Ik heb haperend/slecht beeld

Ik heb haperend/slecht beeld

Toon eerste reactie

441 reacties

Reputatie 3

Hi @IJmuiden, terechte opmerking van je! Hoe graag ik het ook zou willen, kan ik hier geen exacte tijdsindicatie voor aangeven. Het probleem is inmiddels opgespoord, dus nu wordt er volop naar de oplossing gezocht. Vanochtend heb ik nog gevraagd of er een heldere status update is, maar er is momenteel nog niks concreets wat ik hier kan delen. Excuses hiervoor!

Hoi @Lisa, dus met andere woorden wij moeten maar afwachten wanneer het opgelost wordt maar blijven intussen wel het volle abonnement betalen en ook niet onbelangrijk de ergernis die je er van hebt.

Het is zoiets als ik koop een wasmachine en ik kom er achter dat de machine niet centrifugeert en te horen krijg de monteur komt eraan alleen we weten niet wanneer.

Uitbreiding Belgische zenders

Goed nieuws, de Belgische tv- zenders Een, Canvas en Ketnet krijgen meer mogelijkheden op TV Anywhere. Je kon ze al buitenshuis kijken, maar nu kun je ook de functies 7 dagen Terugkijken, Opnemen en Start over gebruiken. Haal dus alles uit deze zenders waar je ook bent!).

Dit is ook zo'n voorbeeld, deze mail kreeg ik binnen 5-5-2022 dat ik dit type is het 27-5-2022 en nog steeds is de uitbreiding niet van toepassing i.i.g. bij ons. Zo wordt je maar een worst voor je neus gehouden.

Gr. IJmuiden

Reputatie 7
Badge +6

@IJmuiden Zoals @Lisa in dit topic aangeeft, was er sprake van miscommunicatie en had Opnemen niet in de nieuwsbrief mogen staan. Het is nog niet duidelijk of en wanneer dit alsnog mogelijk wordt. Terugkijken en begin gemist zijn wel mogelijk.

Reputatie 3

Hi @IJmuiden, terechte opmerking van je! Hoe graag ik het ook zou willen, kan ik hier geen exacte tijdsindicatie voor aangeven. Het probleem is inmiddels opgespoord, dus nu wordt er volop naar de oplossing gezocht. Vanochtend heb ik nog gevraagd of er een heldere status update is, maar er is momenteel nog niks concreets wat ik hier kan delen. Excuses hiervoor!

Hoi @Lisa, Is er wat meer bekend?

Helaas wordt de beeldkwaliteit ook beroerder zeker met snel bewegende beelden dan is het net alsof alles incl. ondertiteling een Halo om zich heen krijgt.

Gr. IJmuiden

Reputatie 7

Hi @IJmuiden, hele terechte vraag van je! Zojuist heb ik de wekelijkse tv-meeting weer bijgewoond en dit issue is nog steeds in onderzoek. Aan onze kant balen wij er ook echt van dat dit al enige tijd loopt. Dit wordt via alle kanten gechased, dus ik hoop dat dit binnenkort (eindelijk) is opgelost. 

Wat rot dat je ook problemen ervaart met de beeldkwaliteit van bewegend beeld. Heb je dit op alle zenders of bij specifieke zenders? Ik kan je gelukkig wel laten weten dat de beeldkwaliteit wordt meegenomen in een algemeen verbetertraject. Hier wordt achter de schermen dus volop aan gewerkt. Mocht het bij jou echt om haperingen gaan of blokbeeld, dan hoor ik dat graag! 

Reputatie 2

Sinds 1 week krijg ik na zo'n 10 minuten kijken een zwart beeld op alle zenders en soms als ik van zender wissel. Ik kan wel geluid ontvangen en van zender wisselen, maar ik krijg het beeld niet terug. Herstarten van de box (soms tot 3x) helpt iets. Ik heb alle voorgestelde acties al ondernomen (kastje resetten, opstarten zonder netwerk, HDMI rechtstreeks op TV), maar zonder resultaat. 

Ik kan gebruik maken van de nieuwe app, maar die loopt 5 tot 15 seconden achter wat vooral lastig is bij live evenementen. Wat kan ik doen om dit op te lossen want het begint aardig irritant te worden. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Bigoak, ik help je graag verder! Ik heb de kwaliteit van de TV Box metéén bekeken, maar ik kan geen problemen ontdekken. De stream ziet er super uit! Wat mij ook opvalt is dat de TV Box nu 7 dagen onafgebroken aanstaat. Klopt het dat je de afgelopen 7 dagen geen problemen hebt ervaren of geen herstart hebt hoeven doen? Zo nee, wil ik je vragen om de UTP kabel tussen het modem en TV Box eens te vervangen, mocht je een andere hebben liggen. Ook kan je testen of het verschil maakt als je de TV Box op LAN4 aansluit in plaats van LAN3. Ik ben benieuwd!

Reputatie 2

Hoi @Bigoak, ik help je graag verder! Ik heb de kwaliteit van de TV Box metéén bekeken, maar ik kan geen problemen ontdekken. De stream ziet er super uit! Wat mij ook opvalt is dat de TV Box nu 7 dagen onafgebroken aanstaat. Klopt het dat je de afgelopen 7 dagen geen problemen hebt ervaren of geen herstart hebt hoeven doen? Zo nee, wil ik je vragen om de UTP kabel tussen het modem en TV Box eens te vervangen, mocht je een andere hebben liggen. Ook kan je testen of het verschil maakt als je de TV Box op LAN4 aansluit in plaats van LAN3. Ik ben benieuwd!

Hallo, als jullie zien dat de box 7 dagen aan staat, dan is er iets mis. De box gaat iedere nacht op stand by en ook nu staat deze op standby. Ik heb hem ook diverse malen een tijd stroomloos gehad. De UTP kabel is niet het probleem. Ook wisselen van de LAN poort maakt geen verschil. 

Reputatie 7
Badge +5

Dank voor je snelle reactie @Bigoak! Top dat alles verder uitgesloten is. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat je een afspraak kunt maken met een monteur - je zal een e-mail of SMS ontvangen binnen een uur. Hij zal de TV Box en het signaal op locatie onderzoeken. De oplossing is dus onderweg! 😄

Reputatie 2

Dank voor je snelle reactie @Bigoak! Top dat alles verder uitgesloten is. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat je een afspraak kunt maken met een monteur - je zal een e-mail of SMS ontvangen binnen een uur. Hij zal de TV Box en het signaal op locatie onderzoeken. De oplossing is dus onderweg! 😄

Alleen jammer dat dit niet even kort gesloten wordt. Ik heb een email gehad dat ze me gebeld hebben en met mij hebben afgesproken om een monteur langs te sturen. Ik heb echter geen telefonisch contact gehad want dan had ik kunnen melden dat een monteur niet nodig is. Ik heb alle oorzaken, behalve de box, uitgesloten. Ik heb geen enkel probleem als de box wel werkt. Ook mijn internet, komende vanuit het modem, valt niet weg als de box zwart beeld geeft (ik kan immers op de tv app verder kijken). 

In de maand voordat de box op zwart ging, heb ik regelmatig 's ochtends geconstateerd dat de box aan stond terwijl deze door mij de avond ervoor op standby gezet heb. Ook staat de box vaak op kanaal 1 terwijl deze de avond ervoor op een ander kanaal stond. Aangezien jullie, in tegenstelling tot andere providers, wel een bericht sturen dat er een (firmware) update komt, kan dat niet het geval zijn. 

Ik zal de monteur af moeten zeggen want vanwege mijn werkzaamheden en geplande vakanties, kan ik tot begin oktober niet overdag thuis zijn. 

Reputatie 7

Hi @Bigoak, merci dat je dit aangeeft! Ik vlieg dit graag op een andere manier aan. Zojuist heb ik het verzoek van de monteur gecanceld, zodat je dit zelf niet hoeft te doen. In plaats van een monteur aan te sturen, heb ik een onderzoek ingeschoten voor onze technische dienst. Hopelijk kunnen zij de oplossing voor jou bieden en hoeft er geen monteur aan te pas te komen. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik ga dit in ieder geval de komende dagen voor je in de gaten houden, zodat je hier geen omkijken naar hebt. Hopelijk kan ik je snel verblijden met een update. Ik houd je op de hoogte! 💪

Reputatie 3

Beste, het is weer even geleden dat ik wat van mij heb laten lezen maar ik ga toch maar weer even op het toetsenbord tikken. De problemen die ik eerder aangaf zijn er nog steeds alleen het opnemen en terug kijken van de opnames gaat tot dusver goed. Wat betreft de andere klachten, is er al zicht op verbetering want de eerder genoemde klachten zijn er nog steeds.

Gr. IJmuiden  

Reputatie 7

Hi @IJmuiden, super fijn om van je te horen dat jij verbeteringen hebt opgemerkt de afgelopen tijd! Merci dat je de moeite neemt om dit hier te delen. Ik voorzie je graag van een terugkoppeling omtrent de overige punten.

De beeldkwaliteit daar wordt op de achtergrond aan gewerkt in het algemene verbetertraject. Zo werken wij er constant aan om onze diensten te verbeteren. Dit blijft dan ook zeker een focuspunt voor op de achtergrond. Over de tijdslijnen kunnen wij alleen nog niets zeggen, er zullen verbeteringen zijn die we op korte termijn live kunnen zetten en andere die wat langer duren.

Ik vind het heel rot om te lezen dat je nog steeds andere issues ervaart. Ter dubbelcheck: bedoel jij met ‘eerder genoemde klachten’ het zwarte beeld bij het aanzetten van de TV Box en dat de afstandsbediening niet altijd reageert? Ik hoor het graag, want dan weet ik zeker dat alle problemen in kaart zijn gebracht en kan ik je meer duidelijkheid geven. 

Hi @Bigoak, ik wil heel graag de uitkomst van het onderzoek met je delen! De technische dienst heeft een nieuw modem en een nieuwe TV Box jouw kant op gestuurd om dit issue te verhelpen. Ik zie dat je dit op kan halen bij een DHL-servicepunt bij jou in de buurt. Lukt het om dit op te halen? Vervolgens hoor ik heel graag of jij met deze apparatuur weer optimaal van je tv kan genieten. 

Reputatie 2

Hallo, 

Hier is het de laatste week weer drama met het beeld. Zeker op de 'drukke' momenten in de ochtend en prime time savonds laat het beeld te wensen over.

Ik weet niet meer wat te doen. Alles al meerdere keren gereset. Ook met paperclip achterin kastje.

Wel vind ik het Amino kastje gevoelig. Je hoeft er maar even aan te zitten en het hele beeld verdwijnt even. 

Reputatie 3

Hi @IJmuiden, super fijn om van je te horen dat jij verbeteringen hebt opgemerkt de afgelopen tijd! Merci dat je de moeite neemt om dit hier te delen. Ik voorzie je graag van een terugkoppeling omtrent de overige punten.

De beeldkwaliteit daar wordt op de achtergrond aan gewerkt in het algemene verbetertraject. Zo werken wij er constant aan om onze diensten te verbeteren. Dit blijft dan ook zeker een focuspunt voor op de achtergrond. Over de tijdslijnen kunnen wij alleen nog niets zeggen, er zullen verbeteringen zijn die we op korte termijn live kunnen zetten en andere die wat langer duren.

Ik vind het heel rot om te lezen dat je nog steeds andere issues ervaart. Ter dubbelcheck: bedoel jij met ‘eerder genoemde klachten’ het zwarte beeld bij het aanzetten van de TV Box en dat de afstandsbediening niet altijd reageert? Ik hoor het graag, want dan weet ik zeker dat alle problemen in kaart zijn gebracht en kan ik je meer duidelijkheid geven. 

Hi @Bigoak, ik wil heel graag de uitkomst van het onderzoek met je delen! De technische dienst heeft een nieuw modem en een nieuwe TV Box jouw kant op gestuurd om dit issue te verhelpen. Ik zie dat je dit op kan halen bij een DHL-servicepunt bij jou in de buurt. Lukt het om dit op te halen? Vervolgens hoor ik heel graag of jij met deze apparatuur weer optimaal van je tv kan genieten. 

Hoi @Lisa, Even een update van mijn kant. Wat beeldkwaliteit aangaat dat is nog steeds droevig (niet scherp) alles uitgeprobeerd met de LG beeldmodus maar niet scherp te krijgen. Wat je hierboven al schreef (eerder genoemde klachten) dat bedoelde ik en de klachten zijn er nog steeds? Het wordt eentonig maar ik kan er niks meer van maken dan de klachten maar weer eens onder de aandacht te brengen.

Met vriendelijke groet,

IJmuiden   

Reputatie 7
Badge +1

@IJmuiden Gisteren ben ik overgezet middels een swap van de oude Draytek naar de Zyxel tevens is toen meteen de migratie van oud naar nieuw platform doorgevoerd, en heel eerlijk gezegd vind ik het beter dan verwacht, was altijd heel sceptisch wellicht heeft het lange wachten zijn vruchten afgeworpen.

Ik maak gebruik van een LG 55” Oled tv de 55B16LA uit 2021, en ben ook nog aan het uitzoeken welke instelling het beste beeld geeft, de box staat op 1080P50 de beeldmodus van de LG staat op standaard, en de tv is verbonden middels een HDMI 4K highspeed kabel in de HDMI 2.1 van de tv naar de box die op HDMI modus 4 staat,

Ben nu AZ aan het kijken en let daarbij speciaal op de rugnummers en moet bekennen dat ze goed te lezen zijn, zelfs op de blauwe shirts

Reputatie 7

Hi @ramonreker, super goed dat je dit hier laat weten! Ik help je hier graag bij en heb direct jouw verbinding onder de loep genomen en ik zie dat wij hier inderdaad verbeteringen in kunnen aanbrengen. Heel fijn dat je al aangeeft dat je enkele resets hebt uitgevoerd. Ik wil graag vragen of je het volgende kunt uitvoeren:

Kun je de HDMI-kabel (of SCART-kabel) opnieuw aansluiten op zowel de TV Box als de tv? Als dit het probleem niet oplost, dan kan je ook nog testen met een vervangende kabel. Een vreemde kleur of gloed van het beeld ligt vaak aan de kabel of de aansluiting/poort. Kan je aangeven wat jij precies ervaart met het beeld? Als mijn vorige tip het probleem niet aanpakt, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen en stuur ik een monteur aan. Ik wil namelijk dat je zo snel mogelijk probleemvrij bent! 💪

Hi @IJmuiden, heel fijn dat je deze update hier deelt! Ervaar je ook echt blokken in beeld of vind je het beeld overall niet heel erg scherp? Zoals ik eerder aangaf, zijn mijn collega's hier nog steeds druk mee bezig. Het is juist hartstikke goed dat je nogmaals laat weten wat je ervaart, want ik wil dat jij helemaal tevreden bent. Omdat de beeldkwaliteit al door mijn collega's wordt opgepakt, help ik jou hier graag verder met het zwarte beeld dat jij af en toe ervaart bij het aanzetten van de tv. Ik heb jouw verbinding zojuist weer gecheckt en hier zie ik een zogenoemde lease time error in terug. Ik wil je dan ook vragen om een factory reset van het modem uit te voeren: 

Ervaar je hierna een verbetering? Mocht jouw afstandsbediening daarnaast ook nog steeds niet altijd goed reageren, dan stuur ik graag een nieuwe jouw kant op. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 2

