Info

Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's!



Toon eerste reactie

446 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Valentijn77, super dat dit wel wordt gepakt als je de Chromecast op Nederlands zet! Jammer genoeg is het niet mogelijk om dit ook zo in de App in te stellen. Maar omdat wij wensen en suggesties altijd enorm waarderen, wil ik je vragen om deze suggestie achter te laten in het onderstaande topic:

Dan gaan we graag kijken of we hier iets mee kunnen! 😊

Hoi @Lisa 

 

Hierbij de antwoorden op jouw vragen:

 

  • Ervaar je ook problemen met andere streamingapps?

Nee. Ik gebruik geen andere streamingdiensten.

  • Werkt het tv-menu verder zonder problemen? 

Ik kijk niet via de TV maar via een nvidia shield (https://www.nvidia.com/en-us/shield/shield-tv/) menu hiervan werkt prima. menu van de app werkt verder ook prima. 

  • Zie je ook een foutmelding op de zenders die zwart beeld geven? Zo ja, welke? 

Nee. Geen foutmelding. Uitsluitend zwart beeld

  • Kun je een filmpje via een WeTransfer-link hier delen waarop de problemen zichtbaar zijn? 

Zodra het weer gebeurd zal ik proberen een filmpje te maken en hier te posten. 

  • Welke afstandsbediening heb je? 

De afstansbediening die met de Nvidia Shield komt zie: https://www.nvidia.com/en-us/shield/shield-tv/

  • Welke tv heb je? 

Kijk niet via een TV. Kijk via een nvidia shield. De TV wordt gebruikt als monitor. De Shield is bekabeld aangesloten dus geen wifi. 

  • Wat is het besturingssysteem van de tv? 

Nvidia Shield Android TV

  • Wat is de software versie?

versie 9.1.0

Firmware 11

  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd? 

1.2.738

Reputatie 5

@Kknaack 

Dan draai je nog de oude versie.

T-Mobile Android TV versie 1.3.1567 moet je hebben.

Kun je in de playstore kijken of je kunt updaten.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Kknaack, helemaal super dat je hier alle informatie hebt kunnen delen! Ik heb meteen een verzoek ingediend bij onze technische dienst en houd dit aankomende week goed in de gaten. Ik wil wel heel graag hetzelfde vragen als @peter-keetfm: kun je de nieuwste versie installeren? Ik hoor heel graag of de problemen hiermee zijn opgelost. 

Is het mogelijk om met de app de ondertiteling aan te passen zoals dat bijvoorbeeld ook bij Netflix kan? Ik denk dan aan bijvoorbeeld een zwarte of grijze balk achter de letters en/of het vergroten van de letters. En verder valt het mij op dat er nu al 11 maanden wordt gesproken over een app voor LG-televisies maar dat die er nog niet is. Zoals anderen al schreven: heel raar voor een groot,  bekend en goed merk als LG.

Overigens heb ik al contact gehad met de klantenservice maar die weten niks. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @HAL2001, ik wil je graag laten weten dat ik dit ga checken bij de aankomende tv-meeting! Zodra ik dit besproken heb, dan kom ik hier bij je op terug. Mocht je ook nog andere punten hebben, laat die dan gerust weten. We vinden het altijd heel fijn als jullie met ons meedenken. 

Wat betreft LG, ik kan me jouw opmerking voorstellen. Weet dat we meteen meer laten weten als het zo ver is. Het komt er echt aan! 

Reputatie 7
Badge +2

@Lisa Als er voor de LG app eventueel getest moet worden hou ik me aanbevolen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @HAL2001, ik heb al sneller een reactie dan gedacht! Dit is momenteel nog niet mogelijk, maar we hebben het doorgezet als feedback. Dus super dat je dit hebt aangegeven. Ik durf niet te zeggen of en wanneer dit aangepast gaat worden, maar het staat genoteerd. 

Hi @BeMu, hartstikke attent van je - top! Dankjewel, ik laat het hier zeker weten als er testers nodig zijn. 

Hi @Lisa 

Ook ik wacht al maanden op de T-Mobile App voor LG. De huidige Amino is niet de beste eindgebruikerservaring en om nu apart een Google TV aan te kopen is ook weer zoiets. De app voor LG komt wel dit jaar nog?

