelijkheid tot opnemen hebt - ga je hiermee akkoord?

Hi Jason, Ik heb de box ontvangen en hij doet het nu. Maar ik kan de functie Cloud Opnemen nergens aanzetten via My T-Mobile Thuis, en lees nu dat het niet overal beschikbaar is. Wat kan ik nu doen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @CyBorg,

Leuk om te horen dat je inmiddels van het nieuwe platform kan genieten! Ik ben in jouw My T-Mobile Thuis account gedoken en zo te zie kan je Cloud Opnemen op de volgende pagina activeren: Cloud Opnemen.

Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😃

 

Reputatie 2

Hoi @CyBorg,

Leuk om te horen dat je inmiddels van het nieuwe platform kan genieten! Ik ben in jouw My T-Mobile Thuis account gedoken en zo te zie kan je Cloud Opnemen op de volgende pagina activeren: Cloud Opnemen.

Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😃

 

Maar ik zie het nergens staan, ik was al eerder op de ze pagina geweest..

Reputatie 7
Badge +14

Beste @CyBorg het staat er echt 

 

Reputatie 2

Beste @CyBorg het staat er echt 

 

niet als ik de link https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/interactieve-tv/opnemen klik

Reputatie 2

Beste @CyBorg het staat er echt 

 

niet als ik de link https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/interactieve-tv/opnemen klik

De link brengt mij direct naar https://www.t-mobile.nl/my/dashboard

Reputatie 2

Beste @CyBorg het staat er echt 

 

niet als ik de link https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/interactieve-tv/opnemen klik

De link brengt mij direct naar https://www.t-mobile.nl/my/dashboard

OK, het was dus niet zichtbaar in firefox, in Safari wel, probleem opgelost.

Reputatie 7

Top dat het is gelukt @CyBorg! 😁 Heel veel kijk-plezier met Cloud Opnemen. 

Hoi, 

Mijn afstandsbediening is kapot. Ligt niet aan de batterijen. Ik begrijp dat ik hier een nieuwe kan aanvragen?! Alvast bedankt voor jullie reactie. 
Gr. Michiel 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @michielvdgeest, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal twee tot vijf werkdagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 👍

Hoi,

Ik heb ook alle stappen doorlopen, en mijn afstandsbediening wilt niet koppelen of resetten. Er is verder niks mee gebeurd. Zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen? Dankjewel alvast!
 

Dit is mijn klantnummer trouwens: GXB58580 

Reputatie 7

Hi @Chaddd, heel goed dat je dit aangeeft! Dit kan ik zeker voor je regelen. Zojuist heb ik dan ook direct een nieuwe afstandsbediening jouw kant op gestuurd. Binnen twee tot vijf werkdagen kan je hiervan genieten. Veel zap-plezier! 😁

Hello,

 

Since 2 days my tv box doesn't want to switch on. It's only red lamp. I had followed all the advices included reset modem, checking cables, took them out from stop contact etc.

Tried to make a reset of remote control …

Anyway there is no action of remote control to the tv box. 

My tv doesn't see at all tv box, so can't be  connected and eventually show any progress (problem) on the tv screen. 

Any advice more?

Thanks!

Reputatie 7

Hi @Alexandra106, great that you already tried different steps to solve this issue! Did you also change the batteries? Maybe that's what causing this problem. I also want to check if the TV Box isn't behind a door or some other obstacle. Can you please confirm this? 

I want to ask if you want to perform a factory reset of the TV Box. If you press the reset button on the back for ten seconds with a paperclip (or hairpin, toothpick, needle or cocktail stick). The TV Box will restart now. You clearly feel that you are pressing a button. The reset takes about three minutes. I really hope this will be the solution! 

 

 

Hi Lisa,

 

Thanks for an reply. 

 I have done that too . I've changed the battery in first place(even if still give the red light when I press the button). I did the reset of tv box 4x .

My tv doesn't see tv box,  but I checked the cables too. Shows "unknown ", unfortunately it can't be connected , because I can't switch on. 

Seems to be dead (still gives red light though) 

I'm really confused where is a problem 😕 

With tv box or remote control? 

If isn't a problem I would like to get a new one, old one I can send you back as well. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Alexandra106, thanks for the quick response and elaboration on the issue! 😊👍

I've ordered a new remote. You'll receive the package within five days (it fits inside the door's mailbox so you won't receive a track&trace-code. Please use the tips on page one of this topic.

Hi Jason,

 

Today I have received new remote 😊 it's working , but not on the tv box 🥺 I can't still switch on!!!! This red light makes me crazy! I did again 3x the reset , took out cables from stop contact etc. Nothing happened! It's dead ! 

 

Reageer