Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding



Toon eerste reactie

2501 reacties

Mijn afstandsbediening doet het nog wel, maar hij begint steeds meer te haperen. Vooral de onderste toetsen (7,8,9 en 0). Ik denk dat het slijtage is. Kunnen jullie een nieuwe opsturen?

Bij voor baat dank!

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Druif53, graag stuur ik je meteen een nieuwe afstandsbediening toe want zo te horen is die absoluut aan vervanging toe! Wat ik verder direct zie, is dat je nog gebruikmaakt van een Kamai 510 TV Box en een Amulet 515 TV Box (harddiskrecorder); deze zijn beide ietwat verouderd en kan ik voor je vervangen als je wilt. Dan kan ik je na de vervanging ook meteen overzetten op het nieuwere tv-platform en kun je vervolgens gebruikmaken van Cloud Opnemen zodat je niet gebonden bent aan fysieke opnames: wil je dat ik dit in orde maak voor je? 

Hoi @Druif53, graag stuur ik je meteen een nieuwe afstandsbediening toe want zo te horen is die absoluut aan vervanging toe! Wat ik verder direct zie, is dat je nog gebruikmaakt van een Kamai 510 TV Box en een Amulet 515 TV Box (harddiskrecorder); deze zijn beide ietwat verouderd en kan ik voor je vervangen als je wilt. Dan kan ik je na de vervanging ook meteen overzetten op het nieuwere tv-platform en kun je vervolgens gebruikmaken van Cloud Opnemen zodat je niet gebonden bent aan fysieke opnames: wil je dat ik dit in orde maak voor je? 

Graag, dat lijkt me een fijn plan!

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Druif53, leuk dat je over wil naar onze nieuwe mogelijkheden, ik zorg ervoor dat je snel twee nieuwe TV Boxen toegezonden krijgt! 😃 Zou je hier een berichtje kunnen plaatsen zodra je beide TV Boxen aangesloten hebt? Het heeft geen haast hoor alleen kunnen wij de overzetting naar het nieuwe platform pas in gang zetten zodra je de kans hebt gekregen om de TV Boxen om te wisselen en aan te sluiten. Ondertussen wacht ik in spanning af tot het moment waarop het je is gelukt! 😜

Mijn afstandbediening werkt niet meer, dus ik zou graag een nieuwe ontvangen. Batterijen reeds vervangen, maar signaal is echt helemaal weg.

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Angelabdc, heb je ook geprobeerd om de afstandsbediening opnieuw te koppelen en te resetten? Zo ja: dan stuur ik je met alle liefde een nieuwe toe zodat je weer zonder ongemakken kunt zappen. Laat me weten of ik dit kan doen! 

Hoi @Angelabdc, heb je ook geprobeerd om de afstandsbediening opnieuw te koppelen en te resetten? Zo ja: dan stuur ik je met alle liefde een nieuwe toe zodat je weer zonder ongemakken kunt zappen. Laat me weten of ik dit kan doen! 

Hai @Jason, ja alles geprobeerd, maar signaal is echt dood, dus ik ontvang graag een nieuwe.

Goedemorgen, heb al een paar dagen last dat mijn tv box niet aan wil met de afstandsbediening. Ik dacht dat het aan de batterij zou liggen, dus die heb ik vervangen. Maar nog steeds doet de aan knop het pas na een paar keer in te drukken. De volume en kanaal knoppen doen het wel gewoon gelijk. Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Angelabdc, dat wilde ik meteen voor je regelen! Aan de hand van jouw e-mailadres kom ik alleen niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit meteen in orde maken en kun je binnen enkele dagen van een nieuwe afstandsbediening genieten. 

Hi @petra076breda, top dat je dit zo helder aangeeft! Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen valt het pakketje bij jou op de mat en kun je weer zonder zorgen zappen. Veel kijk-plezier! 

Reputatie 7
Badge +15

@Angelabdc Er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal twee tot vijf werkdagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😄

Goedenavond, we hebben 2 boxen thuis en 1 van de 2 afstandsbedieningen doet het niet meer. Na vervanging van de batterijen zie ik nog steeds het rode lichtje niet branden als ik op een toets druk. Gelukkig kunnen we beide boxen bedienen met de resterende werkende afstandsbediening, maar we zouden graag een vervanging willen ontvangen voor de kapotte.

