Info

Alles over de T-Mobile TV App voor Smart TV!

  • 4 October 2021
  • 169 reacties
  • 7832 Bekeken


Toon eerste reactie

169 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Tv anywhere app werkt hier prima. Gebruik een Oneplus pro 8.

Zeker nog de oude versie van de app dan ipv 2.4.0?

Sinds kort maken we ook gebruik van T-Mobile tv app (via een Samsung tv). 

Ik ben erg tevreden over de functionaliteit. Het reageert sneller in vergelijk een stb.

Een punt van aandacht. De ondertiteling op BBC werkt niet. Via de stb werkt dit wel. 

Zou hier naar gekeken kunnen worden?

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Bobb84 als ik het goed begrijp, zie je op de andere zenders wel de ondertiteling en is het écht alleen specifiek mer BBC? Kan het toevallig zijn met een bepaald programma of is het met alle programma's op BBC? Ik hoor het graag!

@Demi Ik heb het ook op de andere kanalen gecheckt. De ondertiteling blijkt op geen enkel kanaal te werken. 

 

 

Reputatie 2

Op mijn Samsung TV (2020) is alleen de bèta versie beschikbaar. Wanneer wordt deze geupdate naar een nieuwere versie? 

Reputatie 7
Badge +2

Hi @Bobb84, merci voor je terugkoppeling en tof dat jij erg tevreden bent over de app! Ik wil dit heel graag voor je oplossen. Graag hoor ik van je of jij een Samsung Smart TV's vanaf bouwjaar 2018 in je bezit hebt? Kan je daarnaast aangeven of jij voldoet aan de onderste voorwaarden? 

  1. Is de smart-tv verbonden met het eigen T-Mobile Thuis netwerk? 
  2. Gebruik je de goede tv-inloggegevens?
  3. Is de versie van de app van de klant helemaal up-to-date? 

Kan je daarnaast aangeven op welke datum incluslief tijdstippen jij dit hebt getest en welke zenders jij allemaal hebt geprobeerd? Als je dit door kan geven, dan ga ik verder op zoek naar de oplossing hiervoor! 💪

Hi @Renze-lwd, top dat je je dit afvraagt! De bèta versie is gelijk aan de publieke versie, afgezien van het icoontje. Deze moet namelijk nog worden aangepast, maar is verder hetzelfde! Weet jij zo voldoende? 😊

Reputatie 1

Ik gebruik sinds 1 week een nieuwe Samsung TV, de Neo QLED 4K 55QN95A. Daar heb ik de T-Mobile app op geinstalleerd maar kan niet bij mijn opnames komen wat je normaal via je account bereikt.
De TV heeft een eenvoudige compacte AB met beperkte functies die vergelijkbaar zijn met de AB van de Google Cromecast voor Google TV die ik ook op de TV heb aangesloten en met de T-Mobile app kan gebruiken. Daar kan ik wel bij de menu optie komen om naar de opnames te gaan. Via de ‘One remote control’ van de Samsung TV niet.  Hierdoor heb ik dus toch nog 2 AB's nodig om alle functies te kunnen gebruiken.

 

Reputatie 1

Van de week de app geinstalleerd op mijn Philips Android tv. Eerste indruk is dat het best goed werkt.

Ik heb helaas alleen nog geen cloud opnemen, daar kan ik geen oordeel over geven.

Ik vind het wel makkkelijk dat je gewoon normaal kan zappen en zenders opzoeken met het nummerieke deel van de afstandsbediening van je TV. Scheelt continue AB's wisselen van TV naar STB.

Reputatie 1

Ik gebruik sinds 1 week een nieuwe Samsung TV, de Neo QLED 4K 55QN95A. Daar heb ik de T-Mobile app op geinstalleerd maar kan niet bij mijn opnames komen wat je normaal via je account bereikt.
De TV heeft een eenvoudige compacte AB met beperkte functies die vergelijkbaar zijn met de AB van de Google Cromecast voor Google TV die ik ook op de TV heb aangesloten en met de T-Mobile app kan gebruiken. Daar kan ik wel bij de menu optie komen om naar de opnames te gaan. Via de ‘One remote control’ van de Samsung TV niet.  Hierdoor heb ik dus toch nog 2 AB's nodig om alle functies te kunnen gebruiken.

 

@Demi Kan jij hier een antwoord op geven?

Reputatie 7
Badge +2

Hi @tonlabee, dankjewel voor je toelichting! Ik neem het stokje van Demi voor nu over. Bedoel je de One Remote afstandsbediening van Samsung of een andere versie? Check hier alle functies van de knopjes van de One Remote: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/app/samsung-tv-gebruiken#ab-samsung. Ik hoor het graag van je, want ik help je met liefde! 💪

Hi @n.schaart, wat tof om je enthousiaste reactie te lezen! Super leuk dat je dit achterlaat. Als je nog ergens vragen over hebt, dan hoor ik die graag! 😊

De Samsung TV-app ben ik tevreden over tot nu toe. Echter deze week heb ik al 3x bij het aanzetten van de TV opnieuw het T-mobile Klantnummer en pincode opnieuw in moeten voeren. Is hier een oplossing voor?

Reputatie 1

Dag @Lisa,
Bedankt voor je reactie. Bij mijn TV ziet een iets nieuwere versie van de One Remote AB van Samsung maar de knoppen komen grotendeels wel overeen met degene van jullie handleiding. Ik ben er ondertussen achter dat je de zapknop (14) in moet drukken om het menu zichtbaar te krijgen. 
Werkt dus weer iets anders dan de Chromecast voor Google TV versie die ik ook gebruik(te).