Reputatie 7
Badge +2

https://tweakers.net/nieuws/201440/nieuwe-chromecast-komt-uit-in-nederland-voor-40-euro.html

@HofKickS  Misschien is deze Google tv Chromecast een alternatief, hou er rekening mee dat deze geen 4K heeft maar maximaal 1080P

https://tweakers.net/nieuws/201440/nieuwe-chromecast-komt-uit-in-nederland-voor-40-euro.html

@HofKickS  Misschien is deze Google tv Chromecast een alternatief, hou er rekening mee dat deze geen 4K heeft maar maximaal 1080P

Dank, had de aankondiging al gezien, maar ik ben eigenlijk heel erg tevreden over LG met de Magic remote. Snap dat Google TV ook goed werkt en overweeg het al een tijdje, maar heb liever een app op LG.

De animo box werkt ook wel, maar het grootste nadeel ervan vind ik dat deze met infrarood werkt, en dus in het zicht moet staan. Dat is zo 2005 :)

Reputatie 7
Badge +4

Hi @HofKickS, we doen er alles aan om de App dit jaar nog rond te krijgen! Ik heb dit vanochtend nog eens aangestipt bij de tv-meeting. En zodra we hier meer duidelijkheid over krijgen, dan melden we dat. Dus fingers crossed dat je hier dit jaar nog van kunt genieten.

Hi @Kknaack, ik wil je graag laten weten dat de technische dienst heeft aangegeven dat je inderdaad de nieuwe versie van de Smart TV App dient te installeren! Zou je dit willen doen en kunnen aangeven of je hierna probleemvrij bent? 

@Lisa Laatste versie geinstalleerd. 
 

Het probleem met de zenders die op zwart springen is niet meer voorgekomen (tot nu toe). Het bevriezen van het beeld nog wel. Al is het korter dan voorheen. 
Ik zal dit blijven monitoren dus zou het voor nu nog niet als opgelost willen beschouwen. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Kknaack, super dat je deze versie meteen kon installeren! Wat fijn om te lezen dat je gelijk een verbetering hebt opgemerkt, top. De bevriezing die wil ik graag nog aanpakken. Kun je aangeven of welke zenders/programma's je dit voornamelijk werkt? Mocht je hier een filmpje van kunnen maken, dan zou dat super zijn. Dankjewel dat je de boel blijft monitoren! 💪

Reputatie 1

lipsync problemen

Ik heb een Chromecast met Google TV en daarop de TV App. Het geluid van alle apps zoals Netflix, NPO, Youtube etc werkt goed. Beeld is in sync met geluid en de lipsync klopt dus.

Behalve met de t mobile TV app. Als ik google zie ik ontzettend veel meldingen van lipsync problemen met t-mobile spullen (ook stb en tv anywhere). Is het mogelijk om ergens de lipsync in te stellen van de TV App, want het is zo niet te zoen om TV te kijken via de app.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Valentijn77, merci voor de heldere melding! Dit issue is ook opnieuw door onze technische dienst gesignaleerd. Ze zoeken nog extra voorbeelden, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Dit is jammer genoeg niet een instelling die je zelf kunt instellen. Ik wil graag bij je checken of je gebruikmaakt van externe audio-apparatuur? Als je daarnaast op de volgende punten kunt terugkomen, dan ga ik een verzoek inschieten bij onze technische dienst:

  • Op welk apparaat stream je TV Anywhere (bijvoorbeeld Samsung Galaxy S7)? 
  • Welke iOS versie of Android versie heb je? 
  • Ervaar je dit ook als je niet streamt naar de tv en echt puur op de telefoon/tablet zelf kijkt? 
  • Ervaar je dit op elke zender of zijn er specifieke zenders waarbij dit extra opvalt? Als je hierbij ook enkele programma's zou kunnen noemen, dan zou dat top zijn.
  • Sinds wanneer zijn deze problemen bij je begonnen (datum en tijdstip)? 

Als je hierop terug kunt komen, dan ga ik hier verder voor je achteraan om dit zo snel mogelijk te verhelpen! 💪

Hoi @Lisa

Ik lees in wat oudere posts over problemen met de tv gids via de smart tv app (in mijn geval op een Samsung QLED QE55Q80AATXXN 2021, aanschaf 2 weken geleden). Ik lees ook dat het vastlopen van de tv gids verholpen wordt in de volgende update, maar in welke versie van de app zit die oplossing? Dan kan ik nagaan of het al verholpen zou moeten zijn. 
 

