Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3134 reacties

Reputatie 7

Hi @ybouichrat, dit is zeker mogelijk en heb ik gelijk geregeld voor je! 😊 Het pakketje past door de brievenbus, dus de aankomende dagen hoef je de deurbel niet in de gaten te houden. Veel kijk-plezier!

Hi @Evdbeek, woops haha - dat kan gebeuren! Yes, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen valt het pakketje bij jou op de mat, yay!

Hi @ybouichrat, dit is zeker mogelijk en heb ik gelijk geregeld voor je! 😊 Het pakketje past door de brievenbus, dus de aankomende dagen hoef je de deurbel niet in de gaten te houden. Veel kijk-plezier!

Hi @Evdbeek, woops haha - dat kan gebeuren! Yes, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen valt het pakketje bij jou op de mat, yay!

Top bedankt voor je snelle reactie!

 

Groetjes Eline

Reputatie 1

Ik krijg m’n box niet meer op een andere zender. Als ik een nummer indruk gaat het rode lampje branden maar er gebeurt niets. Gebruik ik ch + of - gaat het lampje branden  maar er gebeurt niets. Gebruik ik de guide knop dito eender. De batterijen zijn vervangen. Overige knoppen zoals volume werken wel. Ik weet niet of het de afstandsbediening is of de box zelf.

 

please help

Hoi hoi,

wij hebben de afstandsbediening per ongeluk met het beddengoed meegewassen. Hij is nu wel weer mooi schoon maar de tv gaat er niet meer mee aan. 

Hoe kan ik een nieuwe bemachtigen ?

Vrgr Niels 

Reputatie 7

Hi @PieterdeRek, merci voor de duidelijke uitleg! 💪 Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening aangevraagd om uit te sluiten of het issue in de afstandsbediening zit. Binnen twee tot vijf werkdagen heb je deze in huis en dan hoor ik heel graag jouw bevindingen. Tot die tijd hoef je gelukkig geen van jouw favoriete zenders te missen door tv te kijken via TV Anywhere: https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html. Je kunt er ook voor kiezen om via onze Smart TV App tv te kijken als jouw smart-tv geschikt is voor onze App:

 

Hi @Niels98765, daarvoor ben je in dit topic helemaal aan het juiste adres! 😊 Fijn dat hij wel weer naar roosjes ruikt haha, al had ik gehoopt dat het dan nog steeds zou werken. Ik wilde meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aanvragen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik dit voor je regelen. 

Goedemorgen,

 

Mijn afstandbediening heeft het begeven, is er een mogelijkheid dat er een nieuwe opgestuurd kan worden 🙂

Mvg

Ruben Kemkers. 

Reputatie 7

Hi @Kemkers94, yes - dat kan zeker! 🎈 Ik wilde dit direct voor je regelen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken), met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit voor je fixen. 

Hi, Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen. De meeste knoppen moet je heel hard indrukken voordat de afstandsbediening werkt en het rode lampje oplicht. Enkele knoppen werken niet meer. Vooral de rechterzijde van de afstandsbediening. Dit is de afgelopen maanden steeds erger geworden. Batterijen vervangen is niet het probleem.

Hartelijke groet,

Johan

Reputatie 7

Hi @Johan7, dit gaan we voor je regelen! Super dat je eerst hebt gecheckt of het wellicht aan de batterijen ligt. Nu je dat hebt uitgesloten, heb ik direct een nieuwe afstandsbediening jouw kant op gestuurd. Het pakketje past door de brievenbus, dus je hoeft de komende dagen de bel niet in de gaten te houden. Enjoy! 🍀

Reputatie 1

Vandaag heb ik de nieuwe afstandsbediening ontvangen, dank voor de super snelle service. Een nieuwe afstandsbediening bediening heeft het probleem echter niet verholpen. Ook met de nieuwe afstandsbediening is het helaas niet mogelijk te zappen naar een andere zender. Ook de guide knop op de nieuwe afstandsbediening werkt niet. Net als op de oude werken knoppen als volume en de aan uit knop wel. De box heb ik inmiddels ook al een keer stroom vrij gemaakt en na een aantal minuten opnieuw opgestart, helaas ook zonder resultaat. Ik ben dank ook bang dat het probleem toch in de mediabox zit. 


met vriendelijke groet,
Pieter de Rek

Reputatie 7

Hi @PieterdeRek, super dat je via deze weg jouw vraag kon doorzetten! 💪 Hier gaan we iets aan doen. Ik heb hier samen met een collega naar gekeken en wij vermoeden ook dat het issue in de TV Box zelf zit. Kun je aangeven om welke TV Box het gaat? Ik zie namelijk dat je een Entone Kamai 510 hebt en een Entone Amulet 515. Als je kunt laten weten bij welke TV Box je dit ervaart, dan zorg ik dat die TV Box wordt omgewisseld. 

