Info

Alles over de Odido TV app voor smart-tv's!

Alles over de Odido TV app voor smart-tv's!
Reputatie 7
Badge +8

 

De Odido TV app is nu beschikbaar voor jouw Samsung of Android smart-tv, Apple TV, Amazon Fire TV en LG TV!

 

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu!

 

Geschikte apparaten

De Odido TV app voor smart-tv’s is geschikt voor de volgende apparaten: 

  • Samsung smart-tv's vanaf bouwjaar 2018
  • Android smart-tv's van Philips en Sony (Android TV 8 of hoger)
  • Mediaplayers met Android TV 8 of hoger
  • Google Chromecast 2020 met Google TV (Android TV 8 of hoger)
  • Apple TV (TV4 en nieuwer)
  • Amazon Fire TV voor Amazon Fire sticks, TV’s en Cubes (Fire OS 6 of nieuwer)
  • LG TV (toestellen vanaf 2016 met WebOS 3.0 of hoger)*

*Specifieke versies WebOS3.0(M2) en WebOS3.5(M2R) met deze chipsets zijn een uitzondering

 

Waar check ik de versie van mijn apparaat en of deze up to date is?

  • Via Instellingen > Over > Versie kun je zien welke versie je geïnstalleerd hebt.
  • Via Instellingen > Over > Software upgrade kun je kijken of de software up-to-date is.

Benieuwd naar wanneer andere apparaten ook geschikt zijn? Houd onze website dan goed in de gaten!

 

Verschillen met de TV Box

  • De functionaliteit, het tv-menu en de content zijn hetzelfde als op de TV Box
  • Je gebruikt nu natuurlijk de afstandsbediening van je smart-tv of mediaplayer, waardoor de navigatie anders kan zijn
  • Omdat je een andere afstandsbediening gebruikt, werkt het tv-menu soms iets anders dan je gewend bent. 
  • De Adult zenders en Erotiek content in de Videoshop zijn niet beschikbaar (niet toegestaan door Google) in de Odido TV app voor Android TV, Amazon Fire TV en Apple TV.

 

Verschillen met Odido online TV app

Odido TV app (smart-tv) Odido online TV app (mobiel/browser)
  • Om thuis van te genieten
  • Downloaden op het grote scherm
  • Apparaat moet altijd verbonden zijn met het Internet voor thuis van Odido
  • Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, heb je geen TV Box meer nodig
  • Dus geen kastjes, geen kabels en geen extra afstandsbediening meer
  • Eén afstandsbediening via je menu op je smart-tv, naast andere apps zoals Netflix, Videoland, etc.
  • Programma’s en functies gelijk aan Odido TV met TV Box
  • Kan op 4 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 4 apparaten tegelijk worden gebruikt
  • Om onderweg van te genieten
  • Downloaden op je mobiele devices (kleine schermen)
  • Dataverbruik via wifi of je mobiele internetbundel
  • Overal in de EU te gebruiken
  • In combinatie met Google Chromecast is Odido online TV via je mobiele device te streamen naar een groot scherm
  • Programma’s iets beperkter dan de Odido TV app, maar met dezelfde handige functies
  • Kan op 5 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 3 apparaten tegelijk worden gebruikt

 

 

Installatie

De app is heel makkelijk te downloaden via de Google Playstore, Apple App store of de Amazon store op een smart-tv of het apparaat. Wanneer de app gedownload is, kan je de app openen en inloggen met jouw tv-klantnummer en tv-pincode. Deze inloggegevens vind je ook terug in Mijn Odido

TIP: Plaats de Odido TV app tussen je favoriete apps. Ga naar het Home-scherm en selecteer de Odido TV app. Houd de OK knop ingedrukt en verplaatst de app naar de gewenste plek in de lijst. Zo kan je de app heel makkelijk vinden!

 

FAQ

Algemeen

Kan ik de Odido TV app ook buitenshuis gebruiken?

Nee, dat is niet mogelijk in verband met de rechten van contentaanbieders. Met de Odido TV app kijk je thuis alles wat je ook kunt zien met de TV Box. Voor onderweg is er de Odido TV app, met een wereld aan programma’s en handige functies. 

 

Wat is het verschil tussen de Odido TV app en de Odido TV app?

