Info

Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's!


Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Moderator
  • 545 reacties

 

De T-Mobile TV App is nu beschikbaar voor jouw Samsung of Android smart-tv, Apple TV en Amazon Fire TV

 

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu!


 

Geschikte apparaten

De T-Mobile TV App voor smart-tv’s is geschikt voor de volgende apparaten: 

  • Samsung smart-tv's vanaf bouwjaar 2018
  • Android smart-tv's van Philips en Sony (Android TV 8 of hoger)
  • Mediaplayers met Android TV 8 of hoger
  • Google Chromecast 2020 met Google TV (Android TV 8 of hoger)
  • Apple TV (TV4 en nieuwer)
  • Amazon Fire TV voor Amazon Fire sticks, TV’s en Cubes (Fire OS 6 of nieuwer)

Waar check ik de versie van mijn apparaat en of deze up to date is?

  • Via Instellingen > Over > Versie kun je zien welke versie je geïnstalleerd hebt.
  • Via Instellingen > Over > Software upgrade kun je kijken of de software up-to-date is.

Benieuwd naar wanneer andere apparaten ook geschikt zijn? Houd onze website dan goed in de gaten!

Verschillen met de TV Box

  • De functionaliteit, het tv-menu en de content zijn hetzelfde als op de TV Box
  • Je gebruikt nu natuurlijk de afstandsbediening van je smart-tv of mediaplayer, waardoor de navigatie anders kan zijn
  • Omdat je een andere afstandsbediening gebruikt, werkt het tv-menu soms iets anders dan je gewend bent. 
  • De Adult zenders en Erotiek content in de Videoshop zijn niet beschikbaar (niet toegestaan door Google) in de T-Mobile TV App voor Android TV, Amazon Fire TV en Apple TV.

 

Verschillen met T-Mobile TV Anywhere App

T-Mobile TV App TV Anywhere App
  • Om thuis van te genieten
  • Downloaden op het grote scherm
  • Apparaat moet altijd verbonden zijn met het Internet voor thuis van T-Mobile
  • Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, heb je geen TV Box meer nodig
  • Dus geen kastjes, geen kabels en geen extra afstandsbediening meer
  • Eén afstandsbediening via je menu op je smart-tv, naast andere apps zoals Netflix, Videoland, etc.
  • Programma’s en functies gelijk aan T-Mobile TV met TV Box
  • Kan op 4 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 4 apparaten tegelijk worden gebruikt
  • Om onderweg van te genieten
  • Downloaden op je mobiele devices (kleine schermen)
  • Dataverbruik via wifi of je mobiele internetbundel
  • Overal in de EU te gebruiken
  • In combinatie met Google Chromecast is TV Anywhere via je mobiele device te streamen naar een groot scherm
  • Programma’s iets beperkter dan de T-Mobile TV App, maar met dezelfde handige functies
  • Kan op 5 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 3 apparaten tegelijk worden gebruikt

 

 

Installatie

De app is heel makkelijk te downloaden via de Google Playstore, Apple App store of de Amazon store op een smart-tv of het apparaat. Wanneer de app gedownload is, kan je de app openen en inloggen met jouw tv-klantnummer en tv-pincode. Deze inloggegevens vind je ook terug in My T-Mobile Thuis

TIP: Plaats de T-Mobile TV App tussen je favoriete apps. Ga naar het Home-scherm en selecteer de T-Mobile TV App. Houd de OK knop ingedrukt en verplaatst de app naar de gewenste plek in de lijst. Zo kan je de app heel makkelijk vinden!

 

FAQ

Algemeen

Kan ik de T-Mobile TV App ook buitenshuis gebruiken?

Nee, dat is niet mogelijk in verband met de rechten van contentaanbieders. Met de T-Mobile TV App kijk je thuis alles wat je ook kunt zien met de TV Box. Voor onderweg is er de T-Mobile TV Anywhere App, met een wereld aan programma’s en handige functies. 

 

Wat is het verschil tussen de T-Mobile TV App en de T-Mobile TV Anywhere App?

