Vraag

Al 3 maanden geen internet

• 10 May 2022
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Hallo,
Ik heb in februari een internet only abbonement bij T Mobile afgesloten. Inmiddels zitten we in mei en ik heb nog steeds geen internet. De klantenservice vertelt me elke keer wat anders of kan mij simpelweg niet helpen. Ik hoop via deze weg wat duidelijkheid te kunnen krijgen. 

1 reactie

Reputatie 6
Badge +9

Thanks voor je bericht @brandon_th en mijn excuses voor het lauwe welkom wat je hebt mogen ontvangen. Ook wij streven naar de fijnst mogelijke instap. Nu ben ik meteen het dossier ingedoken om te kunnen ontdekken wat er precies moet gebeuren en zie dat er contact is geweest met onze telefonische collega's. Er is daarop een onderzoek gestart door onze technische dienst betreft de issues die zijn gevonden tijdens de oplevering door de monteur. Dit onderzoek heeft uitgewezen dat er problemen zijn met de verbinding tussen wijkcentrale en aansluiting. Nu begrijp ik dat er al een tijd geen nieuws is geweest - daarom heb ik per direct deze navraag voor je gedaan. Ik hoop je dan ook zo snel mogelijk van een update te kunnen voorzien. We houden contact! 

Reageer