Info

Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's!


Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Moderator
  • 545 reacties

 

De T-Mobile TV App is nu beschikbaar voor jouw Samsung of Android smart-tv, Apple TV en Amazon Fire TV

 

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu!


 

Geschikte apparaten

De T-Mobile TV App voor smart-tv’s is geschikt voor de volgende apparaten: 

  • Samsung smart-tv's vanaf bouwjaar 2018
  • Android smart-tv's van Philips en Sony (Android TV 8 of hoger)
  • Mediaplayers met Android TV 8 of hoger
  • Google Chromecast 2020 met Google TV (Android TV 8 of hoger)
  • Apple TV (TV4 en nieuwer)
  • Amazon Fire TV voor Amazon Fire sticks, TV’s en Cubes (Fire OS 6 of nieuwer)

Waar check ik de versie van mijn apparaat en of deze up to date is?

  • Via Instellingen > Over > Versie kun je zien welke versie je geïnstalleerd hebt.
  • Via Instellingen > Over > Software upgrade kun je kijken of de software up-to-date is.

Benieuwd naar wanneer andere apparaten ook geschikt zijn? Houd onze website dan goed in de gaten!

Verschillen met de TV Box

  • De functionaliteit, het tv-menu en de content zijn hetzelfde als op de TV Box
  • Je gebruikt nu natuurlijk de afstandsbediening van je smart-tv of mediaplayer, waardoor de navigatie anders kan zijn
  • Omdat je een andere afstandsbediening gebruikt, werkt het tv-menu soms iets anders dan je gewend bent. 
  • De Adult zenders en Erotiek content in de Videoshop zijn niet beschikbaar (niet toegestaan door Google) in de T-Mobile TV App voor Android TV, Amazon Fire TV en Apple TV.

 

Verschillen met T-Mobile TV Anywhere App

T-Mobile TV App TV Anywhere App
  • Om thuis van te genieten
  • Downloaden op het grote scherm
  • Apparaat moet altijd verbonden zijn met het Internet voor thuis van T-Mobile
  • Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, heb je geen TV Box meer nodig
  • Dus geen kastjes, geen kabels en geen extra afstandsbediening meer
  • Eén afstandsbediening via je menu op je smart-tv, naast andere apps zoals Netflix, Videoland, etc.
  • Programma’s en functies gelijk aan T-Mobile TV met TV Box
  • Kan op 4 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 4 apparaten tegelijk worden gebruikt
  • Om onderweg van te genieten
  • Downloaden op je mobiele devices (kleine schermen)
  • Dataverbruik via wifi of je mobiele internetbundel
  • Overal in de EU te gebruiken
  • In combinatie met Google Chromecast is TV Anywhere via je mobiele device te streamen naar een groot scherm
  • Programma’s iets beperkter dan de T-Mobile TV App, maar met dezelfde handige functies
  • Kan op 5 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 3 apparaten tegelijk worden gebruikt

 

 

Installatie

De app is heel makkelijk te downloaden via de Google Playstore, Apple App store of de Amazon store op een smart-tv of het apparaat. Wanneer de app gedownload is, kan je de app openen en inloggen met jouw tv-klantnummer en tv-pincode. Deze inloggegevens vind je ook terug in My T-Mobile Thuis

TIP: Plaats de T-Mobile TV App tussen je favoriete apps. Ga naar het Home-scherm en selecteer de T-Mobile TV App. Houd de OK knop ingedrukt en verplaatst de app naar de gewenste plek in de lijst. Zo kan je de app heel makkelijk vinden!

 

FAQ

Algemeen

Kan ik de T-Mobile TV App ook buitenshuis gebruiken?

Nee, dat is niet mogelijk in verband met de rechten van contentaanbieders. Met de T-Mobile TV App kijk je thuis alles wat je ook kunt zien met de TV Box. Voor onderweg is er de T-Mobile TV Anywhere App, met een wereld aan programma’s en handige functies. 