Met de T-Mobile TV App kijk je thuis draadloos tv zoals jij wilt. Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, kijk je zonder TV Box, zonder kabels en met één afstandsbediening. Ben je onderweg? Dan gebruik je de T-Mobile TV Anywhere App, om in Nederland én de hele EU mobiel tv te kijken waar je maar wilt.

 

Hoe kan ik T-Mobile TV App bedienen met mijn eigen afstandsbediening?

Kijk hier voor meer uitleg over het gebruik van je tv afstandsbediening.

 

Kan ik 4K tv-zenders kijken met de T-Mobile TV App?

Verberg inhoud

Dat gaat helaas nog niet. Wel zijn de tv-zenders, net zoals op de TV Box, te bekijken in HD-kwaliteit. Sommige zenders zijn alleen in SD-kwaliteit te bekijken.

 

Welke zenders kan ik bekijken met de T-Mobile TV App op mijn smart-tv?

Met de T-Mobile TV App kijk je thuis naar alle zenders uit het basispakket, zoals je gewend bent. Je hebt geen TV Box meer nodig om je favoriete programma's te bekijken. De enige uitzondering is dat je op Apple TV en Android TV geen Adult zenders kunt bekijken. Bekijk hier het actuele zenderoverzicht.

 

 

Compatibiliteit

Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV App downloaden?

De T-Mobile TV App is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung smart-tvs vanaf 2018, Apple TV 4K en nieuwer, Android smart-tv’s met Android 8 en nieuwer en op de Amazon Fire TV apparaten met Fire OS 6 of nieuwer. Kun je de T-Mobile TV App niet vinden in de app store? Dan heb je geen geschikte smart-tv of apparaat. LG smart-tv’s worden momenteel nog niet ondersteund.

 

Ik heb een smart-tv van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor T-Mobile TV?

Momenteel is T-Mobile TV alleen geschikt gemaakt voor smart-tv’s van het merk Samsung en Android smart-tv’s van o.a. Philips en Sony en via Apple TV. Ook werkt T-Mobile TV op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020) en via de Amazon Fire TV apparaten zoals de sticks, TV’s en Cubes. Via onze website laten we weten wanneer toestellen van andere merken ook geschikt zijn voor T-Mobile TV én in dit topic.

 

Ik ben specifiek op zoek naar informatie over de Amazon Fire TV, waar kan ik hier meer informatie over vinden? 

Alle informatie over de Amazon Fire TV app kan je vinden in het topic: Alles over de T-Mobile TV App voor Amazon Fire TV!.

 

 Hoe controleer ik of mijn televisie geschikt is voor de T-Mobile TV App?

  • Ga naar het app-menu van je smart-tv of mediaplayer
  • Zoek bij de Apps naar T-Mobile TV
  • Gevonden? Dan kun je de app downloaden en hoef je voor dit apparaat geen TV Box te bestellen.

Heb je een Android TV? Ga dan naar home > instellingen > over, om te zien welke versie je geïnstalleerd hebt.

 

Extra opties en functies

Welke programma’s kan ik terugkijken met de T-Mobile TV App?

Je kijkt gewoon alles zoals je gewend bent van de TV Box. Bekijk het zenderoverzicht en vink het filter ‘Terug Kijken’ aan voor het actuele zenderaanbod.

 

Kan ik aankopen doen met de T-Mobile TV App?

Wil je een film huren of een À la Carte zender bestellen? Doe dat dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via www.t-mobiletv.nl. Met Apple TV en Android TV kan dit helaas nog niet.

 

Kan ik video on demand kijken met de T-Mobile TV App?

Video on demand kun je op elk apparaat bekijken. Wil je een film huren? Huur deze dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via www.t-mobiletv.nl. Je kunt de film daarna op elk apparaat bekijken.

 

Bestellen en opzeggen 

Ik heb T-Mobile TV besteld zonder TV Box, maar ik zou toch een TV Box bij willen bestellen. Hoe doe ik dat?                                                                                                   

Zodra het Thuis abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via My T-Mobile Thuis aangeven hoeveel TV Boxen je zou willen gaan gebruiken. De TV Box(en) worden binnen 2 werkdagen thuisbezorgd. Je kunt daarna direct inloggen op je account en tv-kijken. Vanaf de eerstvolgende factuur worden de TV Boxen in rekening gebracht. Voor de TV Box betaal je €2,50 (€2,50 korting/mnd) voor iedere volgende TV Box €5 per maand.

