Info

Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?

  • 7 February 2017
  • 29 reacties
  • 38037 Bekeken
Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?

Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7

Hi @Peter9691, ik wil je graag laten weten dat de technische dienst een nieuwe TV Box jouw kant op heeft gestuurd om het probleem op te lossen. Ik zie dat de TV Box al bij jou binnen is. Ben je hiermee probleemvrij? Ik hoor het graag! 😊

Reputatie 1

Hallo,

Bij mij ook dezelfde problemen. Tijdens het televisie kijken ineens een melding met error.

Vervolgens alle tips and tricks - inclusief de fabrieksreset - van jullie uitgeprobeerd en er komt uiteindelijk de melding: Unable to connect to DHCP server. Please contact technical support.

 

Graag zsm oplossen. Bedankt.

Reputatie 7

Hi @Peter9691, heel goed dat je dit doorgeeft! Ik heb meteen een verzoek ingediend voor onze technische dienst. Hier heb je net ook een e-mail over gekregen ter bevestiging. Ik houd het onderzoek de komende dagen goed in de gaten en laat het je weten als er een update uit rolt. Hopelijk kan ik snel de oplossing met je delen. 

Reputatie 1

Dank je wel. Lisa.

In de tussentijd heb ik gisterenavond ook telefonisch contact gehad met een collega van je. Ook zo konden we het niet oplossen. Ik wacht het af!

Bedankt.

Reageer