Beantwoord

Aansluiten ONT

  • 15 July 2022
  • 6 reacties
  • 332 Bekeken

Reputatie 2

Goedenavond,

ik heb een vraag aan het backoffice team. Ik zou graag mijn ONT serienummer van Huawei naar Ubiquiti willen laten aanpassen, in het kader van de vrije modemkeuze.
omdat het hier om privedata gaat zou ik deze informatie naar iemand van dat team willen sturen. Ik ben op de hoogte van de risico’s die hieraan hangen, en wil het uit laten voeren.

 

met vriendelijke groet, 

Feike

icon

Beste antwoord door Lisa 18 July 2022, 10:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7

Hi @Fiekert123, ik heb het gelijk voor je nagevraagd! Wij kunnen geen serienummer registeren van een ONT die niet door ons geleverd is. Onze systemen accepteren namelijk geen ander serienummer, wat vereist is voor activatie. We hopen heel erg dat je het uiteindelijk toch werkend krijgt. Goed om te weten is dat als het werkt, wij dan geen support leveren. Sorry dat ik je hier niet verder bij kan helpen.

Reputatie 7

Hi @Fiekert123, tof dat jij voor deze vraag aanklopt op de Community! Ik heb gelijk gevraagd aan één van mijn collega's van de technische dienst of zij jou hierbij kunnen helpen. Zodra ik een reactie heb ontvangen, dan speel ik die naar je door. Je hoort het snel van me! 😁

Reputatie 2

Bedankt voor die suggesties! heb 2 van de 3 al geprobeerd, het probleem is alleen dat ik bij zowel het uitvoeren van de scripts op Ubuntu en de Ufiber Configurator tussen de 400-500 mbit download (consistent) op de tafel laat liggen. Heb een dag bekabeld speedtests laten lopen, en daarbij is de upload vaker bovenliggend, en de download blijft dan achter. Bij het gebruiken van de Huawei en Zyxel haal ik gemiddeld tussen de 850-900mbit upload/download. Als ik mijn Dream Router van Ubi er op aansluit dan lever ik ietsjes snelheid in en kom ik tussen de 800-850 megabit uit.

Reputatie 7
Badge +15

@Fiekert123 

Misschien heb je ook wat aan Dit topic, je hoeft dan de klantenservice niet te bellen en enkel het serienummer van de Huawei overnemen in de Ufiber Loco. Hij zal dan meteen werken.

Reputatie 2

hi Waqqas, ik heb een Ubiquiti Ufiber Loco. deze kan met een serie trucjes per bootcycle worden gepatcht.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Fiekert123 

Zoals hier te lezen onder eigen ONT aansluiten kan je dit laten regelen via de klantenservice, heb je ook een geschikte GPON SFP module?