Info

Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's!



Toon eerste reactie

443 reacties

Goedemorgen, ik heb een Samsung TV van 2018, en iik kan de T-Mobile TV app vinden via de app store van mijn TV, maar wanneer ik deze wil installeren wordt ik steeds terug gezet naar mijn Home manu en de app wordt niet geïnstalleerd.

Hebben meer mensen dit ervaren en heeft iemand eventueel een oplossing hiervoor? Ik heb de TV al een reset gegeven, stroom eraf, gekeken of de laatste update geïnstalleerd is, maar dat heeft allemaal niks uit mogen halen.

 

Reputatie 3

2 dingen op mijn Samsung TV:

  • Bij terugkijken van een opname en je drukt op pauze, loopt de tijd terug (de tijd van hoever je in een opname bent) en krijg je als deze onder de “nul” komt rare tekens. Kan komen omdat de opname op dat moment nog liep, maar is wel vreemd.
  • Ik krijg geen dobly AC3 output via ARC op mijn TV. Elke keer van stereo naar AC3 veranderen kan wel, maar als je opnieuw naar de instellingen gaat staat het weer op stereo.
Reputatie 1

Wat fijn dat T-Mobile nu ook deze app voor smart-tv’s heeft gelanceerd. Ik heb zelf helaas een wat oudere Sony TV waar een oude versie van android op staat maar dat mag de pret niet drukken :-). Ben direct naar de winkel gegaan heb een ChromeCast Google TV stick gekocht en de app geinstalleerd. Dit werkt echt heel goed. De interface reageert snel en ook het zappen gaat snel (sneller dan de meegeleverde box). Kwaliteit van het beeld en geluid is ook goed (zie geen verschil met de box).

Als ik toch een puntje van kritiek mag geven vind ik de navigatie, om bijvoorbeeld bij de TV gids te komen en een gemist programma terug te zien erg omslachtig. Wellicht moet ik nog wennen maar je moet daar toch redelijk veel klikjes voor doen. Het zou zo handig zijn om een met 1 druk op een knop naar het overzicht te navigeren zodat je snel kan zoeken en de gemiste aflevering terug te zien.

Ik ben ook benieuwd of ik deel kan nemen aan het BETA programma. Ik wil graag bijdrage aan het verbeteren van deze functionaliteit.

  • Tip 1 eenvoudiger navigeren voor uitzending gemist/zoek functie
  • Integratie met Android in het begin scherm zoals Netflix, PrimeVideo etc zodat je direct naar populaire uitzendingen kan gaan of interessant voor jou. (Kijklijst).

 

Reputatie 1

Ik heb een Samsung thee frame. De app geïnstalleerd. Vaker werkt het goed maar vandaag stopt het vaker. Dan moet ik met de AB weer aanzetten .. enig idee wat er aan de hand is? 

Goedemorgen, ik heb een Samsung TV van 2018, en iik kan de T-Mobile TV app vinden via de app store van mijn TV, maar wanneer ik deze wil installeren wordt ik steeds terug gezet naar mijn Home manu en de app wordt niet geïnstalleerd.

Hebben meer mensen dit ervaren en heeft iemand eventueel een oplossing hiervoor? Ik heb de TV al een reset gegeven, stroom eraf, gekeken of de laatste update geïnstalleerd is, maar dat heeft allemaal niks uit mogen halen.

 

UPDATE: Probleem is opgelost. Hoewel ik meerdere apps zo kan installeren, kwam ik erachter dat je de T-Mobile TV app alleen kan installeren als je ingelogd bent met je Samsung account op de TV.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @tonlabee, zoals ik eerder al had aangegeven had ik jouw issue doorgezet naar één van mijn collega's! Jammer genoeg is het probleem moeilijk te herproduceren. Het is daarom doorgezet naar een andere afdeling en ik blijf dit voor je in de gaten houden. Hopelijk kan ik binnenkort de oplossing hiervoor met je delen. Weet dus dat dit nog steeds op mijn radar staat! 😊

Hi @BamBam1979, super fijn om te lezen dat het probleem is opgelost! Merci voor het aangeven. Mocht jij nog andere vragen hebben, stel die dan zeker. Dan duik ik daar graag verder in voor je.