Goede avond,

 

Helaas ben ik mijn afstandsbediening kwijt geraakt. Is het mogelijk dat er een nieuwe wordt opgestuurd ?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @rwoeltjes, dat kan ik mij helemaal voorstellen! 😊 Ik heb meteen eeen nieuwe afstandsbediening aangevraagd, zodat jullie er weer twee kunnen gebruiken. Binnen een paar dagen valt het pakketje op de mat. 

Hi @lszs, dit is zeker mogelijk en heb ik direct geregeld! 💪 Binnen een paar dagen kun je hier van genieten. Het pakketje past door de brievenbus, dus je hoeft de deurbel niet in de gaten te houden. 

Hallo,

Is het mogelijk om een nieuwe afstandsbediening op te sturen. Het laatste jaar werkten sommige nummer toetsen al niet meer. We konden hier om heen werken door een ander kanaal te kiezen en dan voor naar boven te drukken. Momenteel werken de knopjes allemaal niet meer en kunnen we enkel nog wisselen met de guide knop.

Groetjes Erik

Reputatie 7
Badge +4

Hi @BootzTheCat, hartstikke goed dat je hiervoor aanklopt! Dit is zeker mogelijk, want je hoort zonder problemen op alle toetsen te kunnen drukken. Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening aangevraagd die binnen een paar dagen bij jou binnen is. Maak er nog een mooie dag van! 😊

Beste,

Zou ik ook een nieuwe afstandsbediening toegestuurd kunnen krijgen? Bij werken de aan/uit knoppen voor de box en tv niet meer. Andere knoppen aan de bovenkant beginnen ook slechter te reageren.

Vast veel dank!

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @BramR, yes - dat kan zeker! 😁 Alle knoppen horen zonder problemen te werken, dus ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen heb je deze al in huis. Veel kijk-plezier! 

Ik heb alle twee de boxen aangesloten en ben klaar voor de overstap naar het nieuwe platform. Ben benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Druif53, helemaal top dat je hier het seintje geeft! Ik maak dit graag voor je in orde. Voordat ik dat doe, wil ik eerst nog even de voorwaarden met je delen:

In jouw My T-Mobile Thuis kun je na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Je zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie. Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat je wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul je opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier nog steeds zo enthousiast over bent, dan hoor ik graag een akkoord van je. Vervolgens ga ik dan voor je aan de slag en kun je hier binnen twee weken van genieten! 😁

Hi,

Helaas heeft onze dochter de afstandbediening in de wc gegooid. Ook na drogen doet hij het nu niet meer. Is het mogelijk om een nieuwe op te sturen?

Gr. Maarten

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Maartnn, dit ga ik voor je regelen! Dit is de eerste keer dat ik hoor dat een afstandsbediening in de wc is beland haha. Top dat jullie de afstandsbediening nog hebben proberen te redden al mocht het jammer genoeg niet baten. Gelukkig heb ik direct een nieuwe aangevraagd en binnen een paar dagen heb je deze al in huis. Enjoy! 😁

Super! Dankjewel! Gaan toch beter op de opvoeding letten haha

Hallo, ondanks dat ik de batterijen heb vervangen en de afstandsbediening heb gereset, blijven bepaalde knoppen het niet doen. Het rode lampje, op de afstandsbediening, gaat bij die knopjes ook niet branden.

Wat kan ik nog proberen of kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen?

Gr. Marianne 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Dutchmarianne, top dat je eerst zelf hebt gecheckt of deze tips de afstandsbediening weer werkend krijgen! Ik help je graag uit de brand en heb je zojuist een nieuwe afstandsbediening gestuurd. Binnen een paar dagen heb je deze in huis en kun je weer zonder zorgen in de rondte zappen. Veel kijk-plezier! 🎈

Hallo, 

Helaas heeft ons buurmeisje onze afstandsbediening in de wc gegooid... Nu werkt hij niet meer. Zouden we een nieuwe kunnen ontvangen?

Groetjes,

Amber

Reageer