Hoi,

 

Ik ben mijn afstandsbediening kwijt.

Ik zou graag een nieuwe bestellen.

 

Mvg, nancy

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nancy1984, heb je overal gezocht? Achter de bankkussens, in de bank, in de potentiële hondenmand? Geintje natuurlijk! 😋 Ik heb meteen een nieuwe gestuurd. Deze wordt binnen drie dagen geleverd. Omdat het brievenbuspost betreft, zal deze geen track&trace-code meegeleverd krijgen, maar niet getreurd: hij past door de brievenbus. Veel kijkplezier straks en gebruik de handige tips op pagina één van dit topic.

Reputatie 1

Hi @PieterdeRek, super dat je via deze weg jouw vraag kon doorzetten! 💪 Hier gaan we iets aan doen. Ik heb hier samen met een collega naar gekeken en wij vermoeden ook dat het issue in de TV Box zelf zit. Kun je aangeven om welke TV Box het gaat? Ik zie namelijk dat je een Entone Kamai 510 hebt en een Entone Amulet 515. Als je kunt laten weten bij welke TV Box je dit ervaart, dan zorg ik dat die TV Box wordt omgewisseld. 

Het gaat hier om de grote (Amulet) met opname functie.

Goededag!

Helaas moet ik melden dat een van onze afstandbedieningen echt helemaal kaduk is gevallen. Helaas hebben nieuwe batterijen en hechtpleisters (tape) geen soelaas geboden 😉.

De andere afstandbediening heeft al enkele maanden een paar haperende knoppen. We hebben geprobeerd deze weer aan de praat te krijgen, maar helaas heeft niets geholpen.

Zouden wij voor beide een vervanging kunnen krijgen? Ik verneem het graag!

Groetjes van mij!

Reputatie 7

Hi @PieterdeRek, thanks voor het aangeven! Zojuist heb ik een swap voor deze TV Box in orde gemaakt. Laat jij het hier weten of met deze nieuwe TV Box de problemen die je ervaart als sneeuw voor de zon zijn verdwenen? 🤞

Hi @Kleinelijntje, je kan niet zeggen dat jullie er niet alles aan gedaan hebben om de afstandsbedieningen proberen te fixen haha! 😁 Ik heb er meteen één jullie kant op gestuurd. Jammer genoeg kunnen wij er maar één per keer op sturen. Dus als je een seintje geeft wanneer je de afstandsbediening binnen hebt, dan kan ik de tweede jouw kant op sturen. Binnen twee tot vijf werkdagen heb je deze eerste afstandsbediening al in huis, yay. 

Mijn afstandsbediening is kapot. Kan ik een type krijgen met source knop? 

Reputatie 7

Hi @tdvdv, ik heb er gelijk eentje voor je aangevraagd! Het pakketje past door de brievenbus, dus je hoeft de aankomende dagen de deurbel niet in de gaten te houden. Veel kijk-plezier alvast! 

Goedemorgen,

 

Mijn afstandsbediening reageert sinds deze ochtend nergens meer op. Reset van box en afstandsbediening werken geen van beiden, 2de afstandsbediening werkt wel. Vermoedelijk kapot dus.

 

Graag zou ik een nieuwe ontvangen.

 

Bij voorbaat dank.

Jeroen

Reputatie 7

Hi @Jps16, dat gaan we regelen! 💪 Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd die binnen twee tot vijf werkdagen bij jou op de mat valt. Laat je het weten of deze nieuwe afstandsbediening de problemen bij jou heeft opgelost? 

Hoi Lisa en collega's,

Hartelijk dank voor het opsturen van de eerste afstandsbediening. In goede orde en met luid gejuich is deze thuis ontvangen. 

 

Kun je/kunnen jullie ons nu een vervanging voor onze haperende exemplaar toezenden? Alvast hartelijk dank! Ik beloof plechtig: we zullen hem met hetzelfde enthousiasme en gejuich ontvangen. 😉

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kleinelijntje, ook nummer twee is nu onderweg! 😄 Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier dagen levertijd. Alvast veel kijkplezier en nog een prachtig weekend toegewenst!

Hi,

Een aantal knoppen op mijn afstandsbediening reageert niet meer. De 6, het rode knopje, pijl omlaag, back en kanaal omhoog doen het niet meer. Als ik op deze knoppen druk, gaat het rode lampje op de afstandsbediening ook niet branden. Batterijen gecheckt en afstandsbediening gereset. Ik zou graag een nieuwe ontvangen. Alvast bedankt. 

Reputatie 7

Hi @Yanna, thanks voor het aangeven! Ik heb goed nieuws: zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd. Het pakketje is binnen twee tot vijf werkdagen bij je binnen. Laat je weten of de bovenstaande problemen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met de nieuwe afstandsbediening? 😁

Afstandsbediening van mijn tv box is stuuk kan ik  en nieuwe krigen

Reageer