Info

Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?

  • 7 February 2017
  • 29 reacties
  • 37803 Bekeken
Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?
Reputatie 7
Badge +4

 

Wij hebben drie verschillende TV Boxen. Eentje met harddiskrecorder en twee zonder.

Amino Aria (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

 

Entone Kamai (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de linkerzijkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Het gaatje van de reset zit naast het gleufje voor de SD kaart. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.

Entone Amulet (met harddiskrecorder)
Als je de Entone Amulet (ongeveer 20 centimeter breed met een blauw lampje en tijdsaanduiding) hebt, dan kun je deze niet zelf resetten. De klantenservice kan dit wel op afstand voor je regelen. Alle gemaakte opnames zijn dan in één keer verwijderd.


Indien een reset zonder internetkabel gewenst is, check dan het volgende topic: Reset de TV Box (zonder internetkabel).


29 reacties

Reputatie 7

Hi @Peter9691, dankjewel voor de aanvulling! Yes, ik zag inderdaad de log terug van mijn collega. Ik zag alleen dat er nog bepaalde informatie ontbrak, dus ik heb het onderzoek vandaag gestart met alle informatie die de technische dienst nodig heeft. Zo kan de technische dienst er zo snel mogelijk mee aan de slag. 

Reputatie 7

Hi @Peter9691, ik wil je graag laten weten dat de technische dienst een nieuwe TV Box jouw kant op heeft gestuurd om het probleem op te lossen. Ik zie dat de TV Box al bij jou binnen is. Ben je hiermee probleemvrij? Ik hoor het graag! 😊

Reputatie 1

Hi @Peter9691, ik wil je graag laten weten dat de technische dienst een nieuwe TV Box jouw kant op heeft gestuurd om het probleem op te lossen. Ik zie dat de TV Box al bij jou binnen is. Ben je hiermee probleemvrij? Ik hoor het graag! 😊

Hoi Lisa, De box is vandaag binnen en na een aantal keer alles opnieuw opstarten, kabels verwisselen en een fabrieksreset kan ik weer tv kijken. Bedankt voor je opmerkzaamheid.

Reputatie 7

Hi @Peter9691, wat super om te lezen! 😁 Dankjewel voor het aangeven en heel graag gedaan. Zojuist heb ik een vergoeding voor je in orde gemaakt voor de dagen dat je geen tv hebt kunnen kijken. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Veel kijk-plezier! 

Reageer