Info

Alles over Odido TV

Alles over Odido TV
Reputatie 7
Badge +16

Interactief TV-kijken op z’n best!

Met Odido TV heb je meer dan genoeg te kijken: 64 zenders, bijna allemaal in hd. Je kijkt gratis naar sportzender ESPN. En met een wereld aan handige functies haal je eruit wat erin zit. Zoals Terug Kijken, Pauzeren, Begin Gemist en nog veel meer. Wil je al het fijne van Odido TV, maar zonder TV box en kabels? Kijk dan met onze TV App. Zo maken we tv-kijken nog leuker en makkelijker. Goeie reden om TV + Internet te combineren in 1 abonnement.

 

Wat is er nieuw aan Odido TV?

We hebben hard gewerkt en geluisterd naar jullie wensen en Odido TV flink verbeterd en uitgebreid. Een greep uit de nieuwe functies waarmee jij optimaal geniet van de allerbeste tv-ervaring:  

  • Cloud Opnemen (€ 5,- per maand ongeacht het aantal TV Boxen)
  • Zeven dagen Terug Kijken op ruim 40 zenders
  • ​​Verbeterd gebruiksgemak
  • Persoonlijke Kijkprofielen
  • Verder Kijken op elke TV Box of via Odido Online TV of via Odido TV op jouw smart-tv
  • Films en Series: In onze Videoshop vind je ruim duizend titels. Je huurt ze per stuk voor 48 uur. Ook heb je, afhankelijk van je zenderpakket, keuze uit veel gratis series en afleveringen.
  • Gemakkelijk zoeken: zoek in live TV, 7 dagen Terug Kijken, On Demand of je opnames
  • TV Menu also available in English
  • Opnames inplannen via Odido Online TV en bekijken op de TV Box of andersom
     

Ik heb al Interactieve TV van Odido

We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk gebruik te laten maken van Odido TV. Het ‘oude’ TV-kijken noemen we ‘Interactieve TV’, het nieuwe heet ‘Odido TV’. Als je een TV Box met opnamefunctie hebt, kun je van deze TV Box gebruik blijven maken en via de Cloud opnemen. Je verliest wel de mogelijkheid van de lokale opslag - oude opnames zul je bij overgang verliezen. We zetten iedereen in groepen om naar het nieuwe Odido TV, zodra je gebruik kan gaan maken van Odido TV ontvang je van ons bericht.

 

Ik wil Odido TV bestellen

Je kunt een abonnement afsluiten voor Odido voor thuis via onze website: bestelpagina. Je kunt uiteraard ook langslopen in onze T-shops: overzicht Odido winkels. Tot slot kun je ons ook bellen voor een aanvraag op 0800-0419. Standaard in ons abonnement zit Internet, je kunt TV alleen combineren met een Internetabonnement voor thuis. Heb je al een Internetabonnement voor thuis, maar wil je TV toevoegen? Dan kun je dit direct zelf aangeven via Mijn Odido Thuis: Odido TV toevoegen. Je hebt hier dan ook gelijk de keuze of je bij het TV-abonnement een TV Box wil of dat je liever alleen gebruik maakt van de Odido TV app voor op jouw smart-tv.

 

 

Heb je vragen over onderstaande onderwerpen, klik dan snel naar het juiste topic!

 

FAQ

  • Wat is Odido TV?
  • Kan ik bij Odido alleen een abonnement voor Interactieve TV afsluiten?
  • Kan ik met de Online TV app ook tv kijken in het buitenland?
  • Kan ik TV ook gebruiken op mijn smartphone, tablet of Apple TV?
  • Welke TV Box krijg ik?
  • Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk TV-kijken?

 

TIP: Wanneer je een pincode moet opgeven bij het bekijken van een non-adult zender, kan het zijn dat je gebruikmaakt van een leeftijdsrestrictie. Check waar de leeftijdsrestrictie op staat via de volgende tips: Kijkprofiel instellen | Internet + TV van Odido.

 

 


481 reacties

Hoi @Henk de Vries, je kon met de harddiskrecorder elke zender opnemen die je wilde omdat hier geen restricties op kunnen zitten. Je neemt immers zelf op een harde schijf op. 

Dat is natuurlijk niet zo, ook het opnemen op een HDD kan geblokkeerd worden.

Reputatie 2

En ook is het vervelend dat ik bij elke keer wisselen van zender mijn pincode moet invoeren terwijl er bij ‘vergrendelde zenders’ geen enkele zender is ingesteld. Dus: ik kan de zenders die ik wil opnemen niet meer opnemen en ik kan niet meer normaal zappen. Nu al een week, wanneer wordt dit eindelijk opgelost?

Wanneer kan ik een reactie verwachten van T-Mobile op de tekortkomingen bij het TV kijken?

Reputatie 7
Badge +6

@AlyZo Als je glasvezel had, kon je voorheen echt maar twee programma's tegelijk opnemen. Nu is dat er door een bug 1, maar daar wordt aan gewerkt. Via cloudopnemen kun je reclame gewoon doorspoelen en kun je - tot 200 uur - onbeperkt tegelijk programma's opnemen. Wat betreft het doorspoelen zou je dat ook moeten kunnen met de cijfertoetsen van de afstandsbediening. Als je ‘15’ intoetst, ga je naar de 15e minuut van de opname. Ik heb dit op een andere versie van het TV-platform getest, dus ik kan het niet met 100 procent zekerheid zeggen.

@Henk de Vries Het lijkt erop dat bij jou de leeftijdsrestrictie aan staat. Ik heb de TV-box nu niet in de buurt, dus even uit mijn hoofd: als je in het menu naar Account > Profielen gaat, zie je daar een optie ‘Leeftijdsgrens’ of iets dergelijks. Deze zal nu op AL staan. Maak daar 18 van en je hoeft de pincode niet meer in te voeren.

Reputatie 7
Badge +16

@wj.b Dat het kan trek ik niet in twijfel, je kunt alles blokkeren, maar dat T-Mobile dat niet deed, is natuurlijk een andere constatering. Je kon op de HDD van de Amulet 515 elke zender opnemen die je wilde, daar zat geen enkele restrictie of blokkade op - eventuele bugs daargelaten natuurlijk. Dit geldt niet voor lokale zenders en radio, maar die zijn altijd uitgezonderd geweest van opname. 

@Henk de Vries en @MartinSh2 Jullie feedback wordt meegenomen in een volgende vergaderronde. Ik heb hier nu geen uitsluitsel op, sorry. Hoe frustrerend sommige bugs of veranderingen ook zijn, probeer te begrijpen dat het voor ons niet mogelijk is om elke zaak a la minute op te pakken. De veranderingen die “working as intended” zijn zoals het bewegende beeld achter de gids, zullen niet hoog op een prio-lijst komen te staan (nog niet) omdat hier geen technisch mankement aan voorafgaat. 

Bedankt voor jullie begrip en tot dinsdag! Fijn weekend allemaal!

Reputatie 2

@wj.b Dat het kan trek ik niet in twijfel, je kunt alles blokkeren, maar dat T-Mobile dat niet deed, is natuurlijk een andere constatering. Je kon op de HDD van de Amulet 515 elke zender opnemen die je wilde, daar zat geen enkele restrictie of blokkade op - eventuele bugs daargelaten natuurlijk. Dit geldt niet voor lokale zenders en radio, maar die zijn altijd uitgezonderd geweest van opname. 

@Henk de Vries en @MartinSh2 Jullie feedback wordt meegenomen in een volgende vergaderronde. Ik heb hier nu geen uitsluitsel op, sorry. Hoe frustrerend sommige bugs of veranderingen ook zijn, probeer te begrijpen dat het voor ons niet mogelijk is om elke zaak a la minute op te pakken. De veranderingen die “working as intended” zijn zoals het bewegende beeld achter de gids, zullen niet hoog op een prio-lijst komen te staan (nog niet) omdat hier geen technisch mankement aan voorafgaat. 

Bedankt voor jullie begrip en tot dinsdag! Fijn weekend allemaal!

Dus als ik het goed begrijp kan het nog even duren voordat ik alle zenders weer op kan nemen op de HD-recorder?

@wj.b Dat het kan trek ik niet in twijfel, je kunt alles blokkeren, maar dat T-Mobile dat niet deed, is natuurlijk een andere constatering. Je kon op de HDD van de Amulet 515 elke zender opnemen die je wilde, daar zat geen enkele restrictie of blokkade op - eventuele bugs daargelaten natuurlijk. Dit geldt niet voor lokale zenders en radio, maar die zijn altijd uitgezonderd geweest van opname. 

Maar op een externe HDD recorder kon, als het goed is, niets opgenomen worden en dat is waar ik in het kader van dit topic aan refereer.

Reputatie 7
Badge +16

@wj.b Een externe recorder is hierop niet van toepassing en is altijd uitgesloten geweest van deze discussie. We bespreken op dit moment de toepassingen en functionaliteit van de Amulet 515 hdd recorder, niet van externe harde schijven. 

Reputatie 7
Badge +16

Dus als ik het goed begrijp kan het nog even duren voordat ik alle zenders weer op kan nemen op de HD-recorder?

 

We zijn hard bezig om de opnamemogelijkheid op de Amulet volledig toegankelijk te maken voor een ieder die gekozen heeft, voorafgaand aan de migratie naar het nieuwere platform, om op de fysieke recorder te blijven opnemen. Indien je voor Cloud Opnemen gekozen hebt, zal je beperkt zijn tot de mogelijkheden die die toepassing biedt. Een tijdsindicatie kan ik nog niet bieden, we hopen hier komende week meer duidelijkheid in te kunnen verschaffen.

Reputatie 3

@TMTV : Ik dacht echt dat ik meer dan 2 zenders tegelijk op kon nemen, maar goed, met 2 zal het niet veel problemen geven. Ik hoop dat die bug snel opgelost is. Het lijkt wel of de nieuwe software dus niet getest is van te voren.
Bedankt voor de tip over het doorspoelen, dat wist ik niet, maar werkt bij mij wel. Misschien moet t-mobile eens aangeven waar een handleiding te vinden is. Het zou  ideaal zijn als je een gekozen aantal minuten vooruit kon spoelen.

Verder is het nog steeds een bagger-systeem. Ik begrijp niet hoe men zo iets in productie kan nemen. Ik heb nog steeds geen voordelen gevonden en dat geldt volgens mij niet alleen voor de ouderen.

Reputatie 3

En ook is het vervelend dat ik bij elke keer wisselen van zender mijn pincode moet invoeren terwijl er bij ‘vergrendelde zenders’ geen enkele zender is ingesteld. Dus: ik kan de zenders die ik wil opnemen niet meer opnemen en ik kan niet meer normaal zappen. Nu al een week, wanneer wordt dit eindelijk opgelost?

Misschien had ik hetzelfde probleem in het begin? Onder ‘mijn zenders’ zag ik overal een gesloten hangslotje. Nadat ik die open had gezet, moest ik ook de pincode invoeren. Volgens mij wordt het symbooltje verkeerd-om gebruikt?

Misschien heb je er wat aan en kun je weer normaal zappen.

Gisteren een TV update gehad, een ware ramp is dit.!!

Opnames op mijn harddisc TV kastje zijn niet meer toegankelijk !

Teletekst is verdwenen, ondertiteling voor doven etc ingesteld, maar ik kan dat niet inzetten wanneer ik dat wil; bv bij een journaal of bij Jinek etc. Tt gebruikte ik zeer veel dagelijks.

Opnames via de bestaande decoder met HDD werkt ook niet meer, MOET voortaan via de cloud.

Wellicht beter afscheid nemen van deze club zo.

Ik ben absoluut niet blij met het 'Nieuwe' Tmobile thuis! Het is helemaal niet beter geworden, het is gewoon een achteruitgang waardoor ik serieus aan het afwegen ben om het abonnement (waar ik al heel lang tevreden mee was) op te zeggen

 

-Opnames (op de settopbox) mislukken in meer dan de helft van de gevallen. En nee, ik wil geen 5 euro gaan betalen voor Cloud opnames, dat was voorheen ook niet nodig. 

-Opnames zijn vaak schokkig.

-Voorheen kon ik 2 programma's tegelijk opnemen en nog naar een derde programma kijken als hij aan het opnemen is, nu kan dat niet meer. 

-De settopbox neemt programma's op die ik helemaal niet heb geprogrammeerd. 

-Voorheen kon ik een programma wat ik aan het opnemen was tijdens de opname aan het begin gaan kijken via 'opnames'. Nu kan dat niet meer, eerst moet de opname afgerond zijn. 

-Ik kan een gepauzeerd programma niet meer doorspoelen. 

-De helderheid van de klok voorop de  settop box (Waar nog Vodafone op staat!!) is niet meer in te stellen. 

- in 9 van de 10 gevallen als ik de settopbox opstart zegt ie dat ie geen verbinding met het netwerk kan maken. Dan druk ik op ok en dan start hij pas op.

Kortom....het is gewoon een achteruitgang omdat er veel functies verdwenen zijn. 

Reputatie 7
Badge +6

Gisteren een TV update gehad, een ware ramp is dit.!!

Opnames op mijn harddisc TV kastje zijn niet meer toegankelijk !

