Info

Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's!



Toon eerste reactie

491 reacties

Reputatie 3

Samsung TV Neo QLED 4K 55QN95A, probleem is dat het menu niet werkt. Zandloper blijft draaien, waardeloos. Zo kom ik niet bij mijn opgenomen programma's.

En sync (beeld, geluid, lip sync) lijkt ook nergens op. Triest dat klanten hiermee worden opgezadeld. Maar lip sync via de amino boxjes is nog slechter. 

 

Dames en heren van T-mobile, daar betaal ik geen 110€ per maand voor. 1 gigabit glasvezel en dan dit soort troep. En nee, het ligt niet aan mijn netwerk of settings, Netflix 4K geen probleem, geldt ook voor Disney plus en Amazon prime. 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @PRAL, ik had heel graag een andere ervaring gelezen! Ik ben dan ook heel blij dat je hier aan de bel trekt, zodat ik je verder kan helpen. Heb je de App ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Als ook dit niet de oplossing is, dan ga ik hiervoor aankloppen bij onze technische dienst. Je hoort namelijk zonder problemen van de App te genieten. Kun je mij van de volgende informatie voorzien:

  • Welke afstandsbediening heb je bij de QLED Q6? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)? 
  • Wat is de software versie? 
  • Bij welke zenders doet dit probleem zich voor? 
  • Op welke datum en op welk tijdstip zijn deze probleem begonnen? 

Merci alvast. Ik wil dit voor je fixen! 🍀

Hi @robbietobbie, ook voor jou wil ik graag aan de slag gaan om jouw ervaring te verbeteren! Heb jij de App ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Mocht je dit al geprobeerd hebben, dan wil ik een verzoek indienen bij onze technische dienst. Kun je mij hiervoor van de volgende informatie voorzien:

  • Welke afstandsbediening heb je bij de Samsung 2021 Neo qled? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)? 
  • Wat is de software versie? 
  • Welke foutmeldingen krijg je in beeld? 
  • Bij welke zenders doet dit probleem zich voor? 
  • Welke versie van de Smart TV App is er bij jou geïnstalleerd (ga in de App naar account, dan naar instellingen en dan naar over)? 
  • Op welke datum en op welk tijdstip zijn deze probleem begonnen? 

Dankjewel voor de moeite! 😊

Reputatie 3

Hoi, 

Opgelost! Om een of andere reden had ik nog een erg oude (beta) versie draaien. Daadwerkelijk app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu geen enkel probleem meer met oproepen menu.

Dus dankjewel dat je mij op het goede spoor hebt gezet!

Groet,

Rob 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @robbietobbie, wat fijn om te lezen - super! 😁 Heel graag gedaan en veel kijk-plezier. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi allemaal, ik wil heel graag laten weten dat ik en mijn collega bezig zijn om het issue van de tv-gids die blijft hangen in de Smart TV App te laten escaleren bij de leverancier! Het is namelijk al enige tijd geleden aangestipt en er is nog geen oplossing voor gekomen, dus daar willen we achteraan gaan. Omdat deze informatie alweer enkele maanden oud is, wil ik vragen of jullie kunnen bevestigen of dit probleem zich inderdaad nog steeds voordoet. Ook hebben we nieuwere/verse voorbeelden nodig. Kunnen jullie de onderstaande informatie met mij delen? Bij de meeste van jullie heb ik dit eerder al doorgekregen. Zouden jullie willen checken of deze informatie nog steeds actueel is en willen aanvullen wat inmiddels is veranderd? 

  • Welke afstandsbediening gebruik je? 
  • Welke tv heb je (bijvoorbeeld: Samsung QE43LS03AAUXXN)
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)? 
  • Wat is de software versie? 
  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd (ga in de App naar ‘account’, ‘instellingen’ en ‘over’)? 
  • Op welke datum is dit probleem begonnen? 
  • Doet dit probleem zich ook voor op andere apparaten (zoals op de TV Box)?  

Alvast bedankt! 🍀

 

Reputatie 3

Bij mij nu opgelost met nieuwste app. 

 

App versie 2.24.0

Samsung Neo: Qled QE55QN95AATXXN

TV software: T-NKM2DEUC-2101.0

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Valentijn77, ik wil je heel graag laten weten dat ik het onderzoek dat ik voor jou heb ingeschoten nog steeds volop in de gaten houd! Het issue is onlangs doorgezet naar onze IT-afdeling. Er wordt nog heel druk aan gewerkt. Zodra ik een concrete update doorkrijg, dan hoor je dat van me. Merci voor jouw geduld! 

Reputatie 3

Helaas te vroeg gejuicht, nog steeds geen menu nu ineens weer. En ga me nou niet vragen welke versie software TV en app etc. Zorg gewoon voor werkende app, ook op Samsung Neo Qled tv's.

Waar het misgaat is het feit dat de App gewoon slecht in elkaar steekt. Na TV uitgezet te hebben, diende ik TV app opnieuw op te starten, zonder melding overigens. Daarna wel weer menu op te roepen. Valt geen touw aan vast te knopen dus. 

 

Al meer bekend over de app voor lg tv's? 

Reputatie 7
Badge +2

Volgens toezeggingen zou dit aan het eind van het jaar beschikbaar moeten zijn, helaas werd er niet bij vermeld welk jaar er werd bedoeld, dit jaar of een volgend jaar.

Reputatie 7
Badge +4

Hi allemaal, ik hoop dat jullie van een mooi weekend hebben genoten! Zojuist heb ik een oplossing/workaround doorgekregen voor de ladende tv-gids in de App van een andere klant die ik ontzettend graag met jullie wil delen, in de hoop dat dit ook bij jullie werkt. Deze klant maakte eerder geen gebruik van de back-knop en nu hij sinds een paar dagen wel afsluit met de back-knop in de App, heeft hij geen last meer van de tv-gids die blijft laden. Willen jullie de back-knop ingedrukt houden tot de app verdwijnt (zo'n 1-2 seconden) en checken of het probleem hierdoor verdwenen is? Ik wacht in spanning jullie reacties af! 🤞

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Leonsneeuw, we proberen er alles aan te doen om dit nog voor het einde van dit jaar rond te krijgen - verder kan ik hier concreets nog niks over zeggen! Ik kan dus nog niet een datum delen of met 100% zekerheid zeggen dat eind dit jaar gaat lukken. Zodra hier meer over bekend is, dan ben ik de eerste die dat te horen krijg en meld ik dat hier aan jullie. 

Hi @Valentijn77, ik wil je graag laten weten dat de problemen die jij ervaart zijn geschaard onder het algemene probleem dat beeld en geluid dat niet synchroon loopt! We wachten nog op een oplossing vanuit de leverancier. 

Reputatie 1

Hi @Leonsneeuw, we proberen er alles aan te doen om dit nog voor het einde van dit jaar rond te krijgen - verder kan ik hier concreets nog niks over zeggen! Ik kan dus nog niet een datum delen of met 100% zekerheid zeggen dat eind dit jaar gaat lukken. Zodra hier meer over bekend is, dan ben ik de eerste die dat te horen krijg en meld ik dat hier aan jullie. 

Helaas verkondigd @Lisa dit verhaal al een jaar. Denk dat de essentie in de zin ‘we proberen er alles aan te doen’ zit. Dat is T-Mobile jargon voor ‘Hou ze aan het lijntje want we gaan hier niet meer in investeren. Geld pakken zolang het kan.’

Ik geloof er niet meer in.

Bij ‘Over/About’ in het menu (als je er al in kunt komen) vind je een versie nummer met datum. Is dus dik een jaar oud.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @henkka, ik hoop echt dat ik het vertrouwen weer kan herstellen door binnenkort de oplossing met jullie te delen! Weet dat ik mij jouw reactie kan voorstellen. Nogmaals excuses hiervoor. 

Wekt vetrouwen,  inderdaad. 

Wat een verademing is de T-Mobile app op onze Philips Android TV’s vergeleken bij die van Ziggo (traag als d...). Een must om überhaupt te overwegen over te stappen naar T-Mobile, maar dat deze dan ook binnen enkele seconden soepel werkt en scherper beeld geeft was toch wel erg fijn.

Echter ontbreekt er een belangrijk dingetje en dat is een kanaal voor het home screen (bijvoorbeeld je laatst bekeken kanalen, of de meest populaire kanalen van dat moment). Althans deze is er wel, maar deze altijd leeg (zie plaatje onder). Ook als je favoriete kanalen definieert blijft deze nog steeds leeg (wat overigens ook nog een mooie derde optie is voor een kanaal), dus dat is het ook niet.

Zou fijn als dat nog kan worden toegevoegd. In ieder geval eentje, maar drie kanalen (laatst bekeken, meest populair, favorieten), zodat je kunt kiezen of zelfs meerdere tegelijk op je home screen kan hebben zou echt top zijn.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @dcvtkl, hartelijk dank voor de goede feedback! Ik ga dit plaatsen in het Wensen & Suggesties topic zodat ernaar gekeken kan worden: Wensen & Suggesties voor Thuis | T-Mobile Community. Hopelijk kunnen onze specialisten en developers dit aanpassen! 

