Info

Alles over T-Mobile TV

Toon eerste reactie

335 reacties

Reputatie 2

Hoi @Lisa ,

Is er een mogelijkheid om programma's die uitgezonden worden op de Belg (zender21) terug te kijken? 

Groet Chantal 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vincenzo26, top dat je dit bij mij checkt! Ik had je graag willen verblijden met het antwoord het antwoord dat dit kan, maar dit is jammer genoeg niet mogelijk. In het zenderoverzicht op onze website kun je aan de hand van de legenda zien welke programma's beschikbaar zijn voor onder anderen Terug Kijken: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx. Weet jij zo voldoende? 💪

Als ik het goed begrijp is de uitrol van het nieuwe platform inmiddels al ruim een jaar bezig. Wanneer zou ik worden omgezet vraag ik me af?

Als ik het goed begrijp is de uitrol van het nieuwe platform inmiddels al ruim een jaar bezig. Wanneer zou ik worden omgezet vraag ik me af?

Omzetten gebeurt in (zeer) kleine batches, mensen krijgen hierover vanzelf bericht. Geduld is dus een schone zaak. Als je echt omgezet wilt worden naar het nieuwe platform dan kan een moderator dit voor je in gang zetten en kan het binnen zeer korte tijd al rond zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @larsvanroosmale, tof dat je je dit afvraagt! Super dat @Gerrit078 dit al aan je toelicht. Als jij inderdaad eerder over zou willen, dan maak ik dat graag voor je in orde. Omdat jij in het bezit bent van een Entone Amulet 515 TV Box, dient deze eerst omgewisseld te worden naar een Aria 610. Als jij akkoord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik de TV Box swap alvast in werking. Zodra de nieuwe TV Box bij jou binnen is én up and running is, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal ook jij vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten. Hier komen de voorwaarden:

Weet dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie. 

Ook ontvang jij een e-mail en SMS vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier nog steeds zo enthousiast over bent, dan hoor ik graag een akkoord van je. Vervolgens ga ik dan voor je aan de slag! 😁

Reputatie 7
Badge +2

Op de eerste pagina van dit topic staat ergens een berekening hoe lang het zou kunnen duren voor iedereen is overgezet,  zoals aangegeven gebeurt dit in kleine batches.

T-Mobile heeft pakweg 650.000 tv klanten dit is een ruwe schatting, stel dat er 500 klanten per dag worden overgezet, (dit is hoog ingeschat)  dan zou het 1300 dagen :joy: duren voor alles is afgerond, zonder onderbreking door weekenden of feestdagen.

Hi @larsvanroosmale, tof dat je je dit afvraagt! Super dat @Gerrit078 dit al aan je toelicht. Als jij inderdaad eerder over zou willen, dan maak ik dat graag voor je in orde. Omdat jij in het bezit bent van een Entone Amulet 515 TV Box, dient deze eerst omgewisseld te worden naar een Aria 610. Als jij akkoord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik de TV Box swap alvast in werking. Zodra de nieuwe TV Box bij jou binnen is én up and running is, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal ook jij vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten. Hier komen de voorwaarden:

Weet dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie. 

Ook ontvang jij een e-mail en SMS vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier nog steeds zo enthousiast over bent, dan hoor ik graag een akkoord van je. Vervolgens ga ik dan voor je aan de slag! 😁

Dat lijkt me een prima plan! Dank voor je ondersteuning. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @larsvanroosmale, wat leuk om te lezen! Ik heb gelijk de wisseling van de TV Box in werking gezet. Dat kun je ook terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen/VGR19785-C005. Geef jij hier een (virtuele of een echte haha) gil zodra jouw nieuwe TV Box is geïnstalleerd? Dan ga ik - of één van de andere moderators - vervolgens verder met het in orde maken van de versnelde migratie naar het nieuw tv-platform. Als je hier nog vragen over hebt, stel die dan gerust! 💪

@Lisa mijn nieuwe box is geïnstalleerd. 

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @larsvanroosmale,

Top, de overzetting is aangevraagd hoor! Ik verwacht dat je aan het begin van volgende week meer informatie van ons ontvangt en de overzetting vervolgens snel plaatsvindt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer