32 dagen geen internet

  • 2 May 2023
  • 6 reacties
  • 64 Bekeken

32 dagen geleden ging onze mediaconverter kapot. Het glasvezel signaal komt niet meer het huis binnen.

27 dagen geleden stond een monteur van Guidion voor de deur. Hij constateerde ook dat de mediaconverter kapot is. Hij zou een nieuwe laten opsturen.

 

En…. na veel telefoontjes met T-mobile, KPN Netwerk en Allinq zitten wij nu al 32 dagen zonder internet en…. hebben we werkelijk geen idee wanneer we een nieuwe mediaconverter krijgen.

 

Iemand deze ervaring? en een idee hoe we dit kunnen oplossen?

Consumentenbond? Radar?

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @Monica-NGK, welkom op onze Community!

Dit had inderdaad soepeler en sneller moeten verlopen. De laatste update die ik in mijn systeem zie is dat je een afspraak moet maken met KPN. KPN heeft je een afsprakenlink gestuurd om een afspraak in te plannen. Als het allemaal gelukt is en je weer online bent, zal ik uiteraard de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van internet, vergoeden.  

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Monica-NGK, welkom op onze Community!

Dit had inderdaad soepeler en sneller moeten verlopen. De laatste update die ik in mijn systeem zie is dat je een afspraak moet maken met KPN. KPN heeft je een afsprakenlink gestuurd om een afspraak in te plannen. Als het allemaal gelukt is en je weer online bent, zal ik uiteraard de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van internet, vergoeden.  

Hallo Tommie,

 

dank voor je reactie.

KPN zegt al 3 weken dat ze mij een mail hebben gestuurd, maar in mijn mailbox verschijnt niets. Ook niet in de spam. Ik heb ze mijn tel nummer gegeven. Ook die bellen ze niet.

ik kan ze niet op een andere manier bereiken. Wat te doen? Ik ben hier al 3 weken mee bezig….

Reputatie 7
Badge +9

@Monica-NGK bedankt voor je snelle reactie.

Dat is inderdaad wel apart. Ik kan jammer genoeg niet in het systeem van KPN kijken… Dit zou je toch echt bij hun moeten neerleggen en vragen of ze een nieuwe afsrpaaklink willen doorsturen. 

@Monica-NGK bedankt voor je snelle reactie.

Dat is inderdaad wel apart. Ik kan jammer genoeg niet in het systeem van KPN kijken… Dit zou je toch echt bij hun moeten neerleggen en vragen of ze een nieuwe afsrpaaklink willen doorsturen. 

Dat doe ik al 3 weken. en geen oplossing. De dames van de KPN Netwerk storingsdienst zijn erg aardig en vol begrip. Ze kunnen niets anders doen dan een mailtje naar de planning sturen. En dan houdt het weer op.

 

Het lijkt alsof niemand interesse heeft in een oplossing. Iedereen wijst naar KPN planning en die doen niets.

Ik ga denk ik maar naar Ziggo. Dan heb ik niets meer met KPN Netwerk te maken

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Monica-NGK, ik heb het meteen voor je uitgezocht! Ik zie hier dat er inmiddels een afspraak is staat, op 09-05-2023 tussen 12:00 en 15:00. KPN gaat in de wijkcentrale aan de slag en lost dit voor je op!

Reageer