Info

Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's!

  • 4 October 2021
  • 389 reacties
  • 21264 Bekeken


Toon eerste reactie

389 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@BeMu Ik dacht hier op de Community gelezen te hebben dat de LG-app in de steigers staat, maar dat er nog geen datum bekend is wanneer we dit kunnen verwachten.

Reputatie 7
Badge +2

@TMTV Inderdaad dacht ik dat inderdaad ook ergens gelezen te hebben, vond het net in de wensenlijst 

Is er eventueel nog een kans dat er een app komt voor LG Oled tv's en dan met name voor modellen welke uitgebracht zijn in de loop van 2021 en later, ik had het opgezocht maar kon er zo gauw niks over vinden.

Ik hoop het onderhand. Slaat nergens op dat dit niet sneller wordt uitgerold. KPN en ziggo hebben al lang apps hiervoor op LG

Reputatie 7
Badge +2

In Nederland word LG volgens mij veel verkocht,  op de LG staan ook diverse apps welke er in mijn ogen best goed uit zien zoals b.v. CBS News, ook in de app Rakuten kun je diverse streams kijken.

Of de app van een provider de zelfde kwaliteit haalt als het “kastje” durf ik niet te zeggen aangezien ik deze niet heb, wel eens een Chromecast gebruikt maar ook dat is toch weer anders.

Mocht het zover komen wil ik de app wel testen 

Lever je eigenlijk met de app wat in, ten opzichte van de tv box? Dus beeldkwaliteit of functionaliteiten?

Reputatie 7
Badge +3

@Loekbhz Nee, de app is een volwaardig alternatief voor de tv-box en biedt dezelfde beeldkwaliteit en functies. Er is één uitzondering: de ‘stoute zenders’. De regels van de app stores staan dat niet toe.

Ik heb via my t-mobile het erotiek pakket besteld.

Zou binnen een uur werken... We zijn inmiddels 3 uur verder, nog steeds niks.

Nou moet ik hier lezen dat vanwege regeltjes van die preutse Amerikanen (nog steeds het land met de grootste porno industrie...) de erotiek kanalen niet werken op Google apps.

Dat had wel een goed idee geweest om dat meteen op de aanschaf pagina te vermelden... Me dunkt!!

Ik zeg het pakket meteen weer op en verwacht mijn geld terug!

Reputatie 7
Badge +3

@WouterGrimmie Naast de tv-box is er nog een andere manier om alle zenders te kunnen kijken: de webversie. Hiermee heb je toegang tot alles, dus ook de pikante kanalen.

@TMTV daar heb ik mijn TV natuurlijk niets aan…

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Annerieke van den Beld, helemaal super zo! 😁 Ik ben echt heel blij dat de update bepaalde issues gelijk heeft laten verdwijnen en dat we steeds meer een vooruitgang bij jou zien. Nu wil ik mij vooral nog focussen op de wifi en op het beeld en geluid dat niet altijd synchroon loopt. 

  • Zou je kunnen aangeven op welke zenders en bij welke programma’s (inclusief de datum en het tijdstip) dit issue zich voordoet? Mocht het daarnaast lukken om dit vast te leggen en deze video hier te delen, dan zou dat helemaal super zijn. Ik zet dit dan graag voor jou door naar de technische dienst. Zie je daarnaast ook iets van een patroon? Doet het zich bijvoorbeeld vooral voor bij opnames of juist bij live tv-kijken? 
  • Zijn er bepaalde momenten waarop je vooral problemen met de wifi ervaart? Is dit in de avonduren of juist overdag of doet het zich heel sporadisch voor? Als jou hierin iets opvalt, dan hoor ik dat graag. Heel fijn dat je de tips al eens hebt doorlopen, merci voor de moeite. Gebruik je de wifi ook voor diensten met veel datagebruik (zoals 4K streamen en gamen)? Als dit het geval is, dan wil ik al adviseren om zoveel mogelijk apparaten bedraad aan te sluiten.

Hi @marzso, super fijn om te lezen dat je tevreden bent met de beeldkwaliteit! Merci dat je enkele punten van feedback naar mij doorzet, want dat waarderen wij altijd enorm. Hier wil ik zeker naar kijken en ik neem deze punten graag mee in de tv-meeting van aankomende vrijdag. Ik kan je al laten weten dat ik jouw tweede punt al eens heb doorgespeeld naar onze specialisten. Weet dat je hier altijd al jouw feedback kan doorgeven. 

Hi @BeMu, top dat je dit via deze weg checkt! Dit gaat er zeker aankomen, maar de exacte datum hiervan kan ik nog niet met je delen zoals @TMTV ook al aangeeft. Zodra dit bekend is, dan communiceren wij dat met jullie. 

Hi @WouterGrimmie, goed dat je dit aangeeft! Ook dit punt bespreek ik graag in de aankomende tv-meeting. Merci dat je dit hier deelt. Ik kom hier na vrijdag bij jou op terug! 

 

Reputatie 7
Badge +3

@WouterGrimmie Je kunt je pc/laptop met een HDMI-kabel aan de tv hangen of met Google Chrome het beeld van de browser naar de Chromecast/Google TV streamen. Toegegeven, dat is wel een gedoe. De tv-box is dan echt de enige andere optie om naar het pretpakket te kijken.

Dat gaat em natuurlijk echt niet worden.