 

Ik kijk tv via de T-Mobile TV App en heb geen TV Box. Kan ik ook extra zenderpakketten bestellen en bekijken?

Ja, dat kan. Via My T-Mobile Thuis kun je bijna alle extra zenderpakketten bestellen en bekijken. Heb je de app gedownload op je Apple TV of op een Android smart-tv of mediaplayer? Dan zijn alleen de Adult zenders en het Erotiek genre in de Videoshop niet beschikbaar, want dit staat de leverancier van de apps niet toe.

 

Ik heb T-Mobile TV besteld met TV Box(en), maar ik kan de T-Mobile TV App downloaden op mijn smart device en heb nu geen of minder TV Box(en) nodig. Kan ik het nog afbestellen?

Zodra het Thuis van T-Mobile abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via My T-Mobile Thuis aangeven dat je geen TV Box meer nodig hebt op jouw adres. Er wordt dan gevraagd de TV Box terug te sturen en het bedrag dat je voor de TV Box betaald hebt, zal vanaf de eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht.

 

Wat doe ik met mijn TV Box als ik die niet meer nodig heb?

Je kunt de TV Box gebruiken op een andere plek in huis, voor een andere tv. Niet nodig? Verwijder dan eerst de TV Box uit je abonnement, via My T-Mobile Thuis. En stuur hem daarna terug, dan zorgen wij voor verantwoorde recycling.

 

 

 


438 reacties

Reputatie 1

Ondertussen al weer een paar weken de app op de nieuwe Samsung TV Neo QLED 4K 55QN95A in gebruik.

Echter komt het regelmatig voor dat het menu voor de Gids/Opnames/Account niet wil starten als de zapp knop ingedrukt wordt. Er blijft dan een rondje (zandloper) draaien en verder gebeurt er niets.

De app moet dan tot wel 3x toe met de backbutton opnieuw opgestart/gereset worden om het weer tevoorschijn te krijgen. Op zich wel lastig voor medebewoners …..

 

@Lisa, Ik ervaar met een nieuwe Samsung qe43q67aau (2021) met de One Remote Control hetzelfde probleem als @tonlabee. Bij mij is het alleen nog nooit gelukt om het tv menu voor de kanalenlijst te laden. Er blijft een wachtcirkeltje draaien zonder dat er iets gebeurt. Dit is wel erg spijtig, want nu is de app wel erg gemankeerd bruikbaar. Is er al enig zicht op een fix hiervoor? Mochten jullie hulp nodig hebben bij reproduceren, testen of debuggen dan hoor ik het wel. Als er geen zicht is op een fix dan hoor ik het ook graag. Dan kan ik op zoek naar een vervangende dienst.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @pip81, super goed dat je dit aangeeft! Wat balen om te lezen dat jij ditzelfde probleem ervaart. Heb jij ook al de App op de volgende manier geprobeerd te herstarten? 

  1. Houdt de knop Back ingedrukt op de afstandsbediening. 

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Mocht jij dit al hebben gedaan, dan wil ik je vragen om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Heel attent dat je aangeeft dat je graag mee wilt helpen, topper. Uit het onderzoek van @tonlabee is jammer genoeg nog geen uitkomst gerold, maar ik houd deze goed in de gaten. Ik deel dan ook de uitkomst hier, zodra dit onderzoek is afgerond en hoop dat als er een oplossing is, dat deze ook voor jou geldt. Voor de zekerheid dien ik ook met liefde een verzoek in bij de technische dienst voor jou als jij de bovenstaande stappen al hebt geprobeerd. Ik hoor het graag, want ik wil dit voor jullie oplossen! 😊

Hi @Kwartje77, goed dat je dit aangeeft! Zou je kunnen laten weten welke zenders dit precies betreft? Dan ga ik hier voor je achteraan. Ook zou ik ter aanvulling graag willen weten welke afstandsbediening jij in je bezit hebt in combinatie met de Panasonic TX-50JXW834. Ik hoor het graag van je! 😊

Deze afstandsbediening heb ik, en het ging om alle regionale zenders en de volgende dag ook kanaal 18 (Zender van de maand) maar door de app de verwijderen en opnieuw te installeren is het probleem opgelost!