 

Wat is het verschil tussen de T-Mobile TV App en de T-Mobile TV Anywhere App?

Met de T-Mobile TV App kijk je thuis draadloos tv zoals jij wilt. Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, kijk je zonder TV Box, zonder kabels en met één afstandsbediening. Ben je onderweg? Dan gebruik je de T-Mobile TV Anywhere App, om in Nederland én de hele EU mobiel tv te kijken waar je maar wilt.

 

Hoe kan ik T-Mobile TV App bedienen met mijn eigen afstandsbediening?

Kijk hier voor meer uitleg over het gebruik van je tv afstandsbediening.

 

Kan ik 4K tv-zenders kijken met de T-Mobile TV App?

Verberg inhoud

Dat gaat helaas nog niet. Wel zijn de tv-zenders, net zoals op de TV Box, te bekijken in HD-kwaliteit. Sommige zenders zijn alleen in SD-kwaliteit te bekijken.

 

Welke zenders kan ik bekijken met de T-Mobile TV App op mijn smart-tv?

Met de T-Mobile TV App kijk je thuis naar alle zenders uit het basispakket, zoals je gewend bent. Je hebt geen TV Box meer nodig om je favoriete programma's te bekijken. De enige uitzondering is dat je op Apple TV en Android TV geen Adult zenders kunt bekijken. Bekijk hier het actuele zenderoverzicht.

 

 

Compatibiliteit

Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV App downloaden?

De T-Mobile TV App is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung smart-tvs vanaf 2018, Apple TV 4K en nieuwer, Android smart-tv’s met Android 8 en nieuwer en op de Amazon Fire TV apparaten met Fire OS 6 of nieuwer. Kun je de T-Mobile TV App niet vinden in de app store? Dan heb je geen geschikte smart-tv of apparaat. LG smart-tv’s worden momenteel nog niet ondersteund.

 

Ik heb een smart-tv van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor T-Mobile TV?

Momenteel is T-Mobile TV alleen geschikt gemaakt voor smart-tv’s van het merk Samsung en Android smart-tv’s van o.a. Philips en Sony en via Apple TV. Ook werkt T-Mobile TV op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020) en via de Amazon Fire TV apparaten zoals de sticks, TV’s en Cubes. Via onze website laten we weten wanneer toestellen van andere merken ook geschikt zijn voor T-Mobile TV én in dit topic.

 

Ik ben specifiek op zoek naar informatie over de Amazon Fire TV, waar kan ik hier meer informatie over vinden? 

Alle informatie over de Amazon Fire TV app kan je vinden in het topic: Alles over de T-Mobile TV App voor Amazon Fire TV!.

 

 Hoe controleer ik of mijn televisie geschikt is voor de T-Mobile TV App?

  • Ga naar het app-menu van je smart-tv of mediaplayer
  • Zoek bij de Apps naar T-Mobile TV
  • Gevonden? Dan kun je de app downloaden en hoef je voor dit apparaat geen TV Box te bestellen.

Heb je een Android TV? Ga dan naar home > instellingen > over, om te zien welke versie je geïnstalleerd hebt.

 

Extra opties en functies

Welke programma’s kan ik terugkijken met de T-Mobile TV App?

Je kijkt gewoon alles zoals je gewend bent van de TV Box. Bekijk het zenderoverzicht en vink het filter ‘Terug Kijken’ aan voor het actuele zenderaanbod.

 

Kan ik aankopen doen met de T-Mobile TV App?

Wil je een film huren of een À la Carte zender bestellen? Doe dat dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via www.t-mobiletv.nl. Met Apple TV en Android TV kan dit helaas nog niet.

 

Kan ik video on demand kijken met de T-Mobile TV App?

Video on demand kun je op elk apparaat bekijken. Wil je een film huren? Huur deze dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via www.t-mobiletv.nl. Je kunt de film daarna op elk apparaat bekijken.

 

Bestellen en opzeggen 

Ik heb T-Mobile TV besteld zonder TV Box, maar ik zou toch een TV Box bij willen bestellen. Hoe doe ik dat?                                                                                                   

Zodra het Thuis abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via My T-Mobile Thuis aangeven hoeveel TV Boxen je zou willen gaan gebruiken. De TV Box(en) worden binnen 2 werkdagen thuisbezorgd. Je kunt daarna direct inloggen op je account en tv-kijken. Vanaf de eerstvolgende factuur worden de TV Boxen in rekening gebracht. Voor de TV Box betaal je €2,50 (€2,50 korting/mnd) voor iedere volgende TV Box €5 per maand.

 

Ik kijk tv via de T-Mobile TV App en heb geen TV Box. Kan ik ook extra zenderpakketten bestellen en bekijken?

Ja, dat kan. Via My T-Mobile Thuis kun je bijna alle extra zenderpakketten bestellen en bekijken. Heb je de app gedownload op je Apple TV of op een Android smart-tv of mediaplayer? Dan zijn alleen de Adult zenders en het Erotiek genre in de Videoshop niet beschikbaar, want dit staat de leverancier van de apps niet toe.

 

Ik heb T-Mobile TV besteld met TV Box(en), maar ik kan de T-Mobile TV App downloaden op mijn smart device en heb nu geen of minder TV Box(en) nodig. Kan ik het nog afbestellen?

Zodra het Thuis van T-Mobile abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via My T-Mobile Thuis aangeven dat je geen TV Box meer nodig hebt op jouw adres. Er wordt dan gevraagd de TV Box terug te sturen en het bedrag dat je voor de TV Box betaald hebt, zal vanaf de eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht.

 

Wat doe ik met mijn TV Box als ik die niet meer nodig heb?

Je kunt de TV Box gebruiken op een andere plek in huis, voor een andere tv. Niet nodig? Verwijder dan eerst de TV Box uit je abonnement, via My T-Mobile Thuis. En stuur hem daarna terug, dan zorgen wij voor verantwoorde recycling.

 

 

 


442 reacties

Reputatie 1

De beeldkwaliteit is minder, geen last van vastlopers. Ik heb de app indd aleens verwijderd. Hoe pas ik de bitrate aan dan?

Reputatie 1

Hoi Lisa,

Ik heb geen last van vastlopers alleen de kwaliteit is slechter. Ik heb de app uiteraard al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Wat mij wel opvalt en wat jullie denk k kunnen aanpassen is als je de kwaliteit verandert naar 1080 en je sluit de app daarna en start m weer opnieuw dan springt de kwaliteit automatisch weer op auto. Miss n tip om iets in te bouwen dat hij de kwaliteit onthoud. Hoe pas je de bitrate dan aan?

Reputatie 3

Nadeel is wel dat je per zender de bitrate in de Android app moet aanpassen en na zappen dit is vergeten dus moet je elke keer opnieuw doen...

Hallo. Ik kijk nu via een Samsung tv met de app en sinds een aantal dagen heb ik bij de radio zenders geen geluid meer. Wanneer je er eentje aan zet hoor je af en toe een korte hapering. Maakt niet uit op welke zender.

Tv kijken gaat wel zonder problemen. Het betreft dus alleen de radio zenders.

Iemand een oplossing of hier ook ervaring mee?

Reputatie 2

Hoi @Lisa,

Hierbij mijn gegegvens van de TV:

- Modelcode: QE55QN95AATXXN
- Serienummer: 0J143HDR900607N
- Softwareversie: T-NKM2DEUC-1903.0, BT - S
- Statuscode: 30301_AC1AE6_HC13H123
- Sub-micom-versie: T-NM2OCTV-1000, T-NM2OCJP-1335

 

@Lisa 

Nog steeds geen oplossing voor het probleem?
Begint nu toch wel erg lang te duren!!

Ik hoop echt dat het opgelost is voordat mjn abonnementtermijn van 1 jaar voorbij is anders zijn we toch genoodzaakt weer uit te kijken naar iets anders,

Ook het geluidprobleem van de radiozenders zoals @Tyhome noemt in  https://community.t-mobile.nl/members/tyhome-364683 ervaar ik ondertussen ook.

