Info

Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's!



Toon eerste reactie

488 reacties

Reputatie 1

Hoi Lisa, hieronder mijn gegevens. 

  • Welke afstandsbediening gebruik je? Samsung BN59-01311B
  • Welke tv heb je? Samsung TV QE50Q65T, bekabeld aangesloten
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv zelf)?
    T-NKLDEUC-2303.1, BT - S
  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd (ga in de App naar ‘account’, ‘instellingen’ en dan naar ‘over')?
    Video MSA V600R019C10LNLD08-Samsung-20211029-0491
  • Speelt dit probleem zich ook af op andere apparaten? Ik heb maar 1 Smart TV die geschikt is voor de T-Mobile TV App
  • Wat heb je zelf al geprobeerd om dit issue op te lossen? 
    T-Mobile TV App opnieuw installeren, maar zonder resultaat.

Video (WeTransfer link 105MB)
https://wetransfer.com/downloads/c8f82cdeb1ff0b7029691f4d4f82a29f20221113092531/7bb14537e4580a41d8b56db5f22daec820221113092555/f0c9cb

Is er al meer bekend over de T-mobile app op LG televisies? Ik wil namelijk heel graag een LG tv kopen met black friday. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi allemaal, jammer genoeg is er vrijdag geen update binnengekomen omtrent het onderzoek met de ladende tv-gids! Ik chase dit nu dagelijks, dus zodra ik deze update doorkrijg van mijn collega dan laat ik het weten. Excuses voor de vertraging. We zijn ermee bezig! 

Hi @RobbieJes, heel erg bedankt voor de moeite - top! Ik wilde jouw informatie meteen doorzetten, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan regel ik dit direct voor je. 

Hi @Leonsneeuw en @veraensonnyg, ik heb meteen om een nieuwe status update gevraagd bij de tv-specialisten! Ik kan me voorstellen dat dit fijn is om te weten voor de Black Friday deals die eraan komen, dus hopelijk kan ik jullie snel verblijden met meer nieuws. Ik kom er zo snel mogelijk op terug. 

goede dag 

heb nu t mobile thuis maar bij tv app kan ik de tv gids en menu niet laden hij blijft maar laden en maar geen menu te zien wat een slechte app zeg 

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Bergeman, leuk om te horen dat je gebruikt maakt van veel functionaliteit van ons abonnement! Heb je al geprobeerd om de T-Mobile TV App opnieuw te installeren? In dat geval wil ik je graag de volgende vragen stellen:

  • Welk merk TV heb je?
  • Welk type van het merk heb je?
  • Welke versie van de T-Mobile TV App heb je geïnstalleerd?

Vervolgens kan ik verder voor je gaan puzzelen!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Leonsneeuw en @veraensonnyg, ik heb jammer genoeg geen concrete update binnengekregen - anders dan dat we het meteen te horen krijgen als die eraan komt! Ik ga duimen dat ik jullie snel het goede nieuws kan delen. 

goede dag

ik heb een Samsung tv type QE55QN 93AATXXN welke versie van app is 1.0.16

 

heb nu de app opnieuw geïnstalleerd even kijken hoe het nu gaat  

Het valt wel op als de tv in standby staat en je activeert de tmobile app dan werkt het menu van de app niet dan blijft die maar laden 

Reputatie 3

Lees dit draadje maar even vanaf begin. Jouw probleem staat niet op zich. Vrijwel alle app gebruikers met een Samsung qled TV melden dit. Er is maar één "oplossing", app afsluiten (paar seconden op back knop afstandsbediening drukken), tv uitzetten en weer aan, app weer opstarten en proberen of menu werkt. Zoniet, zelfde stappen herhalen tot het wel werkt. Dit probleem speelt al meer dan een jaar. Dus verwacht geen oplossing binnenkort. 

@Lisa 

 

Ervaar je nog steeds dezelfde problemen als die je onlangs aangaf?

- Elke dag herstarten: ja elke dag om er gek van te worden
- Hapert continue: ja elke dag. Elke dag!
- Geluid en beeld niet synchroon: ja 
- Regelmatig opnieuw inloggen: 1-2x per maand

 

Ik word er helemaal gek van en mijn fam ook. Ik ga dan ook niet meer verder met tmobile. Het is genoeg geweest. De koek is op!!!!