Reputatie 1

Hi @pip81, super goed dat je dit aangeeft! Wat balen om te lezen dat jij ditzelfde probleem ervaart. Heb jij ook al de App op de volgende manier geprobeerd te herstarten? 

  1. Houdt de knop Back ingedrukt op de afstandsbediening. 

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Mocht jij dit al hebben gedaan, dan wil ik je vragen om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Heel attent dat je aangeeft dat je graag mee wilt helpen, topper. Uit het onderzoek van @tonlabee is jammer genoeg nog geen uitkomst gerold, maar ik houd deze goed in de gaten. Ik deel dan ook de uitkomst hier, zodra dit onderzoek is afgerond en hoop dat als er een oplossing is, dat deze ook voor jou geldt. Voor de zekerheid dien ik ook met liefde een verzoek in bij de technische dienst voor jou als jij de bovenstaande stappen al hebt geprobeerd. Ik hoor het graag, want ik wil dit voor jullie oplossen! 😊

 

Het werkt! Na een aantal keer afsluiten en opnieuw proberen werkt het. Dus na 20-30 keer proberen en een oneindig wachtscherm werkt het sinds de eerste keer dat het werkte consequent (in ieder geval de eerste 15-20 keer erna) wel. Heel apart. Ik ben in ieder geval blij dat het werkt. Maar ergens gaat er dus iets nog niet helemaal goed.

UPDATE: te vroeg gejuicht. Ik heb nu helemaal precies dezelfde klachten als tonlabee. Soms doet menu/gids het niet en dan kan ik de app opnieuw opstarten totdat het wel weer een keer werkt. Ik hoop op een fix.

Reputatie 1

Hi @pip81, super goed dat je dit aangeeft! Wat balen om te lezen dat jij ditzelfde probleem ervaart. Heb jij ook al de App op de volgende manier geprobeerd te herstarten? 

  1. Houdt de knop Back ingedrukt op de afstandsbediening. 

De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Mocht jij dit al hebben gedaan, dan wil ik je vragen om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Heel attent dat je aangeeft dat je graag mee wilt helpen, topper. Uit het onderzoek van @tonlabee is jammer genoeg nog geen uitkomst gerold, maar ik houd deze goed in de gaten. Ik deel dan ook de uitkomst hier, zodra dit onderzoek is afgerond en hoop dat als er een oplossing is, dat deze ook voor jou geldt. Voor de zekerheid dien ik ook met liefde een verzoek in bij de technische dienst voor jou als jij de bovenstaande stappen al hebt geprobeerd. Ik hoor het graag, want ik wil dit voor jullie oplossen! 😊

@Lisa, Ik heb inmiddels de stappen gedaan die je hebt voorgesteld. Het opnieuw installeren van de app heeft geen effect. Als het menu/tvgids niet verschijnt moet ik de app opnieuw blijven opstarten tot het wel werkt. Ik zou het inderdaad waarderen als dit gemeld wordt bij de technische dienst zodat het probleem geregistreerd is. Ik weet niet hoe jullie dat intern registeren, maar ik vermoed dat je mijn naam kan voegen bij het ticket dat voor @tonlabee gemaakt is, want ik ervaar precies hetzelfde op een TV die vergelijkbaar is aan die van tonlabee.

 

Reputatie 2

@Lisa Ondertussen zijn we al weer een aantal weken verder en het ziet er naar uit dat er maar geen oplossing voor gaat komen. Belangrijk voor mij was bij de aanschaf van deze tv dat ik verlost zou zijn van de extra ontvanger en retour zou kunnen sturen. Deze is helaas nu nog steeds aangesloten en dat is erg jammer.

Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt anders denk ik toch eens te gaan onderzoeken wat andere TV diensten te bieden hebben op dit gebied.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @pip81,

 

Ik ga voor jou een soortgelijke opdracht naar de techneuten sturen. Zou je in een privébericht (klik op mijn naam) je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN willen sturen? Ook zou ik graag willen weten met welk apparaat je dit issue ervaart. Merk en type TV en welke afstandsbediening. Dan ga ik voor je aan de slag!

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @tonlabee, ik had ook echt gehoopt dat ik al de uitkomst van het onderzoek met je kon delen! Weet dat ik dit nog steeds goed in de smiezen houd. Ik hoop deze week meer te horen en laat het hier dan direct weten. Merci voor het aangeven, want ik ben het helemaal met je eens dat deze dienst top dient te werken. Ik heb zojuist ook één van mijn collega's laten weten of er zo snel mogelijk een update met mij gedeeld kan worden hiervoor. Ontzettend bedankt voor jouw geduld! ❤

Is het al bekend of,en xo ja wanneer deze app ook beschikbaar komt voor webos van LG?

Reputatie 7
Badge +4

Goede vraag van je @Gerriem! Jammer genoeg heb ik hier geen update over. Weet wel dat zodra dit eraan komt, jij hier van op de hoogte wordt gebracht. Stay tuned! 🎈

Reputatie 7
Badge +4

Hi @tonlabee, hopelijk heb je van een mooi weekend genoten! Ik wil je graag laten weten dat ik vanochtend gelijk weer de status van jouw issue ben gaan checken. Dit wordt nog steeds volop onderzocht. Ik had echt gehoopt dat ik je na het weekend kon verblijden met een concrete update. Wel zie ik weer een nieuwe actie terug die ik aan je mee wil geven. Er is onlangs een onderzoek gestart met onze technische specialisten om hieraan mee te helpen. Hopelijk volgt hier snel wat uit, dat ik aan je kan meegeven. Ik stel jouw geduld enorm op prijs!

Hi @Mark-DenHaag, ook aan jou wil ik graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een reactie op jouw vraag over de pauze functie bij een opname. Ik hoop dat ik hier vandaag meer over kan vertellen.

Reputatie 2

Hoi @Lisa, Natuurlijk hebben we van een mooi weekend genoten. Ik hoop jij ook.
Wat de app voor de Samsung TV betreft lijkt het steeds meer een dram te worden.

Bij het terugspoelen of terugkijken gebeurt het steeds vaker dat er ineens een aantal seconden vooruit gesprongen wordt en je zo dus enkel seconden en misschien wel minuten verderop in het programma zit en er dus stukken overgeslagen worden als je aan het kijken bent.
Het is echt een drama die app en ik vertik het om de tv-box te gebruiken omdat ik daar gewoon van af wil.  

Reputatie 7
Badge +4

Hi @tonlabee, wat fijn om te lezen! 

Heel goed dat je dit aanvult en wat ontzettend rot dat de App meer achteruit lijkt te gaan bij jullie. Ik heb dit meteen aan het onderzoek toegevoegd wat momenteel wordt uitgevoerd door onze IT afdeling. Ik hoop echt dat er snel een permanente oplossing komt waarmee jij in één keer van alle issues af bent, zodat je optimaal kan genieten van de App.

Is het al bekend of,en xo ja wanneer deze app ook beschikbaar komt voor webos van LG?

Betekent dit dat er nog helemaal niet aan gewerkt wordt? Of dat er nog niet bekend is wanneer het af gaat zijn?

hiermee lopen jullie echt serieus achter op concurrenten en het maakt de ervaring een stuk slechter. Die Tv kast is namelijk ook 1 van de slechtste die er is, het werkt totaal niet samen met Sonos en de normale TV afstandsbediening

Reputatie 7
Badge +6

@ReneDrie Er wordt hier zeker al aan gewerkt, geen zorgen! Zodra de definitieve uitrol bekend is, zullen wij dit uiteraard met iedereen hier communiceren. 

