4 dagen geen internet, tv en bellen

  • 3 October 2022
  • 10 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1

Is het normaal dat je als klant al 4 dagen, 

zonder internet.tv.en vaste telefoon zit door een storing van buiten af


10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dat kan gebeuren.  Als je een t-mobile of Tele2 simkaart hebt kun je een unlimited voucher krijgen zodat je een wifi hotspot kunt maken.

Reputatie 1

Die voucher heb ik al Eric maar je mag toch als klant verwachte dat ze er in redelijke termijn een monteur naar laten kijken en niet over tien dagen pas

Reputatie 7
Badge +14

Het is helaas in sommige regio's druk, ook voor monteurs zijn er veel vacatures. De mogelijkheden via wifi hotspots zijn zeker niet volledig,  maar het is echt unlimited,  dus geen bestellen van boosters nodig.

Reputatie 1

Oké dankjewel voor de reactie ik ziet wel wanneer het gemaakt is

Reputatie 1

Heb nu al 16 dagen geen internet tv en vast bellen meer en monteur gidion is geweest een week geleden en het probleem zit niet bij ons wordt door klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd

Reputatie 7

Hi @Katenhond, harstikke goed dat je in dit topic hebt aangeklopt! Ik ben meteen met je mee gaan kijken, want ik wil echt dat je zo snel mogelijk weer online komt. Ik zie dat de Guidion monteur zijn bevindigen netjes heeft teruggekoppeld, maar dat hier nog geen navolging op is gekomen. Momenteel is het erg druk, maar ik vind dat dit nu te lang open staat. Zojuist heb ik dan ook één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of dit deze ochtend nog verder opgepakt kan worden. Zodra ik een terugkoppeling heb gekregen, dan laat ik dat aan je weten. Excuses voor het ongemak! 🍀

Reputatie 1

Hoi Lisa bedankt voor je reactie ik zie wel wanneer er weer wat gebeurt

Gr katenhond

Reputatie 7

Hi @Katenhond, ik voorzie je graag van een update die ik zojuist doorkreeg van mijn collega! Achter de schermen zijn we ontzettend druk bezig om jou online te krijgen, maar het probleem is momenteel nog in onderzoek. Het probleem zit niet bij jou thuis, maar we zoeken nog uit wie de verstoorder is. Het staat dus zeker niet stil en mijn collega's doen er alles aan om dit uit te pluizen. 

Reputatie 1

Dit probleem is nog steeds niet opgelost

Groetjes katenhond 

Reputatie 7
Badge +5

Klopt @Katenhond! Een paar dagen geleden is de oorzaak gevonden in het domein van VolkerWessels Telecom, de beheerder van de lijn. We hebben deze partij meteen aangestuurd. Zij lossen dit zo snel mogelijk voor je op. Bedankt voor je geduld!

Reageer