Teletekst is verdwenen, ondertiteling voor doven etc ingesteld, maar ik kan dat niet inzetten wanneer ik dat wil; bv bij een journaal of bij Jinek etc. Tt gebruikte ik zeer veel dagelijks.

Opnames via de bestaande decoder met HDD werkt ook niet meer, MOET voortaan via de cloud.

Wellicht beter afscheid nemen van deze club zo.

Hoi @jeedeeop8,

Welkom op de Community!

Door de omzetting naar het nieuwe T-Mobile TV zijn oude opnames inderdaad weg. Je zou daar een week van tevoren bericht over gehad moeten hebben.

Teletekst is inderdaad niet meer beschikbaar, maar de ondertiteling kun je wel instellen. Dat kan op twee manieren: permanent via het menu: Account > Instellingen > Audio & Ondertiteling. Deze instelling blijft bewaard. Als je de ondertiteling eenmalig aan of uit wilt zetten, kan dat via de rode knop > Audio & Ondertiteling. Dan blijft de instelling bewaard tot je van zender verandert.

Als je daarvoor gekozen hebt na de update zou je nog wel op de HDD moeten kunnen opnemen, al spelen hier momenteel wat bugs. Als je naar je opnames gaat, staat onderaan dan ‘uren’ of ‘GB’?

Ik ben absoluut niet blij met het 'Nieuwe' Tmobile thuis! Het is helemaal niet beter geworden, het is gewoon een achteruitgang waardoor ik serieus aan het afwegen ben om het abonnement (waar ik al heel lang tevreden mee was) op te zeggen

 

-Opnames (op de settopbox) mislukken in meer dan de helft van de gevallen. En nee, ik wil geen 5 euro gaan betalen voor Cloud opnames, dat was voorheen ook niet nodig. 

-Opnames zijn vaak schokkig.

-Voorheen kon ik 2 programma's tegelijk opnemen en nog naar een derde programma kijken als hij aan het opnemen is, nu kan dat niet meer. 

-De settopbox neemt programma's op die ik helemaal niet heb geprogrammeerd. 

-Voorheen kon ik een programma wat ik aan het opnemen was tijdens de opname aan het begin gaan kijken via 'opnames'. Nu kan dat niet meer, eerst moet de opname afgerond zijn. 

-Ik kan een gepauzeerd programma niet meer doorspoelen. 

-De helderheid van de klok voorop de  settop box (Waar nog Vodafone op staat!!) is niet meer in te stellen. 

- in 9 van de 10 gevallen als ik de settopbox opstart zegt ie dat ie geen verbinding met het netwerk kan maken. Dan druk ik op ok en dan start hij pas op.

Kortom....het is gewoon een achteruitgang omdat er veel functies verdwenen zijn. 

Dat je geen twee programma's tegelijk kunt opnemen en al tijdens de opname kunt kijken, zijn bekende bugs waaraan wordt gewerkt. Dat geldt ook voor de wegvallende verbinding (en als gevolg daarvan mislukkende opnames).

Over de schokkerige beelden: kun je in het menu naar Account > Instellingen > TV-box gaan? Daar zie je een optie Resolution. Als je die op 1080p50 zet, is het dan weg?

In het zenderoverzicht kun je zien welke zenders je kunt doorspoelen, te herkennen aan het Doorspoelen-icoontje. Dat geldt voor pauzeren, terugkijken en begin gemist. Opnames kun je altijd doorspoelen, ongeacht het icoontje.

Volgens mij betaal je nu 5 euro extra voor de TV-box met HDD. Als je over zou gaan op cloudopnemen, komt die te vervallen en komt daar de 5 euro voor cloudopnemen voor in de plaats. Ik denk dat je onderaan de streep hetzelfde betaalt, maar dat kan een moderator controleren. Houd er wel rekening mee dat je niet alle zenders in de cloud kunt opnemen. Welke dat zijn, kun je ook zien in het zenderoverzicht. Mocht je besluiten om daarvan gebruik te gaan maken, dan kan een moderator ook de TV-box omruilen, waarmee alle genoemde problemen meteen opgelost zijn.

Wat betreft de helderheid van het display op de TV-box, zie mijn bericht hieronder.

Reputatie 7
Badge +6

Sinds de update naar het nieuwe TV-platform voor de Entone Amulet TV-boxen is de instelling voor het display verdwenen. Dit is bekend en T-Mobile werkt er hard aan om dit weer terug te krijgen. Voor wie daar niet op wil wachten en in het bezit is van het oude model afstandsbediening (de linker op onderstaand plaatje) is er een tijdelijke workaround.

Ik zal niet zeggen dat alles vroeger beter was, maar de afstandsbedieningen wel. Dus als je er nog zo een hebt, koester hem. Of leen er een van iemand anders.

De afstandsbediening mag niet aan de tv gekoppeld zijn. Of dat zo is, kun je testen door op 'INPUT' (.) linksonder te drukken. Verschijnt er een menu om een andere HDMI-ingang te kiezen, dan moet je 'm eerst ontkoppelen (klik op 'Toon inhoud'):

  1. Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.
  2. Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal.

Nu komt de truc. Om het menu te openen, moet je vrijwel tegelijkertijd op INPUT en MENU drukken. Uit eigen ervaring weet ik dat het kan helpen om net een fractie eerder op INPUT dan op MENU te drukken, maar soms heb ik ook 20 pogingen nodig. Als het niet meteen lukt, gooi 'm niet gefrustreerd naar je tv. Dat is zonde van de afstandsbediening (en je tv :yum: ). Uiteindelijk kom je in dit menu:

Ga naar Front Panel Brightness, druk op OK en gebruik de pijltjestoetsen om de instelling te veranderen. Je kunt kiezen uit Low, Middle, High en Off. Eventueel kun je zelfs kiezen voor een andere helderheid tussen bepaalde tijden. Bevestig met OK, druk daarna helemaal onderaan op SUBMIT. Druk twee keer op EXIT om het menu te verlaten.

Vergeet niet om je afstandsbediening weer aan je tv te koppelen. Instructies daarvoor staan hier onder punt 6 (Koppelen TV en TV Box).

Een workaround om de tijd zichtbaar te maken als de TV-box in standby staat, heb ik helaas niet. Daarvoor is het echt wachten op een fix.

Succes!

Reputatie 2

Dus als ik het goed begrijp kan het nog even duren voordat ik alle zenders weer op kan nemen op de HD-recorder?

 

We zijn hard bezig om de opnamemogelijkheid op de Amulet volledig toegankelijk te maken voor een ieder die gekozen heeft, voorafgaand aan de migratie naar het nieuwere platform, om op de fysieke recorder te blijven opnemen. Indien je voor Cloud Opnemen gekozen hebt, zal je beperkt zijn tot de mogelijkheden die die toepassing biedt. Een tijdsindicatie kan ik nog niet bieden, we hopen hier komende week meer duidelijkheid in te kunnen verschaffen.

‘Volgende week’ is nu al ruim twee weken. Wanneer kan ik gewoon alle zenders opnemen met HDD-recorder?
Het is overigens ook heel vervelend dat na de update de zendingen altijd erg achterlopen (zoals met de TV-anywhere app) Bij een voetbalwedstrijd heb ik 10 seconden voor een goal al een melding op m’n telefoon of ik hoor de buren met Ziggo-abonnement al juichen. En dat terwijl de HDD-recorder gewoon bekabeld op het modem is aangesloten met dus eigenlijk een erg lage latency. Voor de update was dit niet het geval.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Henk de Vries, op dit moment hebben we nog geen conrete update hiervoor.

Wat ik wel voor je kan doen zijn de TV Boxen omruilen voor de Amino Aria 610. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis.

 

Ook zie ik dat je nog in bezit bent van een DrayTek modem, dit is een verouderd modem en hiervoor worden er geen updates meer uitgestuurd. Deze ruil ik graag ook voor je om naar een Zyxel T-50. Er dient wel een monteur langs te komen om de Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gebeurt. Kan je mij laten weten of ik dit voor je in gang kan zetten?

Reputatie 2

Hi @Henk de Vries, op dit moment hebben we nog geen conrete update hiervoor.

Wat ik wel voor je kan doen zijn de TV Boxen omruilen voor de Amino Aria 610. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis.

 

Ook zie ik dat je nog in bezit bent van een DrayTek modem, dit is een verouderd modem en hiervoor worden er geen updates meer uitgestuurd. Deze ruil ik graag ook voor je om naar een Zyxel T-50. Er dient wel een monteur langs te komen om de Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gebeurt. Kan je mij laten weten of ik dit voor je in gang kan zetten?

Beste Tommie,

Ik begon het topic omdat ik geen ARD en ZDF meer kon opnemen (zie een paar berichten terug). Hierop werd door T-Mobile gereageerd dat op een HDD-recorder alle geabonneerde zender opgenomen kunnen worden. Later bleek er een bug te zijn waardoor dit niet klopt. dat is de bug die opgelost moet worden. Als ik met Cloud-opnemen geen ARD en ZDF kan opnemen heeft het dus geen zin om over te stappen.
Ik heb geen DrayTek-modem meer. Deze is 7 juni 2021 vervangen door een Zyxel T-50. Als je wilt kan ik je de werkbon van de monteur sturen zodat jullie administratie weer op orde is ;-).

Reputatie 7
Badge +9

@Henk de Vries het klopt inderdaad dat ARD en ZDF niet opgenomen kunnen worden met Cloud Opnemen. Dit heeft met de rechten te maken van de zender. Ze zijn er nog steeds druk mee bezig, ik weet ook niet hoe lang het gaat duren voordat het wel weer normaal gaat worden.

Wel ben ik blij om te horen dat je al een Zyxel thuis hebt staan, ik zie dit namelijk niet terug in mijn systeem. Ik zie de Zyxel wel terug in de lijnmeting! 

Reputatie 3

Nou, het wordt alleen maar erger. Een paar dagen geleden was er een update: nu zie ik onder opnames allerlei opnames staan die ik niet geprogrammeerd had. En een paar opnames die ik wel geprogrammeerd had waren mislukt.
Wat een PRUTSWERK!!!

 

Nou, het wordt alleen maar erger. Een paar dagen geleden was er een update: nu zie ik onder opnames allerlei opnames staan die ik niet geprogrammeerd had. En een paar opnames die ik wel geprogrammeerd had waren mislukt.
Wat een PRUTSWERK!!!

 

Het is amateurisme ten top.

Reputatie 3

Nou, het wordt alleen maar erger. Een paar dagen geleden was er een update: nu zie ik onder opnames allerlei opnames staan die ik niet geprogrammeerd had. En een paar opnames die ik wel geprogrammeerd had waren mislukt.
Wat een PRUTSWERK!!!

 

Het is amateurisme ten top.

Sterker nog: een amateur doet het vast beter!
Ik snap niet wat voor mensen hier mee bezig zijn.

Reputatie 2

@Henk de Vries het klopt inderdaad dat ARD en ZDF niet opgenomen kunnen worden met Cloud Opnemen. Dit heeft met de rechten te maken van de zender. Ze zijn er nog steeds druk mee bezig, ik weet ook niet hoe lang het gaat duren voordat het wel weer normaal gaat worden.

Wel ben ik blij om te horen dat je al een Zyxel thuis hebt staan, ik zie dit namelijk niet terug in mijn systeem. Ik zie de Zyxel wel terug in de lijnmeting! 

Ik kan nu sinds anderhalve maand geen ARD en ZDF meer opnemen terwijl ik daar wel voor betaal. Jullie schrijven dat jullie er druk mee bezig zijn, maar ik ben wel erg benieuwd wat jullie onder ‘druk bezig’ verstaan. Ik ben erg benieuwd of jullie hier echt mee bezig zijn, of dat het alleen even besproken is tijdens een overleg. Net als de beperking dat je niet meer kunt starten met kijken van een opname, als de opname nog bezig is. Graag hoor ik wat de prioriteit is van het oplossen van deze bugs en na anderhalve maand verneem ik ook graag wat een te verwachten oplostijd is. Verwachten jullie het binnen een week, maand, kwartaal, jaar of niet op te lossen? Zonder dat ik hier een antwoord op krijg voel ik me erg aan het lijntje gehouden.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Henk de Vries, dit ligt nog steeds bij ons onder de loop! 

Op dit moment kan ik je nog geen tijdsvlak geven wanneer het opgelost wordt. Weet dat we hier druk mee bezig zijn!

Reputatie 3

@Tommie Ik heb nog een tekortkoming ontdekt. De stappen om de geluidsterkte in te stellen zijn te groot en na een update staat de sterkte altijd maximaal. Bijvoorbeeld is de stand 30 te zacht en 35 te hard. Daar zit niets tussen in.  Er zou minimaal een stap tussen moeten. Met de oude software is mij dat nooit opgevallen.Lijkt me een kleinigheid om dit aan te passen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AlyZo,  dat is inderdaad apart en heb ik nog niet eerder voorbij zien komen.

Gebruik je extern audio apparatuur of komt het geluid rechtstreeks uit de televisie? Hoe zit het met de volume tussen 30 en 35? (31, 32, 33, 34)

 

Reageer