Info

Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's!

  • 4 October 2021
  • 298 reacties
  • 15202 Bekeken


Toon eerste reactie

298 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @HereIsTom, hele terechte opmerking van je! Zoals ik een tijdje geleden aangaf is hier een oplossing voor. Er komt een nieuwe instelling 'Media Tunneling'. Deze kan je aanzetten (staat standaard uit). Dit levert op sommige toestellen een prestatieverbetering op. Dus we zijn er nog mee bezig en dit is onlangs getest. Deze oplossing zit in een nieuwe versie en zodra deze eraan komt, dan ga je dat zeker van ons horen. Weet jij voor nu voldoende? Ik hoop dat ik je hier snel meer over kan vertellen. 

Het tweede punt dat je aansnijdt, daar zijn enkele collega's momenteel mee bezig. Ik hoop dan ook dat er snel iets uit dit onderzoek rolt dat ik hier kan delen. Weet dat dit ons ook is opgemerkt! 😊

Reputatie 4
Badge +4

@Lisa De optie ‘Media Tunneling” zit al in de laatste versie die ik heb, maar dat maakt dus niks uit voor het geluid als die aan of uit staat. Of komt daar weer een aangepaste versie voor?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @HereIsTom, dankjewel voor de snelle terugkoppeling! Excuus, dan zou dit eigenlijk het probleem al moeten verhelpen. Wat balen dat dit niet werkt. Ik wil dan ook een verzoek inschieten voor de technische dienst om te kijken of hier zo snel mogelijk een andere oplossing voor kan komen. Ik wil namelijk dat je zonder issues de RTL zenders kunt bekijken. Zou jij hiervoor kunnen aangeven welk type tv jij hebt en welke afstandsbediening daarbij hoort? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Reputatie 4
Badge +4

@Lisa Mijn TV is een Sony 55A89, staat hieronder :wink:

De afstandsbediening is de Sony RMF-TX611E

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @HereIsTom, helemaal top! Ik heb het verzoek gelijk ingediend en blijf dit goed voor je in de gaten houden. Oeps haha, ik heb helemaal over je handtekening heengelezen. Merci! 

Reputatie 4
Badge +4

Ok dank je @Lisa  we wachten het af.

 

Is er al meer bekend wanneer de TV app voor LG Web OS ondersteund gaat worden? Ik lees dat hier al drie maanden naar gevraagd wordt maar elke keer geen duidelijkheid vanaf wanneer die beschikbaar komt. Wat is de roadmap van het development team omtrent de LG app? Verwachting dit jaar of kan het nog 2 jaar duren? Ik overweeg om klant te worden maar dit is toch voor mij wel een vereiste dat het op korte termijn beschikbaar komt.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @HereIsTom, ik wil je graag laten weten dat dit issue is doorgezet naar een andere afdeling voor verder onderzoek! Het gaat dus iets langer duren voordat ik je van een concrete update kan voorzien, maar ik blijf dit voor je in de gaten houden en heb al aan deze afdeling gevraagd of ik eventueel al een update met je kan delen. Zodra ik wat doorkrijg, ben je de eerste die het hoort!

Hi @Maikel87, wat tof om te lezen dat jij overweegt om klant te worden! Hele terechte vraag van je, ik snap dat je het prettig vindt om dit te weten. Jij kunt dit zeker dit jaar verwachten, want we zijn hier druk mee bezig. Een concrete datum moet ik je voor nu alleen nog schuldig blijven. Zodra wij hier meer over kunnen vertellen, dan delen wij dat direct met jullie! Weet jij voor nu voldoende? 

Reputatie 4
Badge +4

Ok dank voor de update @Lisa 

Hoi,

Hier blijft op onze Samsung the frame 2021 TV de tv gids “hangen”
Opnieuw installeren van de app verandert daar niks aan.
Een herstart van het modem lost het voor een uurtje of zo op.

Had gelezen dat er meerdere gebruikers dit probleem ervaren, is er al een oplossing in zicht?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Zwolly68, heel goed dat jij je hier ook meldt! Kan je aangeven welke afstandsbediening jij gebruikt? Dan zorg ik dat jij ook aan dit onderzoek wordt toegevoegd. Hoe meer voorbeelden, hoe beter. Er is nog geen concrete update gerold uit het onderzoek wat momenteel loopt, maar mijn collega's van de IT-afdeling zijn hier al enige tijd druk mee bezig. Ik blijf dit goed in de gaten houden! 

Hoi! Ik heb sinds vorige week maandag mijn nieuwe modem in gebruik en daarmee ook de draadloos TV app. Fijne app en ook fijn dat nog maar 1 afstandsbediening nodig is. Helaas kan ik nog geen info vinden over storingen van de app, vandaar dat ik hier mijn vraag stel. De app werkt niet 100% terwijl mijn tv wel geschikt is: het beeld van de zender, of Netflix serie, of YouTube video valt vaker op zwart. Het gekke is dat ik wel nog geluid heb en de ondertiteling zie. Ook het overzicht in Netflix of YT zie ik gewoon, alleen het beeld van wat ik afspeel is zwart. Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen? Let wel: ik zit er niet op te wachten elke dag de tv of het modem uit het stopcontact te halen voor een reset. Als de enige oplossing blijkt om toch de tv box te gebruiken, dan heb ik hiervan een nieuwe nodig. Ik heb nu nog de box van jullie voorganger (Vodafone). 

Alvast bedankt voor de hulp!

Hallo @Lisa

Ik heb een BN59 01357B afstandsbediening.
 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @VWs2019, super fijn om te lezen dat jij de T-Mobile TV App in gebruik hebt en dit een fijne App vindt! Je bent hier helemaal aan het juiste adres met jouw vraag en ik ga je hier dan ook graag bij helpen. De oorzaak moet ik je schuldig blijven, maar ik ga aan de slag met de oplossing hiervoor. 

Voor een goede beeldkwaliteit moet er ook een goede verbinding met het internet zijn. De Apps hebben een verbinding van minimaal 6 Mb/s nodig om goed beeld te kunnen geven. Dus ik wil graag checken hoe de kwaliteit van de internetverbinding is. Zou je eens willen wisselen tussen de wifi-verbinding en een bekabelde internetverbinding en kijken of dit het probleem verhelpt? 

Zo niet, dan wil ik je vragen om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Kan je hiermee uit de voeten? Ik kijk uit naar je reactie!

Hi @Zwolly68, helemaal super! Dankjewel hiervoor, ik heb het toegevoegd aan het lopende onderzoek. 

Hi @VWs2019, super fijn om te lezen dat jij de T-Mobile TV App in gebruik hebt en dit een fijne App vindt! Je bent hier helemaal aan het juiste adres met jouw vraag en ik ga je hier dan ook graag bij helpen. De oorzaak moet ik je schuldig blijven, maar ik ga aan de slag met de oplossing hiervoor. 

Voor een goede beeldkwaliteit moet er ook een goede verbinding met het internet zijn. De Apps hebben een verbinding van minimaal 6 Mb/s nodig om goed beeld te kunnen geven. Dus ik wil graag checken hoe de kwaliteit van de internetverbinding is. Zou je eens willen wisselen tussen de wifi-verbinding en een bekabelde internetverbinding en kijken of dit het probleem verhelpt? 

Zo niet, dan wil ik je vragen om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Kan je hiermee uit de voeten? Ik kijk uit naar je reactie!

Hi @Zwolly68, helemaal super! Dankjewel hiervoor, ik heb het toegevoegd aan het lopende onderzoek. 

 

Dankje Lisa, ik ga er morgen naar kijken en kom er op terug.

Goedenavond. Sinds vandaag hebben we hier tmobile thuis icm met tv app op onze tv. Het valt me op dat er met enige regelmaat een zwart scherm voorkomt en of het beeld verspringt. Kan ik hier iets aan doen? Ik kan probleemloos 4K Netflix streamen via de netflix app op onze tv. Dank voor jullie reactie. 

Reputatie 7
Badge +20

@TMTV  Sorry Als die vraag al is langsgekomen maar waar vind ik dan mijn opgenomen programma’s via de app op TV?

Reputatie 7
Badge +2

@CrisTien Ik gebruik de smart-tv-app zelf niet, maar ik denk dat het op dezelfde plaats staat als op de tv-box of Apple TV: kies in de bovenste regel ‘Account’ en ga dan naar ‘mijn opnames’. Lukt het zo?

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga het straks even testen @TMTV  dank

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Pim1983, super leuk dat je nieuw bent bij T-Mobile Thuis! Welkom hier op de Community en goed dat je dit gelijk aangeeft. Heb je de App al eens geprobeerd te verwijderen en opnieuw te installeren? Mocht dit het probleem niet permanent oplossen, wil je dan het volgende bij mij aangeven?

  • Welk type tv gebruik je?
  • Welke afstandsbediening gebruik je?

Ik hoop natuurlijk dat de eerste stap dé oplossing is, maar zo niet dan schakel ik graag de hulptroepen voor je in en laat ik de technische dienst hier naar kijken! 😊

 

 

@Lisa ik heb een wifipunt bij de televisie gezet. Hierdoor is het probleem verdwenen. Ik ga jou tip om de app opnieuw te installeren nog uitvoeren. Zou het kunnen dat de modem toch te ver staat? Of is er wellicht iets met de modem aan de hand. Ik laat het weten 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Pim1983, top dat je gelijk actie hebt ondernomen en fijn dat het probleem verdwenen is! Houd het vooral goed in de gaten en laat het mij weten wanneer je toch weer issues ervaart, dan schiet ik je gelijk te hulp. Goede vraag omtrent het modem. Kan je aangeven waar het modem zich bevindt? En staat het modem niet achter hoge kasten of dikke muren bijvoorbeeld? Zo hebben meubels, muren en plafonds namelijk een invloed op het wifi-signaal. Ik hoor het graag van je! 🎈

Reputatie 1

Hi @pip81, hele terechte vraag van je! Er is zeker een onderzoek ingeschoten aan de hand van jouw gegevens. Ik houd het onderzoek voor jou en @tonlabee nog steeds in de gaten. Jammer genoeg kan ik nog geen update met jullie delen, mijn collega's zijn hier achter de schermen nog steeds druk mee bezig. Ik heb morgen een tv meeting en dan ga ik checken of er schot in de zaak komt, want ik wil namelijk dat jullie duidelijkheid hierover krijgen. Momenteel is er dus nog geen oplossing of oorzaak bekend die ik met je kan delen, maar dit issue staat nog steeds op mijn radar. Ik had echt gehoopt dat het onderzoek minder lang duurde, sorry hiervoor! 

@Lisa, Ik heb afgelopen maand geen enkele update gezien betreffende het probleem dat ik ervaar. Er waren voor mij en nog iemand meldingen gedaan van het issue, maar inmiddels is het best al een lange tijd stil. Is er zicht op een oplossing? Nee is ook gewoon een antwoord hoor. Prima als het niet goed gaat werken. Dan weet ik dat en zoek ik wat anders.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @pip81, hele terechte opmerking van je! Jammer genoeg heb ik geen concrete update over het issue dat bij jou, @tonlabee, @Bart en Marian en @Mart1967 speelt en dat is dan ook de reden waarom ik hier al enige tijd niks heb gedeeld. Ik houd dit nog steeds heel goed in de gaten, maar er wordt nog aan gewerkt. Ik had echt gehoopt dat ik enkele weken geleden al de oplossing hiervan met jullie kon delen. Het ligt bij onze IT-afdeling en begin deze week heb ik gevraagd of ik iets van een update hierover kan krijgen, omdat het onderzoek al erg lang loopt. Mijn collega hoopt dan ook morgen meer informatie te hebben en die speel ik dan gelijk aan jullie door. 

Als de uitkomst van het onderzoek was dat er geen oplossing voor dit probleem is, dan had ik dat echt al met jullie gedeeld. Zodra ik iets hoor, dan horen jullie het ook meteen. Ik was jullie dus zeker niet vergeten, maar ik heb nog niks concreets kunnen melden de afgelopen tijd. Hopelijk komt hier morgen verandering in! ☘️

Ik heb een paar suggesties om de (Samsung) TV app te verbeteren:

  1. Onthoudt het laatst gekeken kanaal, ipv altijd NPO1 te starten (evt als instel optie)
  2. Zou het mogelijk zijn een optionele dia-show te koppelen aan radio kanalen? Ik heb een Samsung TheFrame, en kan de ART modus niet gebruiken in combinatie met de TMTV app, maar als ik iig mijn art via de App zou kunnen starten als een (instelbare) slideshow zou dat de pijn flink verminderen. (En dan het liefst de mogelijkheid de art van een andere bron dan het interne geheugen te halen, want dat is behoorlijk beperkt in de Samsung TVs!)

Reageer