Alles over 'bridge taps'

Alles over 'bridge taps'

Toon eerste reactie

181 reacties

Reputatie 7
Badge +4
ISRA of IS/RA staat voor Infrastructuur Randapparatuur. Het is het scheidingspunt tussen de apparatuur en de koperen bekabeling van de netwerkaanbieder en die van de abonnee. ook wel hoofdaansluiting genoemd.



Het gebruik van splitters word niet meer gedaan. de oude PSTN en ISDN lijnen zijn niet meer mogelijk.



We kunnen niet bij jou binnen kijken. wellicht dat je een foto kan maken met wat je bedoeld.
ehm hoort een modem niet rechtstreeks op het isra dan ? als het goed is kan je dan meteen zien dat er geen aftakking is en dus geen bridgetap.

Normaliter heb je de hoofdaansluiting die rechtstreeks op je ISRA punt zit, vanaf daar gaat er een kabel naar de splitter met 1 richting de telefoon kabel intern en de andere naar je DSL modem.



Bij T-Mobile verloopt telefonie via de modem maar je kan ook T-Mobile voor internet hebben en nog steeds je oude KPN telefoon abonnement.



In mijn specifieke geval is er nooit een vaste aansluiting geweest sinds ik hier woon. Destijds met het aanvragen van XS4All heb ik de hoofdaansluiting richting ISRA ook vervangen waardoor ik zeker weet dat er alleen de modem op zat. Nu is de hoofdaansluiting er ook tussenuit en zit ie dus rechtstreeks op het ISRA-punt. Dus 10cm kabel en aansluiting minder.
Reputatie 7
Badge +4
ehm hoort een modem niet rechtstreeks op het isra dan ? als het goed is kan je dan meteen zien dat er geen aftakking is en dus geen bridgetap.
Ik wordt hier naartoe verwezen nadat een Guidion monteur de modem rechtstreeks op het ISRA-punt heeft aangesloten. Stelletje amateurs.
Reputatie 7
Badge +4
@NPB



je kan het beste even een eigen topic aanmaken. T Mobile plaatst geen isra’s dat doet KPN
Wat een onzin! T-Mobile stuur me deze rommel op terwijl ze nota bene zelf een nieuw ISRA-punt hebben gemonteerd in mijn woning.

Resultaat, ze gaan weer door met hun 4 maanden durende faalactie om internet werkend te krijgen in mijn woning. Maar opzeggen kan niet... want Alleen t-mobile mag contractbreuk doen niet de klanten natuurlijk!

Reageer