Met de Odido TV app kijk je thuis draadloos tv zoals jij wilt. Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, kijk je zonder TV Box, zonder kabels en met één afstandsbediening. Ben je onderweg? Dan gebruik je de Odido TV app, om in Nederland én de hele EU mobiel tv te kijken waar je maar wilt.

 

Hoe kan ik Odido TV app bedienen met mijn eigen afstandsbediening?

Kijk hier voor meer uitleg over het gebruik van je tv afstandsbediening.

 

Kan ik 4K tv-zenders kijken met de Odido TV app?

Dat gaat helaas nog niet. Wel zijn de tv-zenders, net zoals op de TV Box, te bekijken in HD-kwaliteit. Sommige zenders zijn alleen in SD-kwaliteit te bekijken.

 

Welke zenders kan ik bekijken met de Odido TV app op mijn smart-tv?

Met de Odido TV app kijk je thuis naar alle zenders uit het basispakket, zoals je gewend bent. Je hebt geen TV Box meer nodig om je favoriete programma's te bekijken. De enige uitzondering is dat je op Apple TV en Android TV geen Adult zenders kunt bekijken. Bekijk hier het actuele zenderoverzicht.

 

 

Compatibiliteit

Op welke apparaten kun je de Odido TV app downloaden?

De Odido TV app is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung smart-tvs vanaf 2018, Apple TV 4K en nieuwer, Android smart-tv’s met Android 8 en nieuwer en op de Amazon Fire TV apparaten met Fire OS 6 of nieuwer. Kun je de Odido TV app niet vinden in de app store? Dan heb je geen geschikte smart-tv of apparaat. LG smart-tv’s worden momenteel nog niet ondersteund.

 

Ik heb een smart-tv van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor Odido TV?

Momenteel is Odido TV alleen geschikt gemaakt voor smart-tv’s van het merk Samsung en Android smart-tv’s van o.a. Philips en Sony en via Apple TV. Ook werkt Odido TV op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020) en via de Amazon Fire TV apparaten zoals de sticks, TV’s en Cubes en via LG TV. Via onze website laten we weten wanneer toestellen van andere merken ook geschikt zijn voor Odido TV én in dit topic.

 

Ik ben specifiek op zoek naar informatie over de Amazon Fire TV, waar kan ik hier meer informatie over vinden? 

Alle informatie over de Amazon Fire TV app kun je vinden in het topic: Alles over de Odido TV app voor Amazon Fire TV!.

 

Ik ben specifiek op zoek naar informatie over de LG app, waar kan ik hier meer informatie over vinden?

Alle informatie over de LG app kun je vinden in het topic: Alles over de Odido TV app voor LG TV (bèta-versie)!

 

 Hoe controleer ik of mijn televisie geschikt is voor de Odido TV App?

  • Ga naar het app-menu van je smart-tv of mediaplayer
  • Zoek bij de Apps naar Odido TV
  • Gevonden? Dan kun je de app downloaden en hoef je voor dit apparaat geen TV Box te bestellen.

Heb je een Android TV? Ga dan naar home > instellingen > over, om te zien welke versie je geïnstalleerd hebt.

 

Extra opties en functies

Welke programma’s kan ik terugkijken met de Odido TV app?

Je kijkt gewoon alles zoals je gewend bent van de TV Box. Bekijk het zenderoverzicht en vink het filter ‘Terug Kijken’ aan voor het actuele zenderaanbod.

 

Kan ik aankopen doen met de Odido TV app?

Wil je een film huren of een À la Carte zender bestellen? Doe dat dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via https://www.tv.odido.nl/. Met Apple TV en Android TV kan dit helaas nog niet.

 

Kan ik video on demand kijken met de Odido TV app?

Video on demand kun je op elk apparaat bekijken. Wil je een film huren? Huur deze dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via https://www.tv.odido.nl/. Je kunt de film daarna op elk apparaat bekijken.

 

Bestellen en opzeggen 

Ik heb Odido TV besteld zonder TV Box, maar ik zou toch een TV Box bij willen bestellen. Hoe doe ik dat?                                                                                                   

Zodra het Thuis abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via Mijn Odido aangeven hoeveel TV Boxen je zou willen gaan gebruiken. De TV Box(en) worden binnen 2 werkdagen thuisbezorgd. Je kunt daarna direct inloggen op je account en tv-kijken. Vanaf de eerstvolgende factuur worden de TV Boxen in rekening gebracht. Voor de TV Box betaal je €2,50 (€2,50 korting/mnd) voor iedere volgende TV Box €5 per maand.