 

Het wordt er niet beter op en geloof dat mijn geduld een beetjje op begint te raken. :-(

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Jlinders82, top om te weten dat jij zelf de App al eens hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd! Dankjewel voor het aankaarten van deze feedback, want dit zet ik graag door naar onze specialisten. Jij kan als volgt de bitrate aanpassen: wanneer je tv kijkt, dien je op 'ok' te drukken. Dan ga je naar optie (tandwieltjes) en daar kies je 'kwaliteit'. Kan je aangeven of dit het probleem heeft opgelost? Ik hoor het graag!

Hi @Mark-DenHaag, thanks voor de aanvulling! Ik heb dit doorgespeeld naar mijn collega's, zodat dit hopelijk kan worden meegenomen als verbetering. Mocht jij nog andere feedback hebben, laat het dan zeker weten.

Hi @Tyhome, super dat je dit topic gevonden hebt! Ik help je hier graag bij, want radio luisteren zonder geluid dat is natuurlijk niet de bedoeling. De instelling 'Dolby' voor geluid wordt niet goed ondersteund in de App. Jij kan dit in het menu uitzetten onder instellingen. Mocht dat niet helpen, dan hoor ik graag of jij de App ook al eens hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd? Als het issue zich hierna nog steeds voordoet, dan hoor ik graag welke tv jij thuis hebt. Ik wil dit voor je oplossen! 💪

Hi @tonlabee, gelukkig heeft mijn collega onlangs laten weten dat de voorbeelden niet meer verder aangevuld hoeven worden! Zowel mijn collega als ik houden dit heel nauwlettend in de gaten, zodat wij direct een update met jullie kunnen delen als die er is. Ik waardeer jullie geduld enorm, want ik vind het echt heel rot dat dit al zo lang speelt. Heel goed dat je aangeeft dat jij ook het issue van @Tyhome ervaart, want ook jou help ik hier graag bij. Zou jij dezelfde stappen bij langs willen gaan? Als jij kan laten weten of dit het heeft opgelost, dan kan ik direct verder voor je aan de slag als dat nodig is! 

Reputatie 1

Dat bedoelde ik Lisa, die bitrate onthoud hij niet! Iedere x springt hij weer op auto

Reputatie 1

@Lisa , je mag mij weghalen van de lijst met mensen die last hebben van de bug in de samsung app. Ik heb mijn abonnement opgezegd en kijk sinds 2 weken zonder problemen tv via de app van NLZiet. Succes iedereen!

Hi @Tyhome, super dat je dit topic gevonden hebt! Ik help je hier graag bij, want radio luisteren zonder geluid dat is natuurlijk niet de bedoeling. De instelling 'Dolby' voor geluid wordt niet goed ondersteund in de App. Jij kan dit in het menu uitzetten onder instellingen. Mocht dat niet helpen, dan hoor ik graag of jij de App ook al eens hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd? Als het issue zich hierna nog steeds voordoet, dan hoor ik graag welke tv jij thuis hebt. Ik wil dit voor je oplossen! 💪

 

@Lisa Hoi Lisa, bedankt voor je reactie. Ik heb gekeken of ik wat aan kon passen in de instellingen. Maar bij mijn versie van de App kun je bij de instellingen onder ‘Audio en ondertiteling’ helemaal niets veranderen aan de audio instellingen zelf. Je kan alleen kiezen voor de taal Nederlands of standaard. Nergens kun je voor Dolby of een andere geluids instelling kiezen. Ook onder menu ‘TV Box’ is hier niets te vinden wat betreft audio instellingen.
Ik heb de app ook al eens verwijdert en weer opnieuw geïnstalleerd. Dit bracht helaas ook nog geen verandering in de situatie. Nog steeds is er geen geluid wanneer je switcht naar radio.
Ik gebruik een Samsung QE55Q7FN. In de Samsung “appstore” is hier alleen nog de beta versie van de app te downloaden. Dit is versie 1.0.16. Voor het laatst bijgewerkt op 30-12-2021.
Graag hoor ik weer of de oorzaak ergens anders ligt. Bedankt.
 

wij hebben geen mogelijkheid tot kabel en glasvezel

4g thuis lijkt een goede optie maar wil ook draadloos tv via T-Mobile TV App (12,50 zonder tv box)

Bij draadloos tv kijken staat " De T-Mobile TV App werkt alleen met een internetaansluiting en tv-abonnement van T-Mobile.”

 

Ik begrijp niet goed wat ik specifiek moet afsluiten...

 

Reputatie 3

@m1155nl ik denk dat je beter de verkooplijn kunt bellen. Dit topic gaat over de tv app.

@m1155nl ik denk dat je beter de verkooplijn kunt bellen. Dit topic gaat over de tv app.

Online loop ik steeds vast omdat op de postcode geen tv beschikbaar is, ik mis dan de optie 4g thuis met  tv (mobile app) :(

Hi! 

Ik was benieuwd of er al iets meer bekend is over de app voor LG-tv's? Ik ben net overgestapt vanaf KPN, maar mis hun TV-app toch wel heel erg merk ik… Zeker nu ik weer met twee afstandsbedieningen moet hannesen voor de losse box.
En daarbij; mocht er iets van een beta komen, zoals ook voor de andere merken het geval was, meld ik me bij dezen daarvoor ook alvast graag aan :-)  

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Jlinders82, merci voor de aanvulling! Ik heb dit aangekaart bij onze specialisten, zodat dit als verbetering meegenomen kan worden. Mocht jij nog andere punten hebben, dan hoor ik die graag. Want ik zet met liefde andere feedback ook door!

Hi @pip81, dankjewel dat jij dit hier aangeeft! Ik had ontzettend gehoopt dat jij nog met plezier jouw abonnement hier kon voortzetten, maar ik respecteer jouw keuze uiteraard. Alle goeds en hopelijk mogen wij jou in de toekomst weer bij T-Mobile voor thuis verwelkomen!

Hi @Tyhome, top dat jij gelijk bent gaan kijken! Heel goed dat je dit aangeeft, dankjewel voor alle aanvullende informatie. Zou jij enkel nog het volgende met mij kunnen delen? Dan dien ik graag een verzoek in bij de technische dienst om hier dieper in te duiken. Ik wil namelijk dat dit issue zo snel mogelijk voor je wordt opgelost! 

  • Welke afstandsbediening gebruik jij bij jouw tv? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv? Dit kun je vinden bij de instellingen van jouw tv. 
  • Kan je de exacte datum noemen van wanneer dit issue is begonnen?
  • Heb jij nog andere stappen ondernomen naast het verwijderen van de App, om dit probleem op te lossen?
  • Doet dit probleem zich ook voor op andere apparaten?

Als jij hierop terug zou kunnen komen, dan heeft de technische dienst alle informatie die nodig is om zo snel mogelijk een oplossing voor dit issue te vinden. Ik hoop dan ook dat ik jou binnenkort kan verblijden met de oplossing!

Hi @m1155nl, ik kijk met liefde wat er precies mogelijk is op jouw adres! Zou je mij een privébericht willen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Dan ga ik graag voor je aan de slag! 

Hi @Wouzzie.w, super leuk dat jij hier zo nieuwsgierig naar bent! Ik ga hier vandaag tijdens een tv meeting navraag naar doen voor jou. Hopelijk kan ik je hier dan meer over vertellen. Heel tof dat jij ook graag zou mee willen testen tegen die tijd, merci! 

Hoi @Lisa,

Bedankt voor de reactie weer. Ik heb zojuist weer gekeken, maar vreemd genoeg heb ik nu wel weer geluid bij de radio binnen de T-Mobile TV app. Dit terwijl ik niets heb aangepast. Anders dan een keer gewisseld binnen de audio instellingen van de tv zelf tussen 'Standaard' naar 'Surround' en toen weer terug naar 'Standaard'. Dus niet binnen de instellingen onder Account binnen de T- Mobile app zelf waar ik eerst dacht dat gekeken moest worden onder iets van audio. Maar dat lijkt mij niet dat het geweest kan zijn aangezien hij weer op precies dezelfde instelling staat.

Maar voor nu lijkt het dus wel opgelost.

Groeten.

 

Bij deze app lijkt het wel of het soms maar met 10 frames/seconde word afgespeeld, beeld is vaak erg schokkerig. Nieuwsuitzendingen kijken waar een bewegende tekstbanner onder in beeld is zit er niet in, als je je daarop probeert te concentreren dan word je duizelig.

Daarnaast, als ik van radio naar TV switch dan gaat hij altijd naar Nederland 1 en is het beeld altijd erg wazig. Ik moet dan een keer naar 2 gaan en weer terug naar 1 om het scherp te krijgen.

Ik heb de app al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar het blijft een vrij slechte beeldkwaliteit. Ook heb ik wifi en bekabeld geprobeerd maar het maakt geen verschil, en dat zelfs terwijl we 1000mbit hebben, ik vraag me af hoe slecht het beeld zal zijn bij een 50mbit snelheid.

Youtube, Netflix en Disney+ doen het overigens wel gewoon goed en zijn haarscherp in 4k.

 

Daarnaast is dit ook de enige app op mijn TV (Philips PUS8535) waarbij ik niet naar de tv-instellingen kan gaan zonder dat de app vast loopt. Ook zijn de ambilight instellingen niet bereikbaar als de app draait. Erg vervelend allemaal.

Reputatie 3

ik vraag me af hoe slecht het beeld zal zijn bij een 50mbit snelheid.

Hetzelfde, de streams zijn maar een paar Mbit. Dan maakt het niet uit of je een 20Mbit of een 10Gbit verbinding hebt. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Tyhome, wat een super nieuws! Heel fijn dat je dit laat weten, dankjewel. Wat er precies speelde, dat durf ik je ook niet te zeggen. Ik ben in ieder geval erg blij dat het voor nu verholpen lijkt te zijn. Mocht dit probleem zich opeens toch weer voordoen - wat ik natuurlijk niet hoop - laat het mij dan gelijk even weten. Als jij dan de ontbrekende informatie kan delen, kan ik vervolgens gelijk voor je aan de slag. Voor nu een heel mooi weekend en veel luisterplezier! ✨

Hi @ThijsK95, dankjewel dat jij dit zo helder aangeeft! Ik help je hier graag bij, zodat deze punten hopelijk zo snel mogelijk van jouw lijstje kunnen verdwijnen. Om deze issues aan te pakken, wil ik graag een verzoek indienen bij onze technische dienst. Zou jij de volgende vragen kunnen aanvullen? Dan ga ik direct voor je aan de slag!

  • Welke afstandsbediening gebruik jij bij jouw tv? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv? Dit kun je vinden bij de instellingen van jouw tv. 
  • Welke versie van de Smart TV App heb jij? 
  • Kan je aangeven op welke zender(s) jij het nieuws kijkt en op welke andere zenders jij dit vooral ervaart? 
  • Kan je de exacte datum noemen van wanneer dit issue is begonnen?
  • Heb jij nog andere stappen ondernomen naast het verwijderen van de App, om dit probleem op te lossen?
  • Doet dit probleem zich ook voor op andere apparaten?

Kun je hiermee uit de voeten? Merci alvast, ik wil dit graag voor je doorzetten! 💪

Beste community-leden,

Op 7 maart ga ik ook overstappen op T-mobile, via glasvezel en inclusief TV. Op mijn Android TV box (hk1rbox-x4) staat Android TV 11. Dat zou dus moeten werken. Helaas, zowel T-mobile TV Anywhere (dat is dus eigenlijk niet de juiste app) en T-mobile TV worden niet getoond in de Play store.

Ik heb beide apps via een apk geïnstalleerd (ik weet het, niet de gewenste/meest veilige methode. Maargoed, als het niet via de Play store kan had ik weinig andere keus).

Beide apps starten. De T-mobile TV app vraagt uiteraard om een tv klantnummer en pincode. Nadat ik deze ingegeven heb is de melding dat deze onjuist zijn. Op de TV anywhere app worden ze wel geaccepteerd. Komt dat omdat ik nog niet daadwerkelijk aangesloten ben en het account voor tv officieel nog niet actief is? of is de reden dat ik nog niet op het t-mobile netwerk zit?

De tv anywhere app accepteert de inlog wel. Echter, vreemd genoeg kan ik alleen Nederland 1,2 en 3 kijken. Op mijn telefoon (Pocophone F3 met LineageOS) werkt alles wel naar behoren, ondanks dat het nog geen 7 maart is.

Ik hoop dat ik "gewoon" tv kan kijken vanaf 7 maart. Kan iemand mij gerust stellen dat het account nu geweigerd wordt in de t-mobile tv app omdat het nog geen 7 maart is?

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +17

De tv mobile tv app kun je alleen laten werken over een T-Mobile internetlijn. De tv anywhere heeft deze eis niet. Ik zou inderdaad even wachten op 7 maart, nu kijk je alleen naar de NPO zenders die geen abonnement nodig hebben.

Reputatie 1

Die beveiliging zit er dan pas sinds kort op. Ik heb 4 maanden de tv mobile app gebruikt over een ziggo lijn en dat werkte prima. (Dit ivm doorlooptijd aanleg glasvezel) 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag, Ik heb een Google TV Chromecast gekocht.

Werkt super, met deze Chromecast kan je dus ook op een oudere tv apps van o.a. Van TMT downloaden   En je kunt de afstandsbediening van je TV gebruiken.

Netflix, YouTube, TMT etc kijken zonder dat je het moet streamen van je mobiel.

Kan nu een box terugsturen. 
 

 

 

Hi @Wouzzie.w, super leuk dat jij hier zo nieuwsgierig naar bent! Ik ga hier vandaag tijdens een tv meeting navraag naar doen voor jou. Hopelijk kan ik je hier dan meer over vertellen. Heel tof dat jij ook graag zou mee willen testen tegen die tijd, merci! 

Hi @Lisa, was er nog nieuws over de LG-app? :-) 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @tonlabee@Bart en Marian@Mart1967@Zwolly68@murcje en @maxvanderburg, ik heb goed nieuws voor jullie! Ik heb vandaag doorgekregen van mijn collega dat het issue met de ladende TV-gids is opgelost. Kunnen jullie aangeven of jullie dit inderdaad zo ervaren? Ik ben onwijs benieuwd en lees het graag. Dit zou een super begin zijn van het weekend! ✨

Hi @Wouzzie.w, super leuk dat je dit checkt! Hier kan ik momenteel nog niks concreets over zeggen. Wij zijn ermee bezig en zodra ik er meer over kan delen, dan doe ik dat gelijk! 😁

Hi @tonlabee@Bart en Marian@Mart1967@Zwolly68@murcje en @maxvanderburg, ik heb goed nieuws voor jullie! Ik heb vandaag doorgekregen van mijn collega dat het issue met de ladende TV-gids is opgelost. Kunnen jullie aangeven of jullie dit inderdaad zo ervaren? Ik ben onwijs benieuwd en lees het graag. Dit zou een super begin zijn van het weekend! ✨

Hi @Wouzzie.w, super leuk dat je dit checkt! Hier kan ik momenteel nog niks concreets over zeggen. Wij zijn ermee bezig en zodra ik er meer over kan delen, dan doe ik dat gelijk! 😁

Gister leek hij te werken. Vandaag helaas weer hetzelfde probleem terug 😟

Reageer