Info

Inloggegevens TV: TV-klantnummer en TV-pincode

  • 26 August 2021
  • 11 reacties
  • 1888 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
  • T-Mobile Moderator
  • 2045 reacties

 

Op zoek naar je TV-pincode of TV-klantnummer van T-Mobile voor thuis? Op deze pagina lees je waar je de TV-inloggegevens kunt vinden.

 

Bij T-Mobile voor thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te kunnen registreren. De inloggegevens bestaan uit de TV-pincode en het TV-klantnummer. Je TV-inloggegevens vind je in My T-Mobile Thuis.


 

TV-pincode kwijt of vergeten?

Kun je je TV-inloggegevens niet meer vinden of ben je ze vergeten? Geen probleem. Je kunt je TV-pincode en TV-klantnummer eenvoudig vinden in My T-Mobile Thuis onder "Instellingen" en dan "TV".

 

Waar kun je de TV-inloggegevens nog meer voor gebruiken?

Je hebt je inloggegevens nodig wanneer je TV van T-Mobile Thuis installeert. Net als bij het activeren van de T-Mobile TV Anywhere App en/of ESPN Watch. Gebruik de TV-pincode als je het Kinderslot wilt instellen of als je films of series wilt huren via de Videoshop.

 

 

 


11 reacties

Mijn thuis internet- en tv-abonnement staan niet geregistreerd onder mijn normale gebruikersnaam, maar onder een nieuwe e-aamiladres van t-mobile: @t-mobilethuis.nl.

Hier heb ik geen inloggegevens van en kan dus geen t-mobile account aanmaken. En kan dus niet bij mijn inloggegevens voor televisie.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @fsreerden 

Je kunt hier je privé e-mailadres opgeven die ook bij het bestellen is gebruikt en zo een T-Mobile thuis account aanmaken.

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword?clientid=selfcare.client&isnew=true

Thanks @Waqqas. Ik heb echter al een t-mobile account met mijn privé e-mailadres en daarin staat mijn thuisabonnement niet vermeld. Slechts een oud contract. Dus ik weet niet goed hoe ik deze kan koppelen?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @fsreerden, geen zorgen, ik ga er meteen voor zorgen dat jij over een uurtje kunt inloggen met het e-mailadres dat voorheen gekoppeld was aan je oude abonnement. Je hebt je namelijk bij je nieuwe (huidige) abonnement geregistreerd met hetzelfde, privé e-mailadres en dat snapt het systeem niet helemaal. Hierdoor heb je wel toegang tot je oude account, maar kun je niet met dezelfde inloggegevens in een nieuw account inloggen - overigens kan dat, uit privacyoverwegingen, natuurlijk nooit. 

Ik heb het e-mailadres verwijderd van je oude abonnement, je kunt met een klein uurtje inloggen. Ik stuur je de nieuwe inloggegevens in een privébericht toe! 😉

Vergeet niet om meteen jouw wachtwoord aan te passen naar een eigen wachtwoord zodra je ingelogd bent: Mijn gegevens.

Hallo 

Op de portal https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-overzicht zijn mijn gegevens leeg.

how about

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @sjeffieb, dat is gek! Als ik inlog in jouw My omgeving gaat het helemaal goed. Op het dashboard, wanneer je nét bent ingelogd, kan je de gegevens trouwens ook vinden. Scroll hiervoor helemaal naar beneden. Ga anders gelijk naar Abonnementen > TV. Ook hier staan de gegevens die je nodig hebt. Succes!

zie screenshot ik zie niets Cheyenne

 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @sjeffieb, het lijkt erop dat je niet op de thuis pagina bent maar op de mobiele pagina. Heb je op de magenta linkjes geklikt in mijn vorige bericht? Zo zou je er moeten komen. Lukt het niet, stuur mij dan een privébericht. Ik zorg dan voor een nieuw wachtwoord, zodat je op de juiste manier kunt inloggen! 😄

Hoi @Cheyenne jazeker ik kom elke keer op hetzelfde pagina terecht.

Vermoeden dat mijn tv abb niet is gekoppeld aan mijn account.

Hoi @Cheyenne 

wachtwoord reset heeft niet geholpen. Ik krijg nog steeds een portal zonder mijn abb gegevens.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @sjeffieb, heel goed dat je gelijk zelf al hebt wachtwoord hebt aangepast! Ik had heel erg gehoopt dat dit zou resulteren in de oplossing. Graag verwijs ik je door naar dit topic: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! | T-Mobile Community, waarin wij uitleggen dat onlangs T-Mobile voor thuis en Mobiel zijn samengevoegd. Dit heeft geresulteerd in enkele bugs bij het inloggen. Wij doen er echt alles aan om deze inlogproblemen zo snel mogelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak! Heb je bepaalde informatie nodig vanuit jouw account? Dan zoek ik dat namelijk met liefde voor je op en geef ik dat in een privébericht aan je door. 

Reageer