 

Ik kijk tv via de Odido TV app en heb geen TV Box. Kan ik ook extra zenderpakketten bestellen en bekijken?

Ja, dat kan. Via Mijn Odido kun je bijna alle extra zenderpakketten bestellen en bekijken. Heb je de app gedownload op je Apple TV of op een Android smart-tv of mediaplayer? Dan zijn alleen de Adult zenders en het Erotiek genre in de Videoshop niet beschikbaar, want dit staat de leverancier van de apps niet toe.

 

Ik heb Odido TV besteld met TV Box(en), maar ik kan de Odido TV app downloaden op mijn smart device en heb nu geen of minder TV Box(en) nodig. Kan ik het nog afbestellen?

Zodra het Odido abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via Mijn Odido aangeven dat je geen TV Box meer nodig hebt op jouw adres. Er wordt dan gevraagd de TV Box terug te sturen en het bedrag dat je voor de TV Box betaald hebt, zal vanaf de eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht.

 

Wat doe ik met mijn TV Box als ik die niet meer nodig heb?

Je kunt de TV Box gebruiken op een andere plek in huis, voor een andere tv. Niet nodig? Verwijder dan eerst de TV Box uit je abonnement, via Mijn Odido. En stuur hem daarna terug, dan zorgen wij voor verantwoorde recycling.

 

 

 


667 reacties

Reputatie 2

Goedemorgen, ik heb een Samsung TV van 2018, en iik kan de T-Mobile TV app vinden via de app store van mijn TV, maar wanneer ik deze wil installeren wordt ik steeds terug gezet naar mijn Home manu en de app wordt niet geïnstalleerd.

Hebben meer mensen dit ervaren en heeft iemand eventueel een oplossing hiervoor? Ik heb de TV al een reset gegeven, stroom eraf, gekeken of de laatste update geïnstalleerd is, maar dat heeft allemaal niks uit mogen halen.

 

Reputatie 5

2 dingen op mijn Samsung TV:

  • Bij terugkijken van een opname en je drukt op pauze, loopt de tijd terug (de tijd van hoever je in een opname bent) en krijg je als deze onder de “nul” komt rare tekens. Kan komen omdat de opname op dat moment nog liep, maar is wel vreemd.
  • Ik krijg geen dobly AC3 output via ARC op mijn TV. Elke keer van stereo naar AC3 veranderen kan wel, maar als je opnieuw naar de instellingen gaat staat het weer op stereo.
Reputatie 2

Wat fijn dat T-Mobile nu ook deze app voor smart-tv’s heeft gelanceerd. Ik heb zelf helaas een wat oudere Sony TV waar een oude versie van android op staat maar dat mag de pret niet drukken 🙂. Ben direct naar de winkel gegaan heb een ChromeCast Google TV stick gekocht en de app geinstalleerd. Dit werkt echt heel goed. De interface reageert snel en ook het zappen gaat snel (sneller dan de meegeleverde box). Kwaliteit van het beeld en geluid is ook goed (zie geen verschil met de box).

Als ik toch een puntje van kritiek mag geven vind ik de navigatie, om bijvoorbeeld bij de TV gids te komen en een gemist programma terug te zien erg omslachtig. Wellicht moet ik nog wennen maar je moet daar toch redelijk veel klikjes voor doen. Het zou zo handig zijn om een met 1 druk op een knop naar het overzicht te navigeren zodat je snel kan zoeken en de gemiste aflevering terug te zien.

Ik ben ook benieuwd of ik deel kan nemen aan het BETA programma. Ik wil graag bijdrage aan het verbeteren van deze functionaliteit.

  • Tip 1 eenvoudiger navigeren voor uitzending gemist/zoek functie
  • Integratie met Android in het begin scherm zoals Netflix, PrimeVideo etc zodat je direct naar populaire uitzendingen kan gaan of interessant voor jou. (Kijklijst).

 

Reputatie 2

Ik heb een Samsung thee frame. De app geïnstalleerd. Vaker werkt het goed maar vandaag stopt het vaker. Dan moet ik met de AB weer aanzetten .. enig idee wat er aan de hand is? 

Reputatie 2

Goedemorgen, ik heb een Samsung TV van 2018, en iik kan de T-Mobile TV app vinden via de app store van mijn TV, maar wanneer ik deze wil installeren wordt ik steeds terug gezet naar mijn Home manu en de app wordt niet geïnstalleerd.