Hi @Mark-DenHaag, top dat jij deze twee punten hier deelt! Het eerste heb ik doorgezet naar één van mijn collega's met de vraag of hier iets aan te doen is. Voor jouw tweede punt hebben we een mogelijke oplossing in een nieuwe versie, yay. Echter zijn we er nog mee bezig om dit te testen, dus hier horen jullie later meer over. 

Hi @wilcokooistra, super leuk om jouw enthousiasme te lezen! Juist heel goed dat jij hier jouw feedback deelt. Inmiddels hebben wij contact gehad via privéberichten en ben jij toegevoegd als tester. Heel tof dat jij mee wilt werken om de App nog meer te verbeteren. Jij kunt binnenkort in de groep dan ook jouw feedback doorgeven, zodat dit kan worden meegenomen. Dus blijf alle punten/feedback vooral verzamelen. Lekker bezig! 😁

Hi @T-easer, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Zou je iets specifieker kunnen aangeven welk probleem er zich bij jou afspeelt? Zou jij de App eens op de volgende manier willen herstarten? 

Android & Google apparaten

  1. Devices > instellingen
  2. Apps > gedwongen stop

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Samsung apparaten 

  1. Houd de knop Back ingedrukt op de afstandsbediening. 

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Heeft dit geholpen? Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 1

Hi @tonlabee, zoals ik eerder al had aangegeven had ik jouw issue doorgezet naar één van mijn collega's! Jammer genoeg is het probleem moeilijk te herproduceren. Het is daarom doorgezet naar een andere afdeling en ik blijf dit voor je in de gaten houden. Hopelijk kan ik binnenkort de oplossing hiervoor met je delen. Weet dus dat dit nog steeds op mijn radar staat! 😊

Hi @BamBam1979, super fijn om te lezen dat het probleem is opgelost! Merci voor het aangeven. Mocht jij nog andere vragen hebben, stel die dan zeker. Dan duik ik daar graag verder in voor je.

Hi @Mark-DenHaag, top dat jij deze twee punten hier deelt! Het eerste heb ik doorgezet naar één van mijn collega's met de vraag of hier iets aan te doen is. Voor jouw tweede punt hebben we een mogelijke oplossing in een nieuwe versie, yay. Echter zijn we er nog mee bezig om dit te testen, dus hier horen jullie later meer over. 

Hi @wilcokooistra, super leuk om jouw enthousiasme te lezen! Juist heel goed dat jij hier jouw feedback deelt. Inmiddels hebben wij contact gehad via privéberichten en ben jij toegevoegd als tester. Heel tof dat jij mee wilt werken om de App nog meer te verbeteren. Jij kunt binnenkort in de groep dan ook jouw feedback doorgeven, zodat dit kan worden meegenomen. Dus blijf alle punten/feedback vooral verzamelen. Lekker bezig! 😁

Hi @T-easer, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Zou je iets specifieker kunnen aangeven welk probleem er zich bij jou afspeelt? Zou jij de App eens op de volgende manier willen herstarten? 

Android & Google apparaten

  1. Devices > instellingen
  2. Apps > gedwongen stop

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Samsung apparaten 

  1. Houd de knop Back ingedrukt op de afstandsbediening. 

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Heeft dit geholpen? Ik hoor het graag van je! 

Hi @tonlabee, zoals ik eerder al had aangegeven had ik jouw issue doorgezet naar één van mijn collega's! Jammer genoeg is het probleem moeilijk te herproduceren. Het is daarom doorgezet naar een andere afdeling en ik blijf dit voor je in de gaten houden. Hopelijk kan ik binnenkort de oplossing hiervoor met je delen. Weet dus dat dit nog steeds op mijn radar staat! 😊

Hi @BamBam1979, super fijn om te lezen dat het probleem is opgelost! Merci voor het aangeven. Mocht jij nog andere vragen hebben, stel die dan zeker. Dan duik ik daar graag verder in voor je.

Hi @Mark-DenHaag, top dat jij deze twee punten hier deelt! Het eerste heb ik doorgezet naar één van mijn collega's met de vraag of hier iets aan te doen is. Voor jouw tweede punt hebben we een mogelijke oplossing in een nieuwe versie, yay. Echter zijn we er nog mee bezig om dit te testen, dus hier horen jullie later meer over. 

Hi @wilcokooistra, super leuk om jouw enthousiasme te lezen! Juist heel goed dat jij hier jouw feedback deelt. Inmiddels hebben wij contact gehad via privéberichten en ben jij toegevoegd als tester. Heel tof dat jij mee wilt werken om de App nog meer te verbeteren. Jij kunt binnenkort in de groep dan ook jouw feedback doorgeven, zodat dit kan worden meegenomen. Dus blijf alle punten/feedback vooral verzamelen. Lekker bezig! 😁

Hi @T-easer, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Zou je iets specifieker kunnen aangeven welk probleem er zich bij jou afspeelt? Zou jij de App eens op de volgende manier willen herstarten? 

Android & Google apparaten

  1. Devices > instellingen
  2. Apps > gedwongen stop

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Samsung apparaten 

  1. Houd de knop Back ingedrukt op de afstandsbediening. 

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Heeft dit geholpen? Ik hoor het graag van je! 

@Lisa ik heb een Samsung. Ik druk op de back knop, geeft ie aan of zeker ben dat ik het gepauzeerde programma wil afsluiten, dan doe ik dat. Soms kom ik terug en kan ik de zending voortzetten en soms moet ik het proces herhalen. 
 

ander geval is dat ik een melding krijg dat ik de app moet herstarten

 

sorry ik heb de exacte termen niet onthouden  

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb nu al een paar keer gehad dat als ik een uitzending terugkijk dat hij halverwege ineens terugspringt naar gewoon TV kijken.

Terug gaan kan wel, maar dan moet ik de eerste helft nog een keer bekijken omdat je niet vooruit kan spoelen!?

Reputatie 2

Hallo 

Hoe heet de T-Mobile TV App in Google Play

Fishermann 

Reputatie 3

@Fishermann Je verwacht het niet, maar deze heet T-Mobile TV.

Reputatie 2

😀

Reputatie 2

De zelfde app als T-mobile Andyware 

Als je chromecast gebruikt via je smartphone heb je dan meer mogelijkheden of maakt het niet uit

Fishermann 

Reputatie 5
Badge +4

@Fishermann  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tmobile.tv.nl

 

Is niet hetzelfde als de TV Anywhere app!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @T-easer, merci voor de aanvulling en super dat jij gelijk de tips hebt uitgevoerd! Ik wil er graag voor zorgen dat jij zo snel mogelijk van deze melding af komt. Zou jij eens de App willen verwijderen en opnieuw willen downloaden? Ik hoor graag of dit het probleem structureel heeft opgelost! 😊

Hi @HereIsTom, goed dat je dit aangeeft! Kan je aangeven of dit zich echt bij Terug Kijken voordoet of bij Begin Gemist? Heb jij daarnaast ook al geprobeerd om de App even te herstarten op de onderstaande manier? 

  • Devices > instellingen
  • Apps > gedwongen stop
  • De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Ik hoor het graag van je! 

Super dat jij al verder op weg bent geholpen @Fishermann! Als jij de Chromecast gebruikt heb jij precies dezelfde mogelijkheden. Is het zo helemaal duidelijk voor je? ✨

Reputatie 2

Hoi @Lisa 

Ja hoor is duidelijk, 

Dank je wel, 

@Fishermann 

 

Reputatie 7
Badge +4

Helemaal super @Fishermann en graag gedaan! Mocht jij nog andere vragen hebben, stel die dan ook gerust. 

Reputatie 1

Hi @T-easer, merci voor de aanvulling en super dat jij gelijk de tips hebt uitgevoerd! Ik wil er graag voor zorgen dat jij zo snel mogelijk van deze melding af komt. Zou jij eens de App willen verwijderen en opnieuw willen downloaden? Ik hoor graag of dit het probleem structureel heeft opgelost! 😊

Hi @HereIsTom, goed dat je dit aangeeft! Kan je aangeven of dit zich echt bij Terug Kijken voordoet of bij Begin Gemist? Heb jij daarnaast ook al geprobeerd om de App even te herstarten op de onderstaande manier? 

  • Devices > instellingen
  • Apps > gedwongen stop
  • De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Ik hoor het graag van je! 

Super dat jij al verder op weg bent geholpen @Fishermann! Als jij de Chromecast gebruikt heb jij precies dezelfde mogelijkheden. Is het zo helemaal duidelijk voor je? ✨

@Lisa thanks voor de tip. App opnieuw geïnstalleerd, nu even wachten om te kijken of de melding terugkomt. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @T-easer, helemaal super! Fingers crossed dat dit heeft geholpen. Laat het zeker even weten als dit dé oplossing was! 

Reputatie 1

Hi @T-easer, helemaal super! Fingers crossed dat dit heeft geholpen. Laat het zeker even weten als dit dé oplossing was! 

Hi @Lisa probleem helaas niet opgelost. Ik kreeg weer die melding dat er geen verbinding  is. Andere apps op de tv kunnen gewoon verbinden. Na herstart werkt alles weer 

Reputatie 1

Hi @T-easer, helemaal super! Fingers crossed dat dit heeft geholpen. Laat het zeker even weten als dit dé oplossing was! 

Hi @Lisa probleem helaas niet opgelost. Ik kreeg weer die melding dat er geen verbinding  is. Andere apps op de tv kunnen gewoon verbinden. Na herstart werkt alles weer en zo gaat dat iedere keer weer 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @T-easer, heel goed dat je dit aangeeft! Ik ga een verzoek voor je indienen bij onze technische dienst om hier verder in te duiken. Hopelijk is er hier een fix voor, zodat jij snel van dit probleem af bent. Ik blijf dit voor je in de gaten houden. Houd er wel rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat er een uitkomst uit het onderzoek rolt. Zou jij alleen nog kunnen aangeven welke afstandsbediening jij bij de Samsung The Frame hebt? Dan maak ik dit voor je in orde! 💪

 

2 dagen lang heel veel plezier gehad aan de nieuwe T-mobile TV app voor Android TV
Alleen sinds gisteren zijn de regionale zenders niet meer te bereiken, melding er is iets mis gegaan, Kies je doorgaan krijg je de zelfde melding. 
Ook de regionale tv app wilde niet dus dacht even dat er een storing is bij de regionale zenders, echter op de Tv Anywhere app draait de regionale zender prima! maar dus niet (meer) op de nieuwe TV App
Sinds vandaag is ook nr 18 op zwart gegaan waar de zender van de maand draait. 
Zit eigenlijk niet te wachten om weer over te gaan op kabels en bakjes.
Betreft een Panasonic TX-50JXW834
Hoop dat T-Mobile dit snel kan oplossen

Reputatie 5
Badge +4

@Kwartje77 Hier doen de regionale zenders het wel en ook 18.

HerelsTom - dat is mooi om te lezen dan weet ik dat ik het hier lokaal moet zoeken.
Heb ondertussen de App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dat was direct ook de oplossing :smile:
Waar zo’n forum al niet goed voor is...

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Kwartje77, goed dat je dit aangeeft! Zou je kunnen laten weten welke zenders dit precies betreft? Dan ga ik hier voor je achteraan. Ook zou ik ter aanvulling graag willen weten welke afstandsbediening jij in je bezit hebt in combinatie met de Panasonic TX-50JXW834. Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer