Info

Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's!



Toon eerste reactie

443 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @CescoAiel, tof dat jij zo meedenkt! Heel fijn dat je dit doorgeeft, want dit zet ik graag door naar mijn collega's. Ik leg dit graag voor bij een volgende tv meeting en laat het aan je weten als ik hier een terugkoppeling op heb gekregen. Mochten er nog andere punten in je opkomen, laat het mij dan vooral weten. Dankjewel! ✨

Hi @CescoAiel, tof dat jij zo meedenkt! Heel fijn dat je dit doorgeeft, want dit zet ik graag door naar mijn collega's. Ik leg dit graag voor bij een volgende tv meeting en laat het aan je weten als ik hier een terugkoppeling op heb gekregen. Mochten er nog andere punten in je opkomen, laat het mij dan vooral weten. Dankjewel! ✨

Ik ben sinds 17 Jan op T-Mobile Thuis Glasvezel aangesloten en kijk gewoon naar wat ik wij het meeste missen in de app…

En dit waren de 2 meest opkomende “klachten”… Vooral de nogal fantasieloze radio-displays zijn een doorn in het ook, zeker als je een Samsung The Frame hebt, waarop je prachtige kunstwerken kunt tonen als de TV niet als TV gebruikt wordt…  ;)

Reputatie 7
Badge +4

Leuk dat je sinds dit jaar deel uitmaakt van Team Magenta @CescoAiel! Yes, goed dat je het aangeeft. Zo zorgen we er samen voor dat de App nóg beter wordt. Dat kan ik me voorstellen, dus fijn dat je dit hebt aangestipt. Ik houd je op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @pip81@tonlabee@Bart en Marian en @Mart1967, graag zou ik het volgende bij jullie willen opvragen! Zoals ik gisteren aangaf, gaat mijn collega vandaag een navraag van de status doen over dit issue. Hiervoor kreeg ik de vraag om de software versie/type van jullie tv op te vragen. Zouden jullie dit hier aan mij kunnen melden? Dan speel ik dit door naar mijn collega! 💪

Hi Lisa,

Type TV: QE43LS03AAUXXN

SW versie: T-NKM2DEUC-1807.0, BT - S

Succes,

Mart

Reputatie 2

Hoi @Lisa,

Hierbij mijn gegegvens van de TV:

- Modelcode: QE55QN95AATXXN
- Serienummer: 0J143HDR900607N
- Softwareversie: T-NKM2DEUC-1903.0, BT - S
- Statuscode: 30301_AC1AE6_HC13H123
- Sub-micom-versie: T-NM2OCTV-1000, T-NM2OCJP-1335

 

Reputatie 1

Hoi @Lisa,

 

MN : QE43Q67AAUXXH

FW : T-NKLADEUC-1805.4

 

Reputatie 7
Badge +4

Helemaal top! Heel erg bedankt voor de snelle aanvulling @Mart1967, @tonlabee en @pip81. Ik heb het doorgezet naar mijn collega en kom hier maandag bij jullie op terug. Morgen ben ik zelf een dagje vrij. Dus het is wellicht wat vroeg, maar alvast een heel mooi weekend! 😊

Hi @Mart1967, zou jij mij ook nog een privébericht kunnen sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Dan heb ik alle info die ik nodig heb. Merci!

Hoi,

Hier blijft op onze Samsung the frame 2021 TV de tv gids “hangen”
Opnieuw installeren van de app verandert daar niks aan.
Een herstart van het modem lost het voor een uurtje of zo op.

Had gelezen dat er meerdere gebruikers dit probleem ervaren, is er al een oplossing in zicht?

Op de onze werkt het vooralsnog prima (ook een 2021 The Frame), maar ik ga het zeker in de gaten houden!

Hallo Liza,

Samsung dec. 2021 speciaal gekocht ivm gebruik app T-mobile. Ook overgegaan van Ziggo naar T-Mobile ivm gebruik glasvezel.

typenr. QE43Q64AAUXXN

software versie; T-NKLADEUC-1903.0

Graag spoedige oplossing.

Groet,

Bart Staps

Hi Liza,

 

Zelfde verhaal als Bart en Marian. TV gisteren gekocht, alles werkt, behalve de gids. En dat is vrij belangrijk voor mijn vriendin =\

Samsung Neo QLED QE55QN95A

Vandaag de app geinstalleerd, kan even niet kijken welke software versie (ik mag vandaag niet meer klooien, er moet TV gekeken worden nu) maar zou de laatste moeten zijn lijkt me.

 

Hoor het graag!

Groeten,

Marc

 

Hoi,

Hier blijft op onze Samsung the frame 2021 TV de tv gids “hangen”
Opnieuw installeren van de app verandert daar niks aan.
Een herstart van het modem lost het voor een uurtje of zo op.

Had gelezen dat er meerdere gebruikers dit probleem ervaren, is er al een oplossing in zicht?

Op de onze werkt het vooralsnog prima (ook een 2021 The Frame), maar ik ga het zeker in de gaten houden!

Soms gaat het wat langer goed.
Ben er nu wel achter dat een herstart van het modem ook niks uithaalt een aantal keer achter elkaar de T-Mobile app her-installeren werkt beter. Al met al een vervelend probleem..

Hi @pip81@tonlabee@Bart en Marian en @Mart1967, graag zou ik het volgende bij jullie willen opvragen! Zoals ik gisteren aangaf, gaat mijn collega vandaag een navraag van de status doen over dit issue. Hiervoor kreeg ik de vraag om de software versie/type van jullie tv op te vragen. Zouden jullie dit hier aan mij kunnen melden? Dan speel ik dit door naar mijn collega! 💪

@Lisa Je hebt wel niet gevraagd maar bij deze toch ook maar even mijn TV gegevens weet niet of je er wat aan gaat hebben maar toch..

Samsung The Frame 2021.

Modelcode: QE65LS03AAUXXN
Softwareversie: T-NKM2DEUC-1903.0,BT-S

Hoi, 

De tv app blijft op achtergrond draaien en reageert niet als ik 'm probeer af te sluiten door op het kruisje te klikken. Betreft de Android versie 

Iemand een oplossing?

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Joep.sharon 

Kan je in instellingen, apps bij T-Mobile TV meldingen niet gewoon uitschakelen?

@Waqqas thanks! Dat werkt idd, overigens wel een omslachtige manier om de app elke keer af te sluiten op deze manier.

Reputatie 7
Badge +20

@Joep.sharon 

Als je eenmaal de meldingen hebt uitgeschakeld dan krijg je ze in het vervolg niet meer.

Hi, ook ik ervaar problemen met het laden van de programmagids op de app op mijn nieuwe smart TV. Ik ben pas een week klant maar vind dit wel erg vervelend na vanuit Ziggo te zijn overgestapt naar T-mobile.

Heb zelf ook geprobeerd de app opnieuw te installeren en de modem te herstarten. Echter, heb ik nog niet de juiste oplossing gevonden voor het probleem. Ik hoop dat het snel gefixt kan worden! 

Firmware: T-NKLADEUC-1903.0
TV: Samsung UE43AU8070U

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Bart en Marian, helemaal super! Merci voor het doorzetten. Mijn collega is hiermee bezig en heeft de vraag uitstaan voor een concrete update. Ik hoop die snel met jullie te kunnen delen!

Hi @murcje, heel goed dat jij je hier ook meldt! Dankjewel voor het doorzetten van deze informatie, want ook dit heb ik doorgezet naar mijn collega. Zodra ik een update doorkrijgt, dan laat ik dat hier weten.

Hi @Zwolly68, allereerst: excuses voor het niet taggen! Helemaal super, heel fijn dat je dit hebt doorgezet. Ik heb deze aanvullende informatie doorgespeeld naar mijn collega en zij doet de navraag voor een heldere update. Ik houd jullie op de hoogte!

Hi @maxvanderburg, top dat je dit topic hebt gevonden! Thanks voor deze gegevens, want zo heb ik ook jou aan het onderzoek toe kunnen voegen. Fingers crossed op een snelle en permanente oplossing!

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi allemaal, in aanvulling op mijn vorige bericht zou ik graag nog de volgende informatie willen opvragen! Kunnen jullie aangeven of het issue met de programmagids die blijft laden zich ook op andere apparaten voordoet? Daarmee bedoel ik of dit issue zich ook voordoet in de TV Anywhere App? Als jullie dit nog kunnen aangeven, dan heeft mijn collega alle informatie die nodig is. Excuus voor het meerdere keren vragen van extra informatie. Wij hebben een meeting gehad waardoor wij voortaan in het vervolg al deze informatie in één keer op kunnen vragen om zo het proces te versnellen. Ik spreek jullie na het weekend weer: maak er een mooi weekend van! 

Hi Lisa,

Wat goed dat je dit zo oppakt! Ik ben ook gebeld gisteren door een dame van T-mobile met wat vragen, top!

Het probleem lijkt zich vooral voor te doen wanneer ik de TV echt uit gezet heb, dus stroom eraf. Dan na een dag ofzo lijkt het weer te werken. Ik heb er geen last van in de app op mijn telefoon of op de website van TV anywhere.

Groet,

Marc

Hi allemaal, in aanvulling op mijn vorige bericht zou ik graag nog de volgende informatie willen opvragen! Kunnen jullie aangeven of het issue met de programmagids die blijft laden zich ook op andere apparaten voordoet? Daarmee bedoel ik of dit issue zich ook voordoet in de TV Anywhere App? Als jullie dit nog kunnen aangeven, dan heeft mijn collega alle informatie die nodig is. Excuus voor het meerdere keren vragen van extra informatie. Wij hebben een meeting gehad waardoor wij voortaan in het vervolg al deze informatie in één keer op kunnen vragen om zo het proces te versnellen. Ik spreek jullie na het weekend weer: maak er een mooi weekend van! 

Hi Lisa, 

Ik ervaar de problemen ook niet in de mobiele app: alleen op de app die ik heb geinstalleerd op mijn SmartTV. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @murcje, dankjewel voor het mooie compliment en de fijne medewerking! Helemaal perfect, merci voor het doorgeven. Top om het zo helemaal helder in kaart te kunnen brengen! 

Hi @maxvanderburg, super dat je dit aangeeft! Ik heb dit weer doorgezet en ga mijn best doen om zo snel mogelijk een nieuwe update binnen te krijgen.

Reputatie 1

Hoi Lisa, 

Ik grbruik ook de app maar heb ook nog een settop box. Via de box is het beeld toch beterr kwaliteit. Hoe kan ik dit oplosen? Ik heb de Philips 65oled806, de tv is btw bekabeld aangesloten dus de internetverbinding is prima!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Jlinders82, top dat je dit aansnijdt! Super dat je gelijk meerdere informatie deelt. Ervaar jij een minder scherpe kwaliteit of ook beeld dat bijvoorbeeld vastloopt? 

Ik hoor graag van je of jij de App al eens hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd. Zo ja, dan kan het voor Android ook helpen dat je de bitrate aanpast bij de zenderinstellingen. Het kan helpen om deze lager te zetten. Zou je dit eens willen uitproberen en willen laten weten of dit heeft geholpen? 💪

 

Reageer