Hebben meer mensen dit ervaren en heeft iemand eventueel een oplossing hiervoor? Ik heb de TV al een reset gegeven, stroom eraf, gekeken of de laatste update geïnstalleerd is, maar dat heeft allemaal niks uit mogen halen.

 

UPDATE: Probleem is opgelost. Hoewel ik meerdere apps zo kan installeren, kwam ik erachter dat je de T-Mobile TV app alleen kan installeren als je ingelogd bent met je Samsung account op de TV.

Reputatie 7

Hi @tonlabee, zoals ik eerder al had aangegeven had ik jouw issue doorgezet naar één van mijn collega's! Jammer genoeg is het probleem moeilijk te herproduceren. Het is daarom doorgezet naar een andere afdeling en ik blijf dit voor je in de gaten houden. Hopelijk kan ik binnenkort de oplossing hiervoor met je delen. Weet dus dat dit nog steeds op mijn radar staat! 😊

Hi @BamBam1979, super fijn om te lezen dat het probleem is opgelost! Merci voor het aangeven. Mocht jij nog andere vragen hebben, stel die dan zeker. Dan duik ik daar graag verder in voor je.

Hi @Mark-DenHaag, top dat jij deze twee punten hier deelt! Het eerste heb ik doorgezet naar één van mijn collega's met de vraag of hier iets aan te doen is. Voor jouw tweede punt hebben we een mogelijke oplossing in een nieuwe versie, yay. Echter zijn we er nog mee bezig om dit te testen, dus hier horen jullie later meer over. 

Hi @wilcokooistra, super leuk om jouw enthousiasme te lezen! Juist heel goed dat jij hier jouw feedback deelt. Inmiddels hebben wij contact gehad via privéberichten en ben jij toegevoegd als tester. Heel tof dat jij mee wilt werken om de App nog meer te verbeteren. Jij kunt binnenkort in de groep dan ook jouw feedback doorgeven, zodat dit kan worden meegenomen. Dus blijf alle punten/feedback vooral verzamelen. Lekker bezig! 😁

Hi @T-easer, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Zou je iets specifieker kunnen aangeven welk probleem er zich bij jou afspeelt? Zou jij de App eens op de volgende manier willen herstarten? 

Android & Google apparaten

  1. Devices > instellingen
  2. Apps > gedwongen stop

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Samsung apparaten 

  1. Houd de knop Back ingedrukt op de afstandsbediening. 

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Heeft dit geholpen? Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 2

Hi @tonlabee, zoals ik eerder al had aangegeven had ik jouw issue doorgezet naar één van mijn collega's! Jammer genoeg is het probleem moeilijk te herproduceren. Het is daarom doorgezet naar een andere afdeling en ik blijf dit voor je in de gaten houden. Hopelijk kan ik binnenkort de oplossing hiervoor met je delen. Weet dus dat dit nog steeds op mijn radar staat! 😊

Hi @BamBam1979, super fijn om te lezen dat het probleem is opgelost! Merci voor het aangeven. Mocht jij nog andere vragen hebben, stel die dan zeker. Dan duik ik daar graag verder in voor je.

Hi @Mark-DenHaag, top dat jij deze twee punten hier deelt! Het eerste heb ik doorgezet naar één van mijn collega's met de vraag of hier iets aan te doen is. Voor jouw tweede punt hebben we een mogelijke oplossing in een nieuwe versie, yay. Echter zijn we er nog mee bezig om dit te testen, dus hier horen jullie later meer over. 

Hi @wilcokooistra, super leuk om jouw enthousiasme te lezen! Juist heel goed dat jij hier jouw feedback deelt. Inmiddels hebben wij contact gehad via privéberichten en ben jij toegevoegd als tester. Heel tof dat jij mee wilt werken om de App nog meer te verbeteren. Jij kunt binnenkort in de groep dan ook jouw feedback doorgeven, zodat dit kan worden meegenomen. Dus blijf alle punten/feedback vooral verzamelen. Lekker bezig! 😁

Hi @T-easer, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Zou je iets specifieker kunnen aangeven welk probleem er zich bij jou afspeelt? Zou jij de App eens op de volgende manier willen herstarten? 

Android & Google apparaten

  1. Devices > instellingen
  2. Apps > gedwongen stop

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Samsung apparaten 

  1. Houd de knop Back ingedrukt op de afstandsbediening. 

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Heeft dit geholpen? Ik hoor het graag van je! 

Hi @tonlabee, zoals ik eerder al had aangegeven had ik jouw issue doorgezet naar één van mijn collega's! Jammer genoeg is het probleem moeilijk te herproduceren. Het is daarom doorgezet naar een andere afdeling en ik blijf dit voor je in de gaten houden. Hopelijk kan ik binnenkort de oplossing hiervoor met je delen. Weet dus dat dit nog steeds op mijn radar staat! 😊

Hi @BamBam1979, super fijn om te lezen dat het probleem is opgelost! Merci voor het aangeven. Mocht jij nog andere vragen hebben, stel die dan zeker. Dan duik ik daar graag verder in voor je.

Hi @Mark-DenHaag, top dat jij deze twee punten hier deelt! Het eerste heb ik doorgezet naar één van mijn collega's met de vraag of hier iets aan te doen is. Voor jouw tweede punt hebben we een mogelijke oplossing in een nieuwe versie, yay. Echter zijn we er nog mee bezig om dit te testen, dus hier horen jullie later meer over. 

Hi @wilcokooistra, super leuk om jouw enthousiasme te lezen! Juist heel goed dat jij hier jouw feedback deelt. Inmiddels hebben wij contact gehad via privéberichten en ben jij toegevoegd als tester. Heel tof dat jij mee wilt werken om de App nog meer te verbeteren. Jij kunt binnenkort in de groep dan ook jouw feedback doorgeven, zodat dit kan worden meegenomen. Dus blijf alle punten/feedback vooral verzamelen. Lekker bezig! 😁

Hi @T-easer, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Zou je iets specifieker kunnen aangeven welk probleem er zich bij jou afspeelt? Zou jij de App eens op de volgende manier willen herstarten? 

Android & Google apparaten

  1. Devices > instellingen
  2. Apps > gedwongen stop

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Samsung apparaten 

  1. Houd de knop Back ingedrukt op de afstandsbediening. 

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Heeft dit geholpen? Ik hoor het graag van je! 

@Lisa ik heb een Samsung. Ik druk op de back knop, geeft ie aan of zeker ben dat ik het gepauzeerde programma wil afsluiten, dan doe ik dat. Soms kom ik terug en kan ik de zending voortzetten en soms moet ik het proces herhalen. 
 

ander geval is dat ik een melding krijg dat ik de app moet herstarten

 

sorry ik heb de exacte termen niet onthouden  

Reputatie 5
Badge

Ik heb nu al een paar keer gehad dat als ik een uitzending terugkijk dat hij halverwege ineens terugspringt naar gewoon TV kijken.

Terug gaan kan wel, maar dan moet ik de eerste helft nog een keer bekijken omdat je niet vooruit kan spoelen!?

Reputatie 3

Hallo 

Hoe heet de T-Mobile TV App in Google Play

Fishermann 

Reputatie 5

@Fishermann Je verwacht het niet, maar deze heet T-Mobile TV.

Reputatie 3

😀

Reputatie 3

De zelfde app als T-mobile Andyware 

Als je chromecast gebruikt via je smartphone heb je dan meer mogelijkheden of maakt het niet uit

Fishermann 

Reputatie 5
Badge

@Fishermann  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tmobile.tv.nl

 

Is niet hetzelfde als de TV Anywhere app!

Reputatie 7

Hi @T-easer, merci voor de aanvulling en super dat jij gelijk de tips hebt uitgevoerd! Ik wil er graag voor zorgen dat jij zo snel mogelijk van deze melding af komt. Zou jij eens de App willen verwijderen en opnieuw willen downloaden? Ik hoor graag of dit het probleem structureel heeft opgelost! 😊

Hi @HereIsTom, goed dat je dit aangeeft! Kan je aangeven of dit zich echt bij Terug Kijken voordoet of bij Begin Gemist? Heb jij daarnaast ook al geprobeerd om de App even te herstarten op de onderstaande manier? 

  • Devices > instellingen
  • Apps > gedwongen stop
  • De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Ik hoor het graag van je! 

