Info

Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's!

  • 4 October 2021
  • 306 reacties
  • 16864 Bekeken


Toon eerste reactie

306 reacties

We hebben een Sony Bravia KD-55XH95xx tv met Android 9. 
Onze tv box (via devolo) gaf regelmatig storing, waardoor telkens harde reset van tv en/of box nodig was. Op advies klantenservice op t-mobile app overgestapt. Ging eerst goed maar al snel problemen: steeds vaker terug naar de lijst met apps en steeds vaker tussendoor paar seconden zwart beeld. 
Dat blijkt helaas niet te veranderen. 
Wat ik wel graag opgelost zou zien is het volgende. 
via de ab van de tv kunnen we programma’s in de Cloud opnemen. We kunnen alleen nergens deze opnames terugkijken. 
Normaal kan dit via Opnames of via Account maar dit lukt niet met de ab van de tv. 
Kan hiervoor een oplossing komen? 
 

OF… kan dit al wél en weet iemand welke knop ik moet gebruiken en stappen ik moet zetten met mijn ab? Tot nu toe met hulp van klantenservice nog niet 1 knop gevonden waarbij we in mijn t-mobile account komen en zo bij de Cloud opnamen kunnen. 
 

 

Reputatie 2

Goedemiddag, ik sta voor een nieuwe tv aanschaf keuze. Een overweging daarbij is of T-Mobile van plan is om binnen circa 6 maanden haar tv app ook beschikbaar te maken voor LG. Is er een uitspraak over te doen of dit überhaupt op de backlog staat? Ik hoor graag.

Een (hopelijk tijdelijke) ex klant.

Reputatie 7
Badge +20

LG Smart TV’s worden momenteel nog niet ondersteund.

Dus in de toekomst zouden LG's wel ondersteund moeten worden maar wanneer staat er nog niet.

Reputatie 1

Ondertussen al weer een paar weken de app op de nieuwe Samsung TV Neo QLED 4K 55QN95A in gebruik.

Echter komt het regelmatig voor dat het menu voor de Gids/Opnames/Account niet wil starten als de zapp knop ingedrukt wordt. Er blijft dan een rondje (zandloper) draaien en verder gebeurt er niets.

De app moet dan tot wel 3x toe met de backbutton opnieuw opgestart/gereset worden om het weer tevoorschijn te krijgen. Op zich wel lastig voor medebewoners …..

@Lisa kan jij aangeven of dit probleem al opgepakt wordt? Het begint nu erg lastig te worden om de app nog fatsoenlijk te gebruiken als je niet bij de Gids of opnamens kunt komen. Hierbij een afbeelding van het scherm zoals deze blijft draaien. Ik heb de app inmiddels ook al een keer verijwderd en opnieuw geinstalleerd maar dat heeft helaas niet geholpen.

 

Reputatie 1

@Lisa Weet jij ook waar ik me kan aanmelden voor de TestFlight voor AppleTV icm T-mobile TV? Heb veel ervaring als tester (waaronder NLZIET). Hoor graag van je.

Reputatie 1

Hi @Lisa ik heb nog steeds problemen met de dagelijks resetten waar ik eerder over schreef. De tip van het hart resetten werkt wel alleen moet ik hem iedere dag herhalen, dus helpt mij niet. Als ik de volgende dag de TV aanzet speelt deze het programma waar ik de vorige avond naar keek verder af. En dit was dan geen terugkijken geweest maar live TV. Kan je mij verder helpen? Positief punt, ik ervaar ook verbetering in de beeld kwaliteit.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @tonlabee, super goed dat je dit aangeeft en wat balen dat je dit ervaart! Ik heb hier dan ook gelijk navraag voor gedaan en zodra ik hier een reactie op heb, dan laat ik het aan je weten. Ik hoop dat hier een oplossing voor is, zodat jij en je medebewoners weer zonder problemen de App kunnen gebruiken! 💪

Hi @Mielou2, top dat je dit navraagt! Welke afstandsbediening heb je precies? Staat deze toevallig in dit rijtje: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/app/android-tv-gebruiken? Wat zie jij als je op de ‘home’ toets drukt? Ik hoor het graag van je!

Hi @NowayDudes, wat tof dat jij je hier graag voor wilt aanmelden! Dit kan je bij mij doen. Zou je mij een privébericht willen sturen (door op mijn naam te klikken) en het e-mailadres willen doorgeven dat jij gebruikt voor Apple TV? Dan zorg ik dat je wordt toegevoegd, merci! 

Hi @Vomeij, merci dat je dit terugkoppelt! Wat balen dat je deze handeling dagelijks moet uitvoeren. Ik heb dit dan ook aangegeven bij één van mijn collega's met de vraag of hier een andere oplossing voor is. Zodra ik dit doorkrijg, dan laat ik het aan je weten. Wat ontzettend leuk om te horen dat jij verbetering merkt in de kwaliteit. Leuk dat je dit doorgeeft! 😁

@Lisa ik heb de rechter ab van de afbeelding, de zilverkleurige. Bij Home gebruik krijg ik (zie foto)

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Mielou2, thanks voor je razendsnelle reactie! Als je rechtsbovenin op het tandwieltje drukt, staat hier dan ook ‘Account’ tussen? Ik hoop dat je op deze manier naar jouw opnames kunt gaan. Zou je dit willen proberen? 😊

@Lisa helaas niet. 
 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Mielou2, gelukkig hebben wij nog een aantal andere tips! Zou je op jouw afstandsbediening de middelste knop (te midden van de pijltjes) in kunnen drukken? Vervolgens zou er een menu tevoorschijn moeten toveren en met behulp van de pijltjes zou je via ‘Account’ naar ‘Mijn Opnames’ kunnen komen. Hiermee zou je elke opname kunnen uitkiezen die je hart begeert! :wink:

@Cal Gevonden!!! Bedankt hoor. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vomeij, zoals beloofd zou ik er bij je op terugkomen wanneer ik een update binnenkreeg van mijn collega! Jammer genoeg is hier geen andere oplossing voor, sorry. Het hard afsluiten blijft voorlopig het advies. Toch wil ik je nog wel iets van een tip aan je meegeven. Wanneer je iets langer de 'back’ knop indrukt en dan pas de tv op standby zet, dan heb je de volgende dag het probleem niet. Weet jij voor nu voldoende? 🎈

Reputatie 1

Hi @Lisa bedankt voor de tip, ga het proberen. Bij de decoder had ik dit eigenlijk nooit. Ik las ook iets over testen op de AppleTV. De Apple TV heb ik ook en wil wel testen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vomeij, heel graag gedaan en laat zeker even weten of dit een fijne tip voor je is! Wat leuk om te horen dat je hier aan mee zou willen werken. Zou je het e-mailadres dat je gebruikt voor Apple TV naar mij kunnen sturen in een privébericht (door op mijn naam te klikken)? Dan zorg ik dat je hieraan wordt toegevoegd! 🎈

Hi @tonlabee, ik wil er alles aan doen om te kijken of we jouw issue kunnen oplossen! Zou je mij nog kunnen voorzien van de volgende informatie? Welke stappen heb je precies genomen voordat je tegen dit probleem bent aangelopen? Zou je hier wat meer details over kunnen geven? Thanks! 💪

Reputatie 1

 

Hi @tonlabee, ik wil er alles aan doen om te kijken of we jouw issue kunnen oplossen! Zou je mij nog kunnen voorzien van de volgende informatie? Welke stappen heb je precies genomen voordat je tegen dit probleem bent aangelopen? Zou je hier wat meer details over kunnen geven? Thanks! 💪

Hoi @Lisa,

Eigenlijk zijn de stappen niet zo moeilijk geweest.

De app is geinstalleerd en op een gegeven moment kregen we het beeld zoals in de afbeelding (zandloper) als we het menu oproepen via de ‘Zap’ knop op de Samsung ab.

Door de back knop ingedrukt te houden kan de app dan afgesloten worden maar dat helpt niet altijd gelijk. Door de app opnieuw te starten krijg je het menu weer terug maar pas na 2 of 3 keer de app gestopt te hebben.

Ook heb ik de app gedeinstalleerd en daarna opnieuw geinstalleerd maar dat heeft het probleem niet verholpen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @tonlabee, merci voor de terugkoppeling! Ik wil je graag laten weten dat dit momenteel nog verder wordt onderzocht door mijn collega's van de technische dienst. Zodra hier wat uitrolt, dan ben je de eerste die het hoort. Ik hoop dat ik de oplossing hiervoor snel met je kan delen! 

Reputatie 2

@Lisa  is er al meer bekend , voor de app voor de LG TV

ik zie in de Store van LG namelijk wel een oost europees T-Mobile TV GO app.

Ik heb een nieuwe Samsung TV aangeschaft, maar ik kan de T-Mobile TV GO app niet vinden. 

Iemand die info heeft over de beeldkwaliteit van de smart TV app, ten opzichte van beeld via de decoder? :)

Ik heb een nieuwe Samsung TV aangeschaft, maar ik kan de T-Mobile TV GO app niet vinden. 

Welk OS heeft je tv; Tizen? Dan staat ie gewoon hier (via ‘zoeken’)

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @driels80, tof dat jij je dit afvraagt! Jammer genoeg heb ik nog geen concrete update voor je. Zodra we hier meer over weten, dan hoor je het gelijk van ons! 🎈

Hi @Dinogril, lukt het om de App te vinden met het screenshot van @loekb? 😊

Hi @loekb, tof dat je je dit afvraagt! De kwaliteit op de TV Box is hetzelfde als de App. In het zenderoverzicht kun jij altijd eenvoudig zien of een zender in HD of SD te zien is: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx. Beantwoord dit zo jouw vraag? 💪

Hi @driels80, tof dat jij je dit afvraagt! Jammer genoeg heb ik nog geen concrete update voor je. Zodra we hier meer over weten, dan hoor je het gelijk van ons! 🎈

Hi @Dinogril, lukt het om de App te vinden met het screenshot van @loekb? 😊

Hi @loekb, tof dat je je dit afvraagt! De kwaliteit op de TV Box is hetzelfde als de App. In het zenderoverzicht kun jij altijd eenvoudig zien of een zender in HD of SD te zien is: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx. Beantwoord dit zo jouw vraag? 💪

Thx! Al is gecomprimeerde HD ook nog steeds HD toch? Er zit nog wat marge in geloof ik ;)

Ik heb een nieuwe Samsung TV aangeschaft, maar ik kan de T-Mobile TV GO app niet vinden. 

Welk OS heeft je tv; Tizen? Dan staat ie gewoon hier (via ‘zoeken’)

 

Heb het gevonden, moest het streepje ook typen… Dank!

De app reageert wel een beetje traag

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @loekb, heel graag gedaan! Oeh goede vraag, dat heb ik voor de zekerheid toch even nagevraagd. Ik laat het aan je weten als ik hier een reactie op terug krijg. Maak er een mooi weekend van!

Yay, super dat het is gelukt @Dinogril! Heb jij al geprobeerd om de App te herstarten? Mocht dat geen verschil uitmaken, dan raad ik aan om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Merk jij nu een verbetering? Ik hoor het graag en maak er een fijn weekend van! 

Reageer