Dus opgelost en dank voor al je hulp en liefde. :thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +2

Hi @Vomeij, tof om te lezen dat je zo tevreden bent! Daar word ik zelf ook altijd erg vrolijk van. Goed dat je dit aangeeft, want ik kan me voorstellen dat dit niet heel prettig is. Wellicht heeft dit ermee te maken dat er sprake is van een kinderslot. Zou je de volgende stap eens willen uitvoeren om te zien of jouw probleem hierdoor verdwijnt? 

Stel je leeftijd in op ‘18’ via de ‘menu-knop afstandsbediening’, categorie ‘Thuis’, klik op 'Wissel profiel’, kiest het gewenste profiel en kies dan ‘18’ als leeftijdgrens. Zo ben je hopelijk van dit probleem af. 

Kan je laten weten of dit dé boosdoener was? Als jij dit hebt ingesteld en er wordt je nog steeds gevraagd om telkens je pincode in te vullen, dan ga ik kijken of we dit op een andere manier kunnen oplossen! 💪

Hi @tonlabee, heel graag gedaan! Wat super om te lezen dat jouw issue is opgelost en dat je dit ook nog eens zelf hebt uitgevogeld. Zo heb ik ook weer gelijk wat geleerd. Heel veel (z)app-plezier en een mooi weekend alvast! 

Hi @Lisa de leeftijdsgrens stond al op 18. Bij het aanzetten van de TV en kiezen voor de T-mobile app verscheen de melding zoals op de screenshot, deze heb ik de laatste tijd wel vaker gehad. 

 

Reputatie 7
Badge +2

Hi @Vomeij, thanks voor je aanvulling! Dan ligt het inderdaad niet aan de leeftijdgrens en speelt waarschijnlijk het eerste punt bij jou van dit lijstje. Dit is jammer genoeg nog het gedrag van de app nadat de tv op standby heeft gestaan en is lastig op te lossen. Wat je het beste kunt doen, is om de app ‘hard’ af te sluiten door de ‘back’ button ingedrukt te houden. Dan start de app de volgende keer wel helemaal goed op. Laat je weten of dit heeft geholpen? 😁

@Lisa dit advies zal ik volgen. Die tip van het hard afsluiten van de App kende ik niet. Als ik nieuwe feedback heb laat ik van mij horen.

Reputatie 7
Badge +2

Je bent een topper @Vomeij! Ik hoop dat deze tip het probleem als sneeuw voor de zon laat verdwijnen. Yes, helemaal super! 

Reputatie 4
Badge +4

De afgelopen week lijkt het beeld van via de app een stuk beter, is er iets veranderd?

Ik heb alleen nog problemen met het Dolby geluid. Deze geeft hikups op de RTL zenders.

Als ik de app afsluit en weer opstart is het geluid weer goed, maar schakel ik over naar een andere RTL zender dan zijn de hikups er weer.

 

 

Reputatie 7
Badge +2

Hi @HereIsTom, tof om te lezen dat je de kwaliteit de laatste tijd een stuk beter vindt! Er wordt momenteel inderdaad nog steeds druk gewerkt aan de kwaliteit van de app. Wat betreft jouw issue met het Dolby geluid. Wil je eens proberen om dit aan te passen naar ‘Stereo’? Zijn de hiccups dan verdwenen of blijf jij ditzelfde probleem behouden? Ik hoor het heel graag van je! 💪

Reputatie 4
Badge +4

Hallo @Lisa, nee als hij op stereo staat heb ik geen last van de hikups, dus alleen met het Dolby geluid en de RTL zenders.

Reputatie 7
Badge +2

Hi @HereIsTom, super dat je dit gelijk hebt uitgeprobeerd! Ik heb jouw vraag uitgezet bij één van mijn collega's en laat het aan je weten zodra ik hier een reactie op heb gekregen. Hopelijk is hier een oplossing voor! 

Reputatie 7
Badge +2

Hi @HereIsTom, zoals beloofd zou ik er bij je op terugkomen zodra ik een bericht doorkreeg van mijn collega! Ik heb goed nieuws: we zijn ermee bezig om dit te verhelpen en hopelijk is dit in de volgende update opgelost. Weet jij voor nu voldoende? 😊

Reputatie 4
Badge +4

Dankje @Lisa, dan wachten we nog even af.

Reputatie 1

Ondertussen al weer een paar weken de app op de nieuwe Samsung TV Neo QLED 4K 55QN95A in gebruik.

Echter komt het regelmatig voor dat het menu voor de Gids/Opnames/Account niet wil starten als de zapp knop ingedrukt wordt. Er blijft dan een rondje (zandloper) draaien en verder gebeurt er niets.

De app moet dan tot wel 3x toe met de backbutton opnieuw opgestart/gereset worden om het weer tevoorschijn te krijgen. Op zich wel lastig voor medebewoners …..

We hebben een Sony Bravia tv met Android 9. 
Onze tv box (via devolo) gaf regelmatig storing, waardoor telkens harde reset van tv en/of box nodig was. Op advies klantenservice op t-mobile app overgestapt. Ging eerst goed maar al snel problemen: steeds vaker terug naar de lijst met apps en steeds vaker tussendoor paar seconden zwart beeld. 
Dat blijkt helaas niet te veranderen. 
Wat ik wel graag opgelost zou zien is het volgende. 
via de ab van de tv kunnen we programma’s in de Cloud opnemen. We kunnen alleen nergens deze opnames terugkijken. 
Normaal kan dit via Opnames of via Account maar dit lukt niet met de ab van de tv. 
Kan hiervoor een oplossing komen? 
 

Reageer