Hi @ramonreker, super goed dat je dit hier laat weten! Ik help je hier graag bij en heb direct jouw verbinding onder de loep genomen en ik zie dat wij hier inderdaad verbeteringen in kunnen aanbrengen. Heel fijn dat je al aangeeft dat je enkele resets hebt uitgevoerd. Ik wil graag vragen of je het volgende kunt uitvoeren:

Kun je de HDMI-kabel (of SCART-kabel) opnieuw aansluiten op zowel de TV Box als de tv? Als dit het probleem niet oplost, dan kan je ook nog testen met een vervangende kabel. Een vreemde kleur of gloed van het beeld ligt vaak aan de kabel of de aansluiting/poort. Kan je aangeven wat jij precies ervaart met het beeld? Als mijn vorige tip het probleem niet aanpakt, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen en stuur ik een monteur aan. Ik wil namelijk dat je zo snel mogelijk probleemvrij bent! 💪

 

 

 

Hoi @Lisa,

Ik heb die kabels allang vervangen. Het is en blijft een terugkerend probleem. Met steeds een beetje pleisterwerk, maar nooit een structurele oplossing.

Ook Gideon is hier al vaker over de vloer geweest. KPN ook ivm de kabels in de grond.

Wat ik ervaar is dat (volgens mij) tijdens drukke periodes sochtends en savonds het beeld blokkerig wordt. De ene keer valt ook het geluid gedeeltelijk weg en de andere keer blijft het alleen bij blokkerig beeld. Na reset werkt alles weer tijdelijk, maar wil niet blijven resetten.

Je gaf aan dat er qua verbinding wel te verbeteren valt. Hoe dan? En waarom is dit tijdens de eerdere problemen niet gelijk gecontroleerd en opgelost? Ik blijf zo wel bezig 😔

Reputatie 7

Hi @ramonreker, top dat jij zo mega snel reageert! Check, helemaal helder. Ik baal ervan dat dit probleem bij jou blijft terugkeren. Om deze reden heb ik nogmaals Guidion aangestuurd, omdat ik zie dat de demping bij jou niet in orde is. Weet dat ik mij jouw reactie kan voorstellen, maar ik wil je heel graag vragen om het aankomende bezoek af te wachten. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat dit onlangs weer is ontstaan na het vorige bezoek van de monteur, dus dit antwoord moet ik je schuldig blijven.

Guidion zal tijdens deze afspraak weer alles gaan uitsluiten om te zien waar het probleem zich precies voordoet, zodat dit structureel verholpen kan worden. Ik hoop dat er heel snel een plekje in hun agenda vrij is. Houd jij ons hier op de hoogte? Ik wil namelijk dat jij zo snel mogelijk van al deze problemen af bent en jij niet in de weer hoeft te blijven met resetten. 

Reputatie 2

Hi @ramonreker, top dat jij zo mega snel reageert! Check, helemaal helder. Ik baal ervan dat dit probleem bij jou blijft terugkeren. Om deze reden heb ik nogmaals Guidion aangestuurd, omdat ik zie dat de demping bij jou niet in orde is. Weet dat ik mij jouw reactie kan voorstellen, maar ik wil je heel graag vragen om het aankomende bezoek af te wachten. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat dit onlangs weer is ontstaan na het vorige bezoek van de monteur, dus dit antwoord moet ik je schuldig blijven.

Guidion zal tijdens deze afspraak weer alles gaan uitsluiten om te zien waar het probleem zich precies voordoet, zodat dit structureel verholpen kan worden. Ik hoop dat er heel snel een plekje in hun agenda vrij is. Houd jij ons hier op de hoogte? Ik wil namelijk dat jij zo snel mogelijk van al deze problemen af bent en jij niet in de weer hoeft te blijven met resetten. 

Ik ben benieuwd. 10 Augustus komt Guidion pas.

Reputatie 7

Hi @ramonreker, top dat je gelijk een afspraak hebt ingeschoten! Ik hoopte alleen dat dit zeker eerder dan 10 augustus zou zijn. Het is momenteel wel vakantieperiode, dus ik vermoed dat er minder monteurs beschikbaar zijn. Heb je toevallig al gebeld naar Guidion met de vraag of er eerder een plekje vrij is dan 10 augustus? Je kunt hen vandaag nog tot 17:30 uur telefonisch bereiken: 088-2000151. Fingers crossed dat dit mogelijk is. 

Reputatie 3

Hi @ramonreker, super goed dat je dit hier laat weten! Ik help je hier graag bij en heb direct jouw verbinding onder de loep genomen en ik zie dat wij hier inderdaad verbeteringen in kunnen aanbrengen. Heel fijn dat je al aangeeft dat je enkele resets hebt uitgevoerd. Ik wil graag vragen of je het volgende kunt uitvoeren:

Kun je de HDMI-kabel (of SCART-kabel) opnieuw aansluiten op zowel de TV Box als de tv? Als dit het probleem niet oplost, dan kan je ook nog testen met een vervangende kabel. Een vreemde kleur of gloed van het beeld ligt vaak aan de kabel of de aansluiting/poort. Kan je aangeven wat jij precies ervaart met het beeld? Als mijn vorige tip het probleem niet aanpakt, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen en stuur ik een monteur aan. Ik wil namelijk dat je zo snel mogelijk probleemvrij bent! 💪

Hi @IJmuiden, heel fijn dat je deze update hier deelt! Ervaar je ook echt blokken in beeld of vind je het beeld overall niet heel erg scherp? Zoals ik eerder aangaf, zijn mijn collega's hier nog steeds druk mee bezig. Het is juist hartstikke goed dat je nogmaals laat weten wat je ervaart, want ik wil dat jij helemaal tevreden bent. Omdat de beeldkwaliteit al door mijn collega's wordt opgepakt, help ik jou hier graag verder met het zwarte beeld dat jij af en toe ervaart bij het aanzetten van de tv. Ik heb jouw verbinding zojuist weer gecheckt en hier zie ik een zogenoemde lease time error in terug. Ik wil je dan ook vragen om een factory reset van het modem uit te voeren: 

Ervaar je hierna een verbetering? Mocht jouw afstandsbediening daarnaast ook nog steeds niet altijd goed reageren, dan stuur ik graag een nieuwe jouw kant op. Ik hoor het graag van je! 

Hoi @Lisa , Even een reactie op je vragen. 1 wat betreft het beeld, dat is niet blokkerig het is niet scherp. 2. wat het zwarte beeld betreft dat is nog zo en waar ik vandaag 31-07-2022 achter kwam is nadat ik een opgenomen film had bekeken (waar ik geen opmerking over heb alles deed het naar behoren) en ik de film na afloop meteen wiste ik op de return knop drukte om terug naar tv te gaan er achter kwam dat ik inderdaad de zender had die opstond van waar ik naar opnamen ging. Alleen toen hij daar opstond de tv-box niet meer op de afstandsbediening reageerde kon alleen de tv en box er nog mee uitzetten heb toen gelijk ook maar weer eens de stekker van de tv-box eruit en na een tijdje er weer in gedaan omdat ik inderdaad weer last had van zwart beeld en geen info balk onder. Dat werkt dan weer voor even en dat ik aan het zappen was ik op de kanalen 14, 15, 19 en 20 wel de info had wat er te zien zou moeten zijn en wat het volgende programma is alleen geen beeld. Heb toen de stekkers van de tv-box, modem en tevens de netwerk kabel eruit gehaald. Na pakweg 2 minuten de stekker van het modem er in gewacht tot de lampjes branden zoals ze moeten branden. Stekker van de tv-box erin gewacht tot ik te zien kreeg dat de network cable erin moest maar helaas het had geen effect op de kanalen die ik hierboven heb beschreven die bleven zwart beeld geven wel info. Al met al wordt de frustratie steeds groter en de oplossingen niet echt vorderingen te maken. Gezien de tijd die nu al verstreken is sinds mijn eerste klacht zou ik het niet meer als billijk vinden als T-Mobile eens met een compensatie kwam en dat is niet omdat het de ergernis en frustratie wegneemt maar meer dat je het gevoel krijgt dat je serieus wordt genomen in plaats van het aandragen van tijdelijke oplossingen of erger helemaal geen verbetering.

Mvgr. IJmuiden   

 

Reputatie 7

Hi @IJmuiden, hartstikke bedankt voor deze duidelijke aanvulling. Excuses voor de late reactie. Zelf was ik op vakantie, waardoor ik nu pas jouw reactie zie. Ik wil je nogmaals laten weten dat mijn collega's de beeldkwaliteit als punt hebben meegenomen in ons algemene verbetertraject, dus hier zijn wij mee bezig.

Super dat je hebt achterhaald welke handelingen het probleem dat je omschrijft veroorzaakt. Ik heb dit genoteerd in een onderzoek en doorgezet naar onze technische dienst. Zodra hier iets uitrolt, dan laat ik je dat gelijk weten. Weet dat ik al jouw punten meer dan serieus neem en niets liever wil dan dat je probleemvrij bent. Zodra het onderzoek succesvol is afgerond door onze technische dienst ga ik heel graag kijken naar een passende vergoeding. Ik kom hier zo snel mogelijk bij jou op terug! 

Reputatie 3

Hi @IJmuiden, hartstikke bedankt voor deze duidelijke aanvulling. Excuses voor de late reactie. Zelf was ik op vakantie, waardoor ik nu pas jouw reactie zie. Ik wil je nogmaals laten weten dat mijn collega's de beeldkwaliteit als punt hebben meegenomen in ons algemene verbetertraject, dus hier zijn wij mee bezig.

Super dat je hebt achterhaald welke handelingen het probleem dat je omschrijft veroorzaakt. Ik heb dit genoteerd in een onderzoek en doorgezet naar onze technische dienst. Zodra hier iets uitrolt, dan laat ik je dat gelijk weten. Weet dat ik al jouw punten meer dan serieus neem en niets liever wil dan dat je probleemvrij bent. Zodra het onderzoek succesvol is afgerond door onze technische dienst ga ik heel graag kijken naar een passende vergoeding. Ik kom hier zo snel mogelijk bij jou op terug! 

Hoi @Lisa , ik hoop voor jouw dat je vakantie beter is bevallen als mijn ervaring met T-Mobile Tv tot nu toe. Toch bedankt voor jouw reactie en ik hoop op een snelle terugkoppeling van bovenstaande.

Mvgr. IJmuiden  

Reputatie 7

Hi @IJmuiden, mijn vakantie was heerlijk! Hopelijk kan jij de aankomende dagen ook volop van het zonnetje genieten. Yes, ik houd het onderzoek goed voor je in de gaten. Hopelijk kan ik jou snel verblijden met de uitkomst. Ik houd je op de hoogte! 

Reputatie 2

Hi @ramonreker, top dat je gelijk een afspraak hebt ingeschoten! Ik hoopte alleen dat dit zeker eerder dan 10 augustus zou zijn. Het is momenteel wel vakantieperiode, dus ik vermoed dat er minder monteurs beschikbaar zijn. Heb je toevallig al gebeld naar Guidion met de vraag of er eerder een plekje vrij is dan 10 augustus? Je kunt hen vandaag nog tot 17:30 uur telefonisch bereiken: 088-2000151. Fingers crossed dat dit mogelijk is. 

Nou een update. Over de demping was Guidion kort. Dat kan alleen bij glasvezel. 

Er is nu wederom een opdracht voor kpn gemaakt. Hopelijk kan dat snel opgepakt worden. Zijn we zo weer ruim 2 weken verder zonder oplossing.

We gaan het weer zien...

Reageer