Beantwoord

Aegon.nl niet bereikbaar via T-Mobile Thuis, wel via en KPN

  • 24 February 2023
  • 10 reacties
  • 155 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

 Ik kan aegon.nl niet bereiken vanaf mijn thuisnetwerk:

>tracert aegon.nl

Tracing route to aegon.nl [198.39.106.135]
over a maximum of 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms Vigor.router [10.0.0.1]
2 4 ms 3 ms 3 ms 1-16-146-85.ftth.glasoperator.nl [85.146.16.1]
3 5 ms 4 ms 5 ms 10.10.10.170
4 6 ms 4 ms 5 ms adm-b1-link.ip.twelve99.net [62.115.155.246]
5 10 ms 4 ms 4 ms adm-b1-link.ip.twelve99.net [62.115.155.246]
6 9 ms 8 ms 4 ms adm-bb1-link.ip.twelve99.net [62.115.136.194]
7 4 ms 4 ms 7 ms adm-b10-link.ip.twelve99.net [62.115.120.227]
8 4 ms 4 ms 4 ms ae-25.edge7.Amsterdam1.Level3.net [4.68.73.213]
9 * 6 ms 4 ms ae3.3.ear2.Amsterdam1.level3.net [4.69.203.210]
10 6 ms 4 ms 4 ms 4.68.72.150
11 12 ms 12 ms 12 ms ldn-edge-03.inet.qwest.net [208.168.147.86]
12 24 ms 77 ms 25 ms 63.225.65.206
13 * * * Request timed out.
14 * * * Request timed out.
15 * * * Request timed out.
16 * * * Request timed out.

Mijn probleem lijkt op dit topic, maar dat topic is inmiddels gesloten.

icon

Beste antwoord door Rrrrob 8 March 2023, 12:48

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rrrrob, welkom op onze Community! Is de website wel bereikbaar via een andere verbinding (3G, 4G, 5G)? Kun je de site in veilige modus wel bereiken of ook niet? Ik hoor graag van je terug.

De site is prima bereikbaar via 5G van KPN/YES Telecom.

Maar zodra de verbinding via mijn T-Mobile (Vigor) router loopt komt er geen enkele respons van aegon.nl. Dat geldt overigens ook voor aegon.com.
Incognito modus maakt niet uit: mijn laptop, telefoon en tablet kunnen de site gewoon niet bereiken. Zelfs de aegon-app op mijn telefoon crasht dan!

Als ik een hotspot instel werkt het als een speer, op laptop, telefoon (inclusief de app) en tablet. Maar dan gaat het netwerkverkeer dus via 5G en niet via T-Mobile.

Reputatie 4

Ik kon vanmorgen ook niet bij aegon.nl komen maar nu wel.

 

Reputatie 7
Badge +5

Dank voor het uitzoeken @Rrrrob! Is het inmiddels weer opgelost? Ik kan voor nu geen reden vinden waarom de site niet bereikbaar is/was en hoop dat het ook bij jou inmiddels weer werkt. Zo niet, dan start ik een onderzoek. Kun je mij een voorbeeld geven van een vast apparaat (merk, model, softwareversie) en een mobiel apparaat (merk, model, softwareversie)? Dan hebben we gelijk de bekabelde en draadloze verbinding ter voorbeeld. Super bedankt!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Rrrrob  en @Cheyenne ,

Kan het niet aan de router liggen? Zie dat er over een draytek vigor gesproken wordt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rrrrob 

Gisteren ook gekeken via T-Mobile WiFi en ook via T-Mobile 4G, op beide bleef de website eindeloos laden maar vandaag laadt hij wel via T-Mobile WiFi 👍

Bij mij ie situatie is nog steeds hetzelfde.

T-Mobile glasvezel router:
    Draytek Vigor 2132 FVn
    Firmware version 3.7.9.1
Laptop:
    Dell Latitude 5520
    Windows 10 Business version 22H2 build 19045.2604
Mobiel:
    Motorola moto g 5G plus
    Android 11 kernel 4.19.125-perf+
5G:
    KPN / YES Telecom


Op de laptop heb ik met de 'gewone' en de incognito browser getest, via zowel wifi als UTP.
Mobiel zowel met de browser als met de aegon-app.
Telkens dezelfde uitkomst: aegon.nl geeft geen respons via de T-Mobile router, terwijl via 5G alles prima werkt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rrrrob, bedankt voor alle informatie. Ik heb dit euvel doorgestuurd naar onze techneuten. Het kan zijn dat er misschien een monteur langs moet komen, is dit het geval? Houd dan je e-mail en/of telefoon in de gaten om een afspraak in te plannen. 

Vanochtend is mijn oude Drytek Vigor 2132 vervangen door een ZYXEL T-50 modem.

Dat heeft het probleem opgelost: alles werkt prima, ook de website van aegon.nl.

Dank voor de vlotte afhandeling!

Reputatie 7
Badge +9

Vanochtend is mijn oude Drytek Vigor 2132 vervangen door een ZYXEL T-50 modem.

Dat heeft het probleem opgelost: alles werkt prima, ook de website van aegon.nl.

Dank voor de vlotte afhandeling!

 @Rrrrob bedankt voor de update. Fijn om te horen dat dit het heeft verholpen! Ik wens je nog een hele fijne dag toe.

Reageer