 

 

Mvg,

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Bergeman, merci voor het delen van jouw bevindingen! Fijn dat je het onderzoek al aanstipte @robbietobbie. De oplossing en een concrete update heb ik nog niet doorgekregen en daar baal ik van. Mijn collega's geven aan dat het probleem lastig te reproduceren is. Het zou dan ook heel erg helpen als je op de onderstaande vragen terug kunt komen @Bergeman, want hoe meer voorbeelden mijn collega's hebben, hoe beter:

  • Welke afstandsbediening heb je bij de Samsung QE55QN 93AATXXN? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)? 
  • Wat is de software versie? 
  • Op welke datum en op welk tijdstip is dit probleem begonnen? 

Heel erg bedankt voor de moeite en de rest nogmaals bedankt voor jullie geduld! Ik check dagelijks of er nieuws is. 

Hi @PRAL, ik kan me helemaal voorstellen dat dit niet prettig kijkt! Ik respecteer elke beslissing die je maakt, maar ik wil hier nog graag voor je achteraan gaan. Als je enkel nog aan kunt geven welke versie van de Smart TV App jij gebruikt, dan kan de technische dienst de onderste steen boven halen. Ik wil er alles aan doen om jou en jouw gezin probleemvrij tv te laten kijken. 

 

Reputatie 3

Hoezo vraag jij mij info door te geven? Iedereen bij T-mobile weet dat het NIET ligt aan besturingssysteem tv, versie daarvan of wat dan ook. De kwaliteit van live streams die jullie ontvangen en of uitzenden is te laag. En jullie app heeft nog steeds kinderziektes die ook al meer dan een jaar bekend zijn. Al dit soort vragen en reacties vanuit jullie zijn alleen maar met de bedoeling om tijd te rekken en klanten hoop te geven zodat ze bij jullie blijven. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @robbietobbie, ik kan je garanderen dat er meerdere betrokkenen bezig zijn met het onderzoek! Omdat het lastig te reproduceren is, heb ik doorgekregen van mijn collega's of ik alle nieuwe voorbeelden door kan zetten. Ik heb al wel aan mijn collega's aangegeven dat ik dit enkel bij klanten uitvraag van wie ik deze informatie nog niet heb gekregen, omdat de rest dit eerder al netjes heeft doorgegeven en ik jullie daar niet nog eens mee wil lastigvallen. Ik blijf in nauw contact met mijn collega's staan hierover, zodat ik hopelijk toch snel een doorbraak in het onderzoek doorkrijg. Want ik ben het volledig met je eens dat dit al een hele poos speelt en daar zijn wij aan onze kant ook niet blij mee. 

Hi @Bergeman, merci voor het delen van jouw bevindingen! Fijn dat je het onderzoek al aanstipte @robbietobbie. De oplossing en een concrete update heb ik nog niet doorgekregen en daar baal ik van. Mijn collega's geven aan dat het probleem lastig te reproduceren is. Het zou dan ook heel erg helpen als je op de onderstaande vragen terug kunt komen @Bergeman, want hoe meer voorbeelden mijn collega's hebben, hoe beter:

  • Welke afstandsbediening heb je bij de Samsung QE55QN 93AATXXN? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)? 
  • Wat is de software versie? 
  • Op welke datum en op welk tijdstip is dit probleem begonnen? 

Heel erg bedankt voor de moeite en de rest nogmaals bedankt voor jullie geduld! Ik check dagelijks of er nieuws is. 

Hi @PRAL, ik kan me helemaal voorstellen dat dit niet prettig kijkt! Ik respecteer elke beslissing die je maakt, maar ik wil hier nog graag voor je achteraan gaan. Als je enkel nog aan kunt geven welke versie van de Smart TV App jij gebruikt, dan kan de technische dienst de onderste steen boven halen. Ik wil er alles aan doen om jou en jouw gezin probleemvrij tv te laten kijken. 

 

het is van de zotte dat je moet weten welke afstandbediening ik heb die app werkt niet als de tv in standby staat en je hem dan openen wil je leest het hier bij heel veel klanten maak een goede app die werkt 

Reputatie 7
Badge +2

De kalender aan de muur word steeds dunner, dus even de zaak opschudden in hoeverre is de kans aanwezig dat er dit jaar nog een app komt voor LG tv's.? Ik begreep dat deze in eerste instantie getest gaat worden?

Ik zou hem wel willen testen maar of ik mijn box inruil voor de app betwijfel ik aangezien een box in de regel toch minder storing zal geven, denk ik.

Het begint momenteel één grote grap te worden betreffende de LG tv app. Al meer dan een jaar wordt er gezegd dat die (mogelijk) eind dit jaar (2022) beschikbaar zal zijn maar we worden allemaal aan het lijntje gehouden. Je kan mij niet wijs maken dat dit zo lang moet duren…

Ben ook zeer benieuwd naar de status van de LG tv app...

Reputatie 7
Badge +15

@ZwarteParel en @rhfwillems Op dit moment zijn er nog geen concrete updates waar ik jullie mee kan verblijden. Wel weet ik dat het er echt aankomt. Ik weet niet waarom eind 2022 precies genoemd is, maar dit was inderdaad een potentiële streefdatum of tijdsindicatie. Zodra er meer bekend is, deel ik dit gelijk met jullie.

Reputatie 1

@Lisa hoi lisa, inmiddels na bijna 8 maanden nog steeds geen oplossing, hebben we besloten om het opnemen op te zeggen en de tv kast ook terug te sturen. Ik hoop dat het menu eens een keer gaat werken want anders ga ik binnenkort ook het tv abonnement afsluiten. Zeker als ik ook nu bericht krijg dat de abonnementen fors gaan stijgen maar een probleem als deze schijnbaar niet op te lossen valt. Is er al iets meer bekend over dit probleem? Aangezien er ook beloofd is om gecompenseerd te worden voor zolang dit probleem duurt weet ik niet hoelang dit nog uitgesteld moet worden. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Roos90, dankjewel voor jouw berichtje! Ik heb je vandaag van een reactie voorzien in het onderstaande topic: 

Ik spreek je daar graag verder, zodat we het overzichtelijk houden! 😊

Ik ben ook benieuwd naar de app voor LG tv's. Ik ben onlangs overgestapt en kwam erachter dat op mijn nieuwe LG de tv app niet geïnstalleerd kan worden. Aangezien tv de eerste 6 maanden gratis is, laat ik het nog even lopen, maar zodra ik ervoor moet betalen en de app nog niet beschikbaar zijn, dan zal ik helaas mijn tv abonnement opzeggen aangezien ik er dan vrijwel geen gebruik van zal kunnen maken.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @vaantjes84 

Houdt er rekening mee dat sinds 24 januari 2022 tv en vast bellen ook een minimale looptijd hebben van 1 jaar en daarna zijn ze maandelijks opzegbaar.

@Waqqas dank voor de reactie. Ik zal dan deze week contact opnemen met T-Mobile. Ik heb 14 dagen bedenktijd, dus dan wil ik óf de garantie dat het voor die tijd geregeld is óf niet hoeven te betalen voor tv als het niet geregeld is óf een dongel in gratis bruikleen tot het wel geregeld is en als dat allemaal niet mogelijk is, alsnog mijn tv abonnement (of volledig abonnement) opzeggen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @vaantjes84, super leuk om te lezen dat je onlangs bent overgestapt! 😁 Ik wil je met liefde meer duidelijkheid geven, maar ik kan je jammer genoeg (nog) niet de garantie geven wanneer de Smart TV App voor LG er precies aankomt. Dit delen we direct zodra dit bekend is. Ik kan niet ingaan op jouw voorstel om tot die tijd niet voor tv te betalen of gebruik te maken van een dongel, sorry. Maar zoals je zelf ook al aangeeft, heb je de eerste zes maanden gratis tv. Ik ga voor je checken of mijn collega’s kunnen aangeven of er toch al iets meer bekend is en of de App voor LG wellicht binnen nu en zes maanden live is, zodat je weet waar je aan toe bent. Hier kom ik zo snel mogelijk bij jou op terug. 

@Lisa Ook ik ben erg benieuwd naar de komst van de LG tv app van T-Mobile en volg deze thread al een tijdje.

Het duurt wel erg lang voordat de app er komt en dat er überhaupt ook maar iets duidelijk wordt over de status van de app.

Lopen de ontwikkelaars tegen problemen aan met de ontwikkeling van de app, heeft de app gewoon een lage prioriteit of loopt de communicatie intern naar jou toe gewoon zo stroef dat een update geven over in welke fase de app zit er telkens maar niet in zit?

Reageer