Super dat jij al verder op weg bent geholpen @Fishermann! Als jij de Chromecast gebruikt heb jij precies dezelfde mogelijkheden. Is het zo helemaal duidelijk voor je? ✨

Reputatie 3

Hoi @Lisa 

Ja hoor is duidelijk, 

Dank je wel, 

@Fishermann 

 

Reputatie 7

Helemaal super @Fishermann en graag gedaan! Mocht jij nog andere vragen hebben, stel die dan ook gerust. 

Reputatie 2

Hi @T-easer, merci voor de aanvulling en super dat jij gelijk de tips hebt uitgevoerd! Ik wil er graag voor zorgen dat jij zo snel mogelijk van deze melding af komt. Zou jij eens de App willen verwijderen en opnieuw willen downloaden? Ik hoor graag of dit het probleem structureel heeft opgelost! 😊

Hi @HereIsTom, goed dat je dit aangeeft! Kan je aangeven of dit zich echt bij Terug Kijken voordoet of bij Begin Gemist? Heb jij daarnaast ook al geprobeerd om de App even te herstarten op de onderstaande manier? 

  • Devices > instellingen
  • Apps > gedwongen stop
  • De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Ik hoor het graag van je! 

Super dat jij al verder op weg bent geholpen @Fishermann! Als jij de Chromecast gebruikt heb jij precies dezelfde mogelijkheden. Is het zo helemaal duidelijk voor je? ✨

@Lisa thanks voor de tip. App opnieuw geïnstalleerd, nu even wachten om te kijken of de melding terugkomt. 

Reputatie 7

Hi @T-easer, helemaal super! Fingers crossed dat dit heeft geholpen. Laat het zeker even weten als dit dé oplossing was! 

Reputatie 2

Hi @T-easer, helemaal super! Fingers crossed dat dit heeft geholpen. Laat het zeker even weten als dit dé oplossing was! 

Hi @Lisa probleem helaas niet opgelost. Ik kreeg weer die melding dat er geen verbinding  is. Andere apps op de tv kunnen gewoon verbinden. Na herstart werkt alles weer 

Reputatie 2

Hi @T-easer, helemaal super! Fingers crossed dat dit heeft geholpen. Laat het zeker even weten als dit dé oplossing was! 

Hi @Lisa probleem helaas niet opgelost. Ik kreeg weer die melding dat er geen verbinding  is. Andere apps op de tv kunnen gewoon verbinden. Na herstart werkt alles weer en zo gaat dat iedere keer weer 

 

Reputatie 7

Hi @T-easer, heel goed dat je dit aangeeft! Ik ga een verzoek voor je indienen bij onze technische dienst om hier verder in te duiken. Hopelijk is er hier een fix voor, zodat jij snel van dit probleem af bent. Ik blijf dit voor je in de gaten houden. Houd er wel rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat er een uitkomst uit het onderzoek rolt. Zou jij alleen nog kunnen aangeven welke afstandsbediening jij bij de Samsung The Frame hebt? Dan maak ik dit voor je in orde! 💪

 

Reputatie 1

2 dagen lang heel veel plezier gehad aan de nieuwe T-mobile TV app voor Android TV
Alleen sinds gisteren zijn de regionale zenders niet meer te bereiken, melding er is iets mis gegaan, Kies je doorgaan krijg je de zelfde melding. 
Ook de regionale tv app wilde niet dus dacht even dat er een storing is bij de regionale zenders, echter op de Tv Anywhere app draait de regionale zender prima! maar dus niet (meer) op de nieuwe TV App
Sinds vandaag is ook nr 18 op zwart gegaan waar de zender van de maand draait. 
Zit eigenlijk niet te wachten om weer over te gaan op kabels en bakjes.
Betreft een Panasonic TX-50JXW834
Hoop dat T-Mobile dit snel kan oplossen

Reputatie 5
Badge

@Kwartje77 Hier doen de regionale zenders het wel en ook 18.

Reputatie 1

HerelsTom - dat is mooi om te lezen dan weet ik dat ik het hier lokaal moet zoeken.
Heb ondertussen de App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dat was direct ook de oplossing :smile:
Waar zo’n forum al niet goed voor is...

Reputatie 7

Hi @Kwartje77, goed dat je dit aangeeft! Zou je kunnen laten weten welke zenders dit precies betreft? Dan ga ik hier voor je achteraan. Ook zou ik ter aanvulling graag willen weten welke afstandsbediening jij in je bezit hebt in combinatie met de Panasonic TX-50JXW834. Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer