Beantwoord

2 Internet abonnementen op 1 mail adres

  • 26 August 2022
  • 7 reacties
  • 238 Bekeken

Hallo,

Ik heb gisteren een nieuwe internet abonnement opgevraagd voor mijn huis met dezelfde mail die ik had voor de internet van mijn ouders.

Zijn deze beide te regelen onder 1 mail adres ? Want ik zie nu nog niet de nieuwe internet abonnement onder mijn mail adres.

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 August 2022, 10:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RabonaQ7 

Nee, dat is niet mogelijk helaas. Je zult een nieuwe T-Mobile thuis account moeten aanmaken via de link die je per mail hebt ontvangen.

@Waqqas 

Bedankt voor je reply, echter heb ik tijdens aanvragen van de nieuwe internet abonnement al mijn e-mail gebruikt. Hoe kan ik nu de e-mail wijzigen want dat zie ik niet.

Reputatie 7
Badge +15

@RabonaQ7 

Geen probleem, wacht even op de reactie van een moderator zij kunnen je hiermee helpen.

Kan er nog iemand kijken naar mijn probleem, zodat ik 2 abonnementen kan beheren? Nu kan ik namelijk niet bij de T-Mobile thuis van mijn nieuwe internet abonnement. 

Reputatie 7

Hi @RabonaQ7,

Dat kan ik zeker! Om ervoor te zorgen dat je bij beide accounts kan inloggen, dienen deze allebei van een ander e-mailadres te worden voorzien. Je kan dit gemakkelijk zelf instellen door deze te wijzigen in My T-Mobile Thuis: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Kom je er niet uit, wil je mij een privébericht sturen met de klantnummers en het e-mailadres wat je daar graag aan gekoppeld ziet? Je kan dit doen door op mijn naam te drukken. 

Hi @RabonaQ7,

Dat kan ik zeker! Om ervoor te zorgen dat je bij beide accounts kan inloggen, dienen deze allebei van een ander e-mailadres te worden voorzien. Je kan dit gemakkelijk zelf instellen door deze te wijzigen in My T-Mobile Thuis: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Kom je er niet uit, wil je mij een privébericht sturen met de klantnummers en het e-mailadres wat je daar graag aan gekoppeld ziet? Je kan dit doen door op mijn naam te drukken. 

 

Hoi Boris,

Ik heb je een bericht gestuurd maar nog geen reactie gekregen, kun jij deze checken aub.


Gr.

Reputatie 7

Hi @RabonaQ7,

Thanks voor je bericht en excuus voor de verlate reactie! Ik heb zojuist gereageerd en de abonnementen voor je gescheiden. Spreek ik je daar verder? Thanks! 😊

Reageer