
T-Mobile TV is onze nieuwe Interactieve TV dienst. Verrassend persoonlijk tv-kijken, waar en wanneer jij wilt!
Kijk live, pauzeer, ga terug naar het begin of bekijk een programma tot zeven dagen terug. Cloud Opnemen en vele mooie extra’s die je simpel maandelijks aan- of uitzet, maken het helemaal af. Kortom, met T-Mobile TV kijk jij je favoriete programma’s, films en series wanneer het jou uitkomt. Iedereen die nu een TV-abonnement bestelt, krijgt de beschikking over dit nieuwe T-Mobile TV!

Wat is er nieuw aan T-Mobile TV?
We hebben hard gewerkt en geluisterd naar jullie wensen en T-Mobile TV flink verbeterd en uitgebreid. Een greep uit de nieuwe functies waarmee jij optimaal geniet van de allerbeste tv-ervaring:
- Cloud Opnemen (€ 5,- per maand ongeacht het aantal TV Boxen)
- Zeven dagen Terug Kijken op ruim 40 zenders
- Verbeterd gebruiksgemak
- Persoonlijke Kijkprofielen
- Verder Kijken op elke TV Box of via TV Anywhere of via T-Mobile TV op jouw smart-tv
- Films en Series: In onze Videoshop vind je ruim duizend titels. Je huurt ze per stuk voor 48 uur. Ook heb je, afhankelijk van je zenderpakket, keuze uit veel gratis series en afleveringen.
- Gemakkelijk zoeken: zoek in live TV, 7 dagen Terug Kijken, On Demand of je opnames
- TV Menu also available in English
- Opnames inplannen via TV Anywhere en bekijken op de TV Box of andersom
Ik heb al Interactieve TV van T-Mobile
We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk gebruik te laten maken van T-Mobile TV. Het ‘oude’ tv-kijken noemen we ‘Interactieve TV’, het nieuwe heet ‘T-Mobile TV’. Als je een TV Box met opnamefunctie hebt, kun je van deze TV Box gebruik blijven maken en via de Cloud opnemen. Je verliest wel de mogelijkheid van de lokale opslag - oude opnames zul je bij overgang verliezen. We zetten iedereen in groepen om naar het nieuwe T-Mobile TV, zodra je gebruik kan gaan maken van T-Mobile TV ontvang je van ons bericht.
Ik wil T-Mobile TV bestellen
Je kunt een abonnement afsluiten voor T-Mobile voor thuis via onze website: bestelpagina. Je kunt uiteraard ook langslopen in onze T-shops: overzicht T-Mobile winkels. Tot slot kun je ons ook bellen voor een aanvraag op 0800-0419. Standaard in ons abonnement zit Internet, je kunt TV alleen combineren met een Internetabonnement voor thuis. Heb je al een Internetabonnement voor thuis, maar wil je TV toevoegen? Dan kun je dit direct zelf aangeven via My T-MobIle Thuis: T-Mobile TV toevoegen. Je hebt hier dan ook gelijk de keuze of je bij het TV-abonnement een TV Box wil of dat je liever alleen gebruik maakt van de T-Mobile TV App voor op jouw smart-tv.
Heb je vragen over onderstaande onderwerpen, klik dan snel naar het juiste topic!
- Foutmeldingen
- Blokkerig beeld
- Afstandsbediening
- TV Anywhere: TV op je mobiel of PC
- T-Mobile TV voor op jouw Smart TV
- Bekijk jouw Zender van de maand
- [Info] Reset TV Box
- Inloggegevens TV: TV-klantnummer en TV-pincode
FAQ
Hoe werkt 7 dagen ‘Terug Kijken’?
Met ‘Terug Kijken’ kijk je op ruim 40 zenders programma’s tot zeven dagen terug. Blader eenvoudig door de TV-gids en kies een programma. Op onze website zie je welke TV-zenders ‘Terug Kijken’ ondersteunen: zenderlijst.
Hoe werkt ‘Cloud Opnemen’?
Met ‘Cloud Opnemen’ kan je gemakkelijk programma's en series opnemen om later te bekijken. Via de cloud kan er voor 200 uur worden opgenomen aan beeldmateriaal en kunnen er maximaal 100 opnames ingepland staan. Deze opnames blijven een bepaalde tijd lang beschikbaar. Check onze handige servicepagina voor alle info: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis - scroll naar beneden naar de “Veel gestelde vragen” tot aan het uitvouwkopje “Hoe lang blijven mijn opnames bewaard?”. Cloud Opnemen werkt als een extra optie en kan worden aangezet via My T-Mobile Thuis. De opnames zijn te bekijken via de optie ‘Account’ in het TV-menu.
Hoe werkt ‘Verder Kijken’?
De functie ‘Verder Kijken’ biedt een overzicht van alle programma’s uit ‘Terug Kijken’ die je eerder hebt gekeken, zowel opnames als series en films. Je kan ze op elke TV Box selecteren en verder kijken. Binnenkort komt deze functie ook beschikbaar via TV Anywhere, zodat je op elk apparaat verder kan kijken waar je was gebleven.
Wat zijn Kijkprofielen?
Handig, je kan per huisgenoot een eigen ‘Kijkprofiel’ instellen. Geef elk Kijkprofiel een avatar, naam en leeftijdsrestrictie. Zo beleeft iedereen zijn of haar eigen, passende en veilige TV-ervaring. Je kan maximaal 5 Kijkprofielen aanmaken, die automatisch op alle apparaten met T-Mobile TV zichtbaar worden.
Wat zijn Kijksuggesties?
Op basis van jouw kijkgedrag, je favoriete zenders en door jou ingestelde voorkeuren krijg je TV-programma’s aanbevolen. Deze vind je in je TV-menu onder “Voor Jou”.
Hoe zit dat met de privacy van mijn kijkgedrag bij Kijkprofielen en Kijksuggesties?
Voordat je gebruik gaat maken van T-Mobile TV, geef je aan of je suggesties wilt krijgen op basis van je kijkgedrag. Je stelt dit in per profiel en je kan het achteraf altijd weer aanpassen. Kijkgegevens worden volledig geanonimiseerd en zijn niet te herleiden tot een persoon.
Kan ik ook Netflix kijken via de T-Mobile TV-box?
Netflix is niet beschikbaar op de TV Box maar je kan dit eenvoudig streamen via bijvoorbeeld de Chromecast of je Smart TV app.
Welke extra pakketten kan ik bestellen?
Je hebt keuze uit ESPN, Ziggo Sport Totaal, Erotiek, Film1 en vier Themapakketten. Op onze website zie je alle mogelijkheden: overzicht TV-pakketten.
Welke TV Box krijg ik?
Je krijgt gratis onze interactieve TV Box in bruikleen. Die is lekker klein (afmetingen 13 cm x 11 cm x 3,5 cm) en stil. De TV Box heeft een HDMI-aansluiting en een mini-jack (3,5mm) aansluiting.
Ik gebruik een eigen modem of router, kan ik ook gebruik maken van T-Mobile TV?
Wanneer je gebruik maakt van een eigen modem of router zal de omzetting naar T-Mobile TV niet automatisch plaats kunnen vinden. Hiervoor moet je dan eerst de VLAN voor TV verwijderen in je eigen modem of router als je op het Glasvezel netwerk zit. Maak je gebruik van DSL? Dan vind je in dit topic meer informatie over de juiste instellingen: T-Mobile TV bij gebruik eigen modem.