Vandaag de App geïnstalleerd op een Xiaomi Mii Box S. 
1ste indruk prima, kon niet te lang proberen wat kreeg visite.
Toen kwam ik dus gelijk achter het “grootste” probleem.
De app afsluiten.  Waar ik bij andere app's  (Netflix, Disney Plus etc) door paar keer return knop te drukken uiteindelijk daar kwam om de app af te sluiten, spring je hier terug naar de vorige zender.
Heel handig als je tussen 2 zenders wil switchen deze functie. Maar voelde voor mij niet handige dat deze op deze manier werkt op deze box. Toen opzoek gegaan naar hoe ik de app wel kon afsluiten…
Spijtig (nog) niet kunnen vinden :-(  … Dit uiteindelijk via een omweg wel gelukt.
Dit voelt voor mij (nog) niet handig en ik hoop dat dit toch ergens in de app komt.

PS : Nog niet kunnen controleren, ben heel nieuwsgierig naar ondertitels voor slechthorende.
Via de TV Anywhere App deze functie nog nooit gevonden. (laatste tijd ook niet naar gezocht).
Toch zou het mooi zijn dat op welke manier je ook TV kijkt de slechthorende ondertitels kan  gebruiken.

Inderdaad ik gebruik de app nu een maandje ongeveer, maar het afsluiten is niet mogelijk of heb ik nog niet gevonden. Dit is verrekte lastig als je bijvoorbeeld de Chromecast met Google TV gebruikt en gebruik wil blijven maken van je TV afstandsbediening (ivm cijfers voor het zappen).

Reputatie 7
Badge +4

Hi @R. Spreeuwenberg, heel goed dat je dit aangeeft! Je kan de App als volgt sluiten:

Instructie Android & Google apparaten

  1. Devices > instellingen
  2. Apps > gedwongen stop

Instructie Samsung apparaten 

  1. Houdt de knop Back ingedrukt op de afstandsbediening. 

Wil het op deze manier lukken? 💪

Hi @Lisa, de aangeboden suggesties werken niet! Ik maak gebruik van de nieuwe Google Chromecast met Google TV dongle en een universele afstandsbediening. De geboden instructie voor Android & Google apparaten is overigens geen oplossing/optie! Die geboden optie gebruik je normaal alleen als een app blijft hangen of trouble shooten!

 

Er moet in de T-Mobile TV app zelf een optie komen om deze af te sluiten zoals dat ook hoort in een app als deze (en dit is ook wat @JvdH68 bedoelde en wat wel mogelijk is in o.a. Netflix, Disney+ en Prime).

Reputatie 1

Hi @tonlabee, hopelijk heb je van een mooi weekend genoten! Ik wil je graag laten weten dat ik vanochtend gelijk weer de status van jouw issue ben gaan checken. Dit wordt nog steeds volop onderzocht. Ik had echt gehoopt dat ik je na het weekend kon verblijden met een concrete update. Wel zie ik weer een nieuwe actie terug die ik aan je mee wil geven. Er is onlangs een onderzoek gestart met onze technische specialisten om hieraan mee te helpen. Hopelijk volgt hier snel wat uit, dat ik aan je kan meegeven. Ik stel jouw geduld enorm op prijs!

@Sander @Lisa 

is er nieuws te melden? Ik heb mijn gegevens doorgegeven, maar heb daarna niks meer vernomen van de technische afdeling. Is er een issue aangemaakt? is er ergens een ticket management systeem waar dit te volgen is?

De communicatie vanuit t-mobile is uitermate vriendelijk op dit forum, maar de inhoud van het gecommuniceerde is wel erg mager. Ik vraag mij momenteel vooral het volgende af:

Is het inmiddels gelukt om het probleem dat @tonlabee en ik ervaren te reproduceren? Zo ja, is er uitzicht op een oplossing van de bug?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @R. Spreeuwenberg, wat balen om te lezen dat de tip niet heeft gewerkt! Heel fijn dat je aangeeft afstandsbediening je hebt, want zo heb ik meteen een verzoek kunnen indienen bij de technische dienst. Zou jij ter aanvulling nog kunnen laten weten welke tv jij precies hebt? Dankjewel alvast! Ik blijf dit onderzoek voor je in de gaten houden en hoop snel iets met je te kunnen delen. Zodra er een update uitrolt, dan ben je de eerste die het hoort! 😊

Hi @pip81, hele terechte vraag van je! Er is zeker een onderzoek ingeschoten aan de hand van jouw gegevens. Ik houd het onderzoek voor jou en @tonlabee nog steeds in de gaten. Jammer genoeg kan ik nog geen update met jullie delen, mijn collega's zijn hier achter de schermen nog steeds druk mee bezig. Ik heb morgen een tv meeting en dan ga ik checken of er schot in de zaak komt, want ik wil namelijk dat jullie duidelijkheid hierover krijgen. Momenteel is er dus nog geen oplossing of oorzaak bekend die ik met je kan delen, maar dit issue staat nog steeds op mijn radar. Ik had echt gehoopt dat het onderzoek minder lang duurde, sorry hiervoor! 

Reputatie 3

In de Samsung app. als je een lopende opname kijkt en na bijv. 10 minuten vooruit wilt dmv de cijfertoetsen dan werkt dit onvoorstelbaar. Je komt dan op een andere plek in de opname terecht dan het aantal minuten dat je intoetst.

Wanneer verwachten jullie de app op Samsung 2017 modellen te lanceren? Ik kan me herinneren dat dit vooralsnog niet is gedaan vanwege audio problemen, maar ondertussen zijn we alweer een paar maanden verder.

Dan kan ik binnenkort wellicht van mijn settopboxen af. :)

Werkt inderdaad ontzettend mooi, alles met 1 afstandsbediening!
Alleen het menu (met de Ok Knop) is wel erg omslachtig om de tv gids in beeld te krijgen.
Toch een vraag, ik gebruik nu de tv app op android Tv van Panasonic ongeveer 5 weken.
Iedere week vallen de regionale zenders weg

Foutmelding Regionale omroepen

De Enige oplossing is om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, daarna werken de zenders wel weer allemaal voor ongeveer 5 dagen..
Zou het erg jammer vinden om de losse decoder weer te moeten gebruiken, dus is er iemand bekend met dit probleem en is er een andere oplossing dan de app opnieuw installeren.
Het enige voordeel is nu dat ik mijn inloggegevens ondertussen uit mijn hoofd weet..

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Mark-DenHaag, goed dat je dit aangeeft! Wat gek dat dit niet werkt, want dit zou wel moeten. Heb jij de App al eens geprobeerd te verwijderen en opnieuw te installeren? Als dit het probleem niet oplost, kan je dan aangeven welke tv en afstandsbediening jij gebruikt? Dan ga ik een verzoek voor je indienen bij de technische dienst! Ook wil ik bij je checken of het volgende issue nog steeds bij je speelt, dat als je op pauze drukt bij een opname de tijd dan terug loopt en er gekke tekens in beeld komen? Hier ben ik namelijk nog in afwachting van voor een reactie. Dankjewel alvast topper! 💪

Hi @FrankZalm, top dat je dit checkt! Hier kan ik je jammer genoeg geen concrete update over geven. Maar zodra dit eraan komt, dan laten we dat zeker aan jullie weten. Ik hoop dat ik je op korte termijn met dit nieuws kan verblijden! 🎈

Hi @Kwartje77, super dat je dit addreseert! Dit is uiteraard niet de bedoeling en ik kan me voorstellen dat dit niet prettig kijkt. Ik wil dit dan ook graag laten onderzoeken door onze technische dienst. Aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Als je daarnaast ook jouw type tv en afstandsbediening kunt benoemen, dan heb ik alles om voor je aan de slag te gaan! 😊

Reputatie 5
Badge +4

Nog de beste wensen! Ik kwam hier nog eens kijken of er al nieuws was over het geluid met de App.

Zoals eerder gemeld heb ik nog steeds problemen met het geluid van de RTL zenders, deze geven 9 van de 10x hikups, de enige oplossing is dan de app afsluiten en opnieuw opstarten.

Ook is het geluidsniveau van alle zenders verschillend, maar is het ook ruim 12 DB onder het niveau van de TV zelf en anders apps, waardoor overschakelen erg vervelend is omdat het geluid dan altijd te hard of te zacht is.

Reageer