Info

Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's!



Toon eerste reactie

446 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fibre, merci voor het aanstippen! Als het nu niet lukt om de nieuwe versie te installeren, dan adviseer ik inderdaad om de oude versie te verwijderen. Kan je aangeven of het inmiddels is gelukt om de nieuwe versie te proberen? Ik hoor ook graag of je een verbetering merkt met deze versie ten opzichte van de vorige! 😁

 

 

Hi @Fibre, merci voor het aanstippen! Als het nu niet lukt om de nieuwe versie te installeren, dan adviseer ik inderdaad om de oude versie te verwijderen. Kan je aangeven of het inmiddels is gelukt om de nieuwe versie te proberen? Ik hoor ook graag of je een verbetering merkt met deze versie ten opzichte van de vorige! 😁

 

 

Beste lisa,

 

gedaan maar dan installeert  hij helaas toch de oude versie als ik in instellingen kijk bij over zie ik 1.2.738

als je ook kijkt naar de link gegevens als je in playstore bent is het gewoon versie 1.2.738. Dus graag de juiste link naar juiste versie.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fibre, heel goed dat je dit gelijk aanvult! Ik heb dit gelijk voor je nagevraagd en laat het je weten zodra ik een reactie heb. Excuses voor het ongemak. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fibre, zou je nog eens op de link willen klikken en de App willen installeren? Er staat nu namelijk bij dat hij is geüpdatet op 24 augustus, dus hopelijk krijg je nu wel de nieuwe versie. Laat je het hier weten? Ik hoop dat het nu wel lukt! 🤞

Hi @Fibre, zou je nog eens op de link willen klikken en de App willen installeren? Er staat nu namelijk bij dat hij is geüpdatet op 24 augustus, dus hopelijk krijg je nu wel de nieuwe versie. Laat je het hier weten? Ik hoop dat het nu wel lukt! 🤞

Beste Lisa,

ik denk dat de update nu gewoon vrij is gegeven in de Store hij is zelf gisteren ge-update naar de nieuwe versie maar dat geld dan voor iedereen.

Verder zal ik kijken of ik nog dingen zie in deze versie.

Hi @Fibre, zou je nog eens op de link willen klikken en de App willen installeren? Er staat nu namelijk bij dat hij is geüpdatet op 24 augustus, dus hopelijk krijg je nu wel de nieuwe versie. Laat je het hier weten? Ik hoop dat het nu wel lukt! 🤞

Hoi Lisa,

 

Eerste puntje heb ik al, als je in het menu opties bij kwaliteit de kwaliteit op 1080p50 zet en je sluit af moet je elke keer hem per zender weer op 1080p50 zetten.

waarom zit dit niet gewoon in het instellingen menu bij de rest van de settings en dat hij zit gewoon onthoud bij alle zenders.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fibre, mijn collega heeft aangegeven dat sinds gisteren de update volledig is uitgerold! Ik vermoed dat je hem daarom nog niet in kon zien. Super dat het nu wel lukt om de nieuwe versie te installeren. Ik hoor inderdaad heel graag jouw bevindingen. 

Hi @Fibre, mijn collega heeft aangegeven dat sinds gisteren de update volledig is uitgerold! Ik vermoed dat je hem daarom nog niet in kon zien. Super dat het nu wel lukt om de nieuwe versie te installeren. Ik hoor inderdaad heel graag jouw bevindingen. 

Eerste bevinding had ik al weer gemeld.

 

Hoi Lisa,

 

Eerste puntje heb ik al, als je in het menu opties bij kwaliteit de kwaliteit op 1080p50 zet en je sluit af moet je elke keer hem per zender weer op 1080p50 zetten.

waarom zit dit niet gewoon in het instellingen menu bij de rest van de settings en dat hij zit gewoon onthoud bij alle zenders.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fibre, merci voor de opmerking! Ik ga dit voor je navragen en kom hier na het weekend bij jou op terug. Alvast een heel mooi weekend! 

Reputatie 5

Na wat kijken op het T-mobile forum kwam ik hier.

Blijkbaar draaien all mijn Android tv apparaten op de oude versie.

1.2.738 Geüpdatet 26 okt. 2021.

Nu wou ik deze versie eens proberen maar dat werkt niet.

Ik heb op de Nokia Android box de oude verwijderd.

En via link https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tmobile.tv.nl de nieuwe geïnstalleerd.

Wat blijkt de oude versie komt er op te staan.

Mijn vraag kan hier het apk bestand gedeeld worden.

Dan kan ik de app er zelf op zetten.

 

Reputatie 5

Ik ben er al uit.

Heb mezelf aangemeld als beta tester.

Update staat er op.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @peter-keetfm, helemaal top dat je eruit bent gekomen! Excuses dat ik je dit niet kon vertellen, want toen genoot ik al van het weekend. Bevalt de nieuwe versie tot nu toe? Ik hoor graag jouw bevindingen! 💪

Reputatie 1

Is er al meer bekend mbt webOS support? Heb zojuist een LG tv gekocht, ging er eigenlijk al vanuit dat dit er wel al zou zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @MrNickert, top dat je dit checkt! Dit zit er inderdaad aan te komen voor LG, maar er is nog geen exacte datum bekend. Zodra wij hier meer over horen, dan laten we dat weten. Het staat in ieder geval op de planning. 

Reputatie 1

Hi @MrNickert, top dat je dit checkt! Dit zit er inderdaad aan te komen voor LG, maar er is nog geen exacte datum bekend. Zodra wij hier meer over horen, dan laten we dat weten. Het staat in ieder geval op de planning. 

Hoi Lisa,

Bedankt voor het snelle antwoord! Mocht er een mogelijkheid zijn tot beta testen of early access hou ik mij graag aanbevolen! :-) 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @MrNickert, super lief dat je mee wilt gaan testen - dankjewel topper! Hier kom ik zeker bij je op terug als deze optie er is. 

Beste lisa,

 

vanaf dat ik de nieuwe app versie gebruik. Heb ik last dat vaak de rtl zenders niet laden maar beeld op zwart blijft rtl4,rtl5,rtl7, enz soms duurt het heel lang en dan is de zender er wel. App sluiten en weer opstarten werkt soms. Dit is op een chromecast met Android tv. 
had ik voor deze versie geen last van.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fibre, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik had juist gehoopt dat je een verbetering zou opmerken met de nieuwe versie, dus ik help je hier graag bij. Zou je eens kunnen checken of de favorieten wellicht aan staan? 

  1. Druk op de Menu-knop 
  2. Ga naar Account > Profielen
  3. Selecteer het profiel (admin) > Activeer Favorieten > aan/uit

Als de favorieten al uit staan, dan ga ik hier een verzoek voor indienen bij onze technische dienst. Zou je hiervoor alvast op de volgende vragen kunnen terugkomen?

  • Welke afstandsbediening heb je? 
  • Welke tv heb je? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit vind je bij de instellingen van de tv)? 
  • Ervaar je dit issue ook op andere apparaten?

Als je hierop terug kunt komen, dan zorg ik dat we dit zo snel mogelijk gaan fixen! 💪

Reputatie 1

Eurosport komt bij steeds in het Engels door een moet ik dan via een aantal clicks omzetten naar Nederlands. Kan ik dit ergens als default instellen (Nederlands)?

 

Chromecast met Google TV

Hi @rkatoele, allereerst excuses voor de late reactie! Ik zie dat jouw reactie tussen wal en schip is beland. Echt super dat je deze extra informatie nog kon delen. Ik wil je graag laten weten dat ik al jouw punten heb doorgezet naar onze tv-specialisten. Nogmaals bedankt voor deze heldere aanvulling, topper.

Hi @Annerieke van den Beld, ik ben heel blij dat je dit aangeeft! Een tijd geleden heb ik al jouw punten doorgezet naar onze technische dienst en vervolgens zag ik dat mijn collega's van de telefonische klantenservice dit verder zouden oppakken. Nu zie ik echter dat zij twee keer hebben gebeld om enkele punten met jou door te nemen, maar dat er geen gehoor was. Mijn excuses dat ik hier vervolgens geen navolging op heb gegeven, ik ben dit echt compleet vergeten. Duizendmaal sorry hiervoor. 

Ik ga er dan ook voor zorgen dat dit onderzoek zo snel mogelijk succesvol wordt afgerond. Ervaar jij nog steeds precies dezelfde problemen als die jij hier eerder hebt omschreven? Zo weet ik bijvoorbeeld dat het synchronisatie probleem inmiddels helemaal is verdwenen. Als je nog één keer kan aangeven welke punten jij van dit lijstje ervaart, dan ga ik als wiedeweerga voor jou aan de slag. 

  • De tv gids blijft zoals bij velen hangen → hier kan ik over melden dat dit in een volgende update wordt verholpen.
  • De kwaliteit van het beeld wisselt sterk. Voornamelijk tijdens het zappen en opstarten.
  • Na ieder gebruik moet alles herstart worden, waardoor de tv gids ook weer verdwijnt.
  • Sinds de aanschaf werken andere apps op de smart tv ineens ook minder goed.
  • Internet valt regelmatig helemaal weg. Enige werkende oplossing is de modem helemaal opnieuw opstarten.
  • Beeld en geluid zijn niet synchroon tijdens het live kijken via de app. Andere apps en terugkijken wel.

Als je dit aan kan geven, dan ga ik dit direct voor jou chasen. Nogmaals sorry! ❤

 

Het is nu een maand of 8 a 9 geleden dat de problemen met de Samsung TV app aangekaart zijn. Tot op heden alleen maar ‘mooie woorden’ van @Lisa maar geen daden. Er komen wel updates voor andere platformen en TV’s maar Samsung laten jullie links liggen. Wat is de taktiek van T-Mobile? Stil in een hoekje gaan liggen en wachten tot het overwaait? Ik vind het absurd dat het zo lang moet duren voor de problemen opgelost worden. Getuigd van een grote minachting van je klanten!. Lijkt alsof jullie helemaal niet van plan zijn het op te lossen.

Ik moet nog tot eind december wachten voor ik van jullie af kan maar als het voordien niet opgelost is, ben ik weg. Was ik er maar nooit aan begonnen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Valentijn77, top dat je dit hier checkt! Dit heb ik voor je nagevraagd bij één van mijn collega's. Zodra ik hier een reactie op heb gekregen, dan laat ik je die weten. 

Hi @henkka, dankjewel voor het aanstippen! Ik had graag een andere ervaring gelezen, maar ik waardeer jouw eerlijkheid. Alle feedback zet ik altijd door naar de specialisten en zij gaan vervolgens met de feedback die daadwerkelijk doorgevoerd kan worden aan de slag. Heel veel punten die ik een tijd terug heb doorgezet, vonden mijn collega's hartstikke goede tips en hebben ze dan ook meegenomen op hun improvement-sheet. Het kan alleen altijd even duren voordat al deze punten worden doorgevoerd en ook voor jullie terug te zien zijn. Ik kan je in ieder geval verzekeren dat mijn collega's er alles aan doen om dit zo rap mogelijk aan te passen, maar hier gaat jammer genoeg enige tijd overheen. Ik hoop dan ook dat je voor december nog enkele verbeteringen gaat ervaren. Excuses hiervoor! ❤

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Valentijn77, ik wil graag terugkomen op jouw eerdere vraag! Kun je mij laten weten of je de App instellingen wellicht op Engels hebt staan in plaats van op het Nederlands? Dan pakt de App namelijk automatisch Engels als voorkeurstaal. Ik hoor het graag van je. 

 

Reputatie 1

Hi @Valentijn77, ik wil graag terugkomen op jouw eerdere vraag! Kun je mij laten weten of je de App instellingen wellicht op Engels hebt staan in plaats van op het Nederlands? Dan pakt de App namelijk automatisch Engels als voorkeurstaal. Ik hoor het graag van je. 

 

Alles is in het nederlands (ik zie termen als zenders, favorieten, begin gemist, etc). Ik kan ook nergens een taal instellen voor de app voorzover ik kan vinden. Mijn chromecast met google tv staat wel op engels.

Reputatie 7
Badge +4

Dankjewel voor deze snelle reactie @Valentijn77! Kun je jouw Google TV eens op Nederlands zetten? Ook wil ik nog heel even dubbelchecken of dit voor alle programma's op Eurosport geldt? 

Reputatie 1

Dankjewel voor deze snelle reactie @Valentijn77! Kun je jouw Google TV eens op Nederlands zetten? Ook wil ik nog heel even dubbelchecken of dit voor alle programma's op Eurosport geldt? 

Het gebeurt bij alle programma's op Eurosport. Als ik de Chromecast op Nederlands zet pakt hij default wel Nederlands. Maar dat is niet echt een structurele oplossing wat mij betreft. Je wilt gewoon in de app en default kunnen instellen.

Reageer