“Deze klant maakte eerder geen gebruik van de back-knop en nu hij sinds een paar dagen wel afsluit met de back-knop in de App, heeft hij geen last meer van de tv-gids die blijft laden. Willen jullie de back-knop ingedrukt houden tot de app verdwijnt (zo'n 1-2 seconden) en checken of het probleem hierdoor verdwenen is? Ik wacht in spanning jullie reacties af!”

Waar vind ik die back-knop in de app, die de app laat verdwijnen?

Ook bij mij wil het menu met enige regelmaat in de app niet laden. Waardoor opgenomen programma's niet bekeken kunnen worden. Na een harde reset van de tv wil het soms wel lukken om het menu te openen. Vaak pas na 2 of 3 keer de tv te resetten wil het menu pas openen. Ik heb de app al een 2x weggegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar geen verbetering.

  • Welke afstandsbediening gebruik je? Samsung smart control
  • Welke tv heb je (bijvoorbeeld: Samsung QE43LS03AAUXXN) Samsung QE55Q60AAUXXH
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)? Niet gevonden
  • Wat is de software versie? T-NKLADEUC-2101.0, BT-S
  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd (ga in de App naar ‘account’, ‘instellingen’ en ‘over’)? 30/12/2021 versie 1.016
  • Op welke datum is dit probleem begonnen? Sinds dat een T-Mobile abonnement heb. (TV en abonnement gelijktijdig in gebruik genomen)
  • Doet dit probleem zich ook voor op andere apparaten (zoals op de TV Box)? Ja, op mijn andere Samsung Smart tv.
Reputatie 7
Badge +4

Hi @Erik_Mobile, super fijn dat je deze informatie kon doorzetten - dankjewel! Zojuist heb je een e-mail ontvangen met daarin de bevestiging dat ik ook jouw gegevens aan het onderzoek heb toegevoegd. Ik ben druk bezig om een heldere update over dit issue binnen te krijgen. Zodra ik die doorkrijg, dan laat ik dat hier weten.

Deze knop die vind je op jouw afstandsbediening. Die heet back of return. Lukt het hiermee? 😊

Hoi @Lisa

 

Software is meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Blijft zich voordoen. Echt frustrerend. De fam kijkt bijna geen tv meer hierdoor en ik zit hier echt te overwegen om er mee te stoppen. Betalen voor een haperende dienst houdt een keer op. Bij geen enkele andere streaming app hebben we problemen. Telkens een hapering, elke keer wanneer je de app start de vraag om het te herstarten...gek van te worden ...

  • Welke afstandsbediening heb je bij de QLED Q6? - smart control
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)?  - Tizen
  • Wat is de software versie? - 2.24.0
  • Bij welke zenders doet dit probleem zich voor? - allen
  • Op welke datum en op welk tijdstip zijn deze probleem begonnen? - sinds het begin (start abonnement)

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @PRAL, dat is zeker niet de ervaring die je hoort te hebben! Super dat je deze informatie kon doorzetten. Ervaar je nog steeds dezelfde problemen als die je onlangs aangaf?

- Elke dag herstarten
- Hapert continue
- Geluid en beeld niet synchroon
- Regelmatig opnieuw inloggen

Of is er inmiddels iets opgelost van dit lijstje of is er wellicht juist iets bijgekomen? Dan weet ik zeker dat de technische dienst met de juiste informatie aan de slag gaat. Kun je ook nog aangeven welke versie van de Smart TV App jij gebruikt? Merci! 🍀

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi allemaal, ik heb goed nieuws omtrent het onderzoek met de ladende tv-gids! Mijn collega verwacht hier vandaag of morgen een update over binnen te krijgen. Zo is dit van de week in een meeting met de leverancier opnieuw besproken en is er om een concrete update gevraagd. Zodra mijn collega dit aan mij doorgeeft, dan deel ik dit meteen met jullie. 

 

En toevallig nog iets vernomen van "app voor lg " ?

 

Ik gebruik nu de back of return knop om de APP af te sluiten. Dat lukt, maar helaas blijft het probleem. Moet nog steeds in ongeveer de helft van het aantal keren dat ik de tv aanzet de tv of app herstarten (vaak nog steeds vaak tot 4x toe) voordat ik de tv gids of opnamen kan raadplegen.

Ben benieuwd naar de update over dit item.

Reageer