Ik heb m'n abonnement weer geannuleerd.

Nou gaat het me niet om die 2,50 maar om het principe. Ik vind dat jullie op de pagina waar je dat pakket aan kan zetten er duidelijk bij moeten vermelden dat dit niet te bekijken is via Google apps/apparaten.

Reputatie 7
Badge +3

@WouterGrimmie Ik werk niet voor T-Mobile, maar @Lisa wel. Misschien kan zij de €2,50 vergoeden. Ik ben met je eens dat ze een melding moeten geven als iemand dat pakket kiest maar geen tv-box in het abonnement heeft.

Ah foutje, ik dacht dat je "er bij" hoorde 😆

Reputatie 7
Badge +2

De vraag in deze is of Google dit wel kan verbieden, Google hoort zich juridisch te conformeren aan de wetten welke gelden in het land waar men zijn diensten aanbiedt, m.a.w. als men in Nederland al of niet tegen betaling van de overheid naar biologische natuurfilms mag kijken lijkt het me sterk dat Google dit kan verbieden.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @WouterGrimmie, merci voor de aanvulling! Ik hoor vrijdag graag wat mijn collega's hiervan vinden en kom er na het weekend bij jou op terug. I'll keep you posted!

In Nederland word LG volgens mij veel verkocht,  op de LG staan ook diverse apps welke er in mijn ogen best goed uit zien zoals b.v. CBS News, ook in de app Rakuten kun je diverse streams kijken.

Of de app van een provider de zelfde kwaliteit haalt als het “kastje” durf ik niet te zeggen aangezien ik deze niet heb, wel eens een Chromecast gebruikt maar ook dat is toch weer anders.

Mocht het zover komen wil ik de app wel testen 

Ik hoop ook inderdaad dat deze snel komt.
Volgens Lisa in ieder geval, voor het eind van het jaar (zie link):
Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's! | T-Mobile Community

Reputatie 7
Badge +4

Hi @WouterGrimmie, ik hoop dat je van een zonnig weekend hebt genoten! Graag wil ik het volgende met jou delen. Afgelopen vrijdag is tijdens de tv-meeting jouw input besproken. Mijn collega's willen jou erg bedanken voor deze input. We weten dat er op Apple TV nog veel te verbeteren valt en jouw input wordt dan ook meegenomen, maar er zal op korte termijn niet veel aangepast gaan worden jammer genoeg. Weet dat je te allen tijde met jouw feedback en vragen hier terechtkunt! 😊

Het gaat niet over Apple TV, Maar Google/Android TV... Maar goed, zal wel typo zijn.

Wat ik wel stuitend vind is dat jullie er dus bewust voor kiezen klanten niet correct te informeren voordat ze een product aanschaffen... Ik noem dat oplichting. Lekker bezig! 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @WouterGrimmie, excuus voor de typfout - ik bedoel inderdaad Google/Android TV! Ik wil je graag laten weten dat wij dit wel vermelden in één van onze topics: 

Ik ga in ieder geval jouw feedback meenemen of wij dit nog duidelijker kunnen communiceren! 💪

No shit @Lisa zo ben ik hier ook terecht gekomen (na veel Googlen).

Dit moet gewoon op de aanschaf pagina staan.

Zo moeilijk is dat toch niet?

@WouterGrimmie Naast de tv-box is er nog een andere manier om alle zenders te kunnen kijken: de webversie. Hiermee heb je toegang tot alles, dus ook de pikante kanalen.

Dat blijkt dus ook niet zo te zijn… even gekeken (nu het abonnement toch nog loopt).
Niets te vinden!

@Lisa Die €2,50 zie ik nu toch wel graag terug. Deze zenders zijn zonder box gewoon niet te bekijken!

Reputatie 1

@Lisa ik heb sinds kort de AppleTV Tmobile TV app. Ik ben tevreden over de beeldkwaliteit maar heb wel enkele suggesties:

1) als ik de favorieten heb ingesteld wil ik alleen maar die favorieten zien en dus niet apart weer op een knop hoeven drukken om te kunnen kiezen of ik de favorieten wil zien.​​​​​​​

2  als ik de beeldkwaliteit zelf wil instellen (dus niet op auto laten staan) wil ik dat niet iedere keer weer hoeven te doen en beter nog de beeldinstellingen in het algemene settingsmenu plaatsen voor alle zenders

3 in de TV gids staan rechtsboven opties maar die kan ik niet bereiken dus ik kan er niets mee

IK hoop dat je hier naar wilt kijken, bedankt alvast

 

 

 

Optie rechtsboven: op desbetreffende pagina, dubbelklikken voor opties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @WouterGrimmie, ik heb jouw punt als feedback doorgespeeld! Ook heb ik gelijk de € 2,50 voor je vergoed. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties

Update 27-7-2022: 

 

Voor Android TV is versie 1.3.1567 mogelijk om te testen. Je kunt deze versie testen via: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tmobile.tv.nl. Mochten jullie ergens tegen aan lopen of problemen ervaren? Laat het dan vooral in dit topic weten!

beste demi,

 

als ik de link in me Nvidia SHIELD plak dan zie ik dat hij niet wilt installeren maar openen omdat hij het niet ziet als nieuwere versie. Moet je eerst de oude verwijderen wat hij ziet hem niet als update

 

Reageer