Hoor het graag en alvast bedankt! 

Reputatie 1

Hi @Valentijn77, merci voor de heldere melding! Dit issue is ook opnieuw door onze technische dienst gesignaleerd. Ze zoeken nog extra voorbeelden, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Dit is jammer genoeg niet een instelling die je zelf kunt instellen. Ik wil graag bij je checken of je gebruikmaakt van externe audio-apparatuur? Als je daarnaast op de volgende punten kunt terugkomen, dan ga ik een verzoek inschieten bij onze technische dienst:

  • Op welk apparaat stream je TV Anywhere (bijvoorbeeld Samsung Galaxy S7)? 
  • Welke iOS versie of Android versie heb je? 
  • Ervaar je dit ook als je niet streamt naar de tv en echt puur op de telefoon/tablet zelf kijkt? 
  • Ervaar je dit op elke zender of zijn er specifieke zenders waarbij dit extra opvalt? Als je hierbij ook enkele programma's zou kunnen noemen, dan zou dat top zijn.
  • Sinds wanneer zijn deze problemen bij je begonnen (datum en tijdstip)? 

Als je hierop terug kunt komen, dan ga ik hier verder voor je achteraan om dit zo snel mogelijk te verhelpen! 💪

Het gaat om de tv app. Op een Chromecast met Google TV. Het treedt op op alle kanalen, alle tijdstippen. Bij volle maan, nieuwe maan en bij Mercurius in retrograde.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Filou, ik heb zojuist een nieuwe status update voor je aangevraagd! Het klopt namelijk als een bus dat deze bug gesignaleerd is en opgelost gaat worden, maar er was nog geen datum bekend. Ik heb nu gepolst bij de tv-specialisten of ik hier inmiddels meer over kan vertellen, want het zou super fijn zijn als deze op korte termijn op de planning staat. Ik houd je op de hoogte!

Hi @Valentijn77, dankjewel voor deze aanvulling! Kun je enkel nog de Chromecast versie aangeven en de versie van Google TV? Dan weet ik helemaal voldoende. 

Reputatie 1

App versie 1.3.1567

Chromecast Android TV patch level may 2022

Kernel 4.9.180#1

Android TV OS qts1.220504.008.8726984

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Valentijn77, je bent een topper - super fijn dat je dit kon uitpluizen! 😁 Ik laat het je weten als ik een update heb doorgekregen over het onderzoek. En ter allerlaatste check: maakte jij wel of geen gebruik van externe audio-apparatuur, zoals een speaker? 

Reputatie 1

Hi @Valentijn77, je bent een topper - super fijn dat je dit kon uitpluizen! 😁 Ik laat het je weten als ik een update heb doorgekregen over het onderzoek. En ter allerlaatste check: maakte jij wel of geen gebruik van externe audio-apparatuur, zoals een speaker? 

Nee

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Valentijn77, check - helemaal helder!

Tv app is een drama. Sinds ik het heb, huilen met de pet op.

Versie tv app. 2.24(?)

 

Werkt voor geen meter op een samsung tv ( bouwjaar na 2018, QLED Q6).

 

- elke dag herstarten

- happert continue

- geluid en beeld niet synchroon

- regelmatig opnieuw inloggen

 

Voorzie niet dat dit opgelost gaat worden. Het is uitzitten totdat er een andere provider langskomt en dan is het bye bye tmobile.

Waarom bied je dit zo aan????

 

 

Reputatie 2

Blijft prut bij T-mobile. TV kijken via die amino kastjes is waardeloos, geluid en beeld enorm out of sync. Dan maar de app gebruiken en kastjes de deur uit. Ook niet veel soeps. Slechte streams, trage wisselingen van zenders, foutmeldingen (niet fatsoenlijk af te sluiten app) en complete zooi: gids start niet op op mijn mooie Samsung 2021 Neo qled TV... Dus geen zenderselectie via gids en zeer slecht, geen mogelijkheid om opgenomen programma's te bekijken. Van pure ellende moet ik dan dus toch weer vijf euro extra per maand ophoesten en die verouderde amino weer gaan gebruiken.

 

Ben wel klaar zo langzamerhand met T-mobile. 

Reageer