Beantwoord

Al 3 maanden geen internet


Hallo,
Ik heb in februari een internet only abbonement bij T Mobile afgesloten. Inmiddels zitten we in mei en ik heb nog steeds geen internet. De klantenservice vertelt me elke keer wat anders of kan mij simpelweg niet helpen. Ik hoop via deze weg wat duidelijkheid te kunnen krijgen. 

icon

Beste antwoord door Boris 10 May 2022, 14:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7

Thanks voor je bericht @brandon_th en mijn excuses voor het lauwe welkom wat je hebt mogen ontvangen. Ook wij streven naar de fijnst mogelijke instap. Nu ben ik meteen het dossier ingedoken om te kunnen ontdekken wat er precies moet gebeuren en zie dat er contact is geweest met onze telefonische collega's. Er is daarop een onderzoek gestart door onze technische dienst betreft de issues die zijn gevonden tijdens de oplevering door de monteur. Dit onderzoek heeft uitgewezen dat er problemen zijn met de verbinding tussen wijkcentrale en aansluiting. Nu begrijp ik dat er al een tijd geen nieuws is geweest - daarom heb ik per direct deze navraag voor je gedaan. Ik hoop je dan ook zo snel mogelijk van een update te kunnen voorzien. We houden contact! 

Hallo Boris,

Heb jij misschien al een update?

Gr.

@brandon_th Heb je al enige duidelijkheid?

Ik ben hier aan het rondkijken, want binnenkort wordt hier in de straat glasvezel aangelegd en ik ben benieuwd hoe de kwaliteit van één en ander is en de service als er problemen zijn.

Reputatie 7
Badge +14

@Mogelijknieuweklant ,ik zou de vezel in ieder geval binnen laten brengen als dit gewoon zonder kosten al kan. In welke gemeente is dat en welk bedrijf legt jouw glas aan? Is het b.v. Open Dutch Fiber, wat als hoofdhuurder T-Mobile heeft of Glashart wat weer KPN is. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @brandon_th, slim dat je om een update vraagt! Boris is momenteel aan het genieten van een vrije dag, daarom heb ik eventjes gekeken wat de status is van jouw case. Ik zie dat mijn collega’s van de Klantenservice inmiddels verzocht hebben om een nieuwe installatieafspraak omdat de vorige niet door kon gaan. 

Hier word je, verwacht ik, morgen over benaderd. Je kunt uiteraard vanaf morgen ook weer een afspraak inplannen met 088 2000 151. 

@brandon_th Heb je al enige duidelijkheid?

Ik ben hier aan het rondkijken, want binnenkort wordt hier in de straat glasvezel aangelegd en ik ben benieuwd hoe de kwaliteit van één en ander is en de service als er problemen zijn.

 

Helaas nog geen duidelijkheid. Ik heb vorige week alweer 3 keer gebeld om een nieuwe afspraak met de monteur te maken en zelfs dat krijg ik niet voor elkaar. Ten einde raad.

Goedemorgen @brandon_th, slim dat je om een update vraagt! Boris is momenteel aan het genieten van een vrije dag, daarom heb ik eventjes gekeken wat de status is van jouw case. Ik zie dat mijn collega’s van de Klantenservice inmiddels verzocht hebben om een nieuwe installatieafspraak omdat de vorige niet door kon gaan. 

Hier word je, verwacht ik, morgen over benaderd. Je kunt uiteraard vanaf morgen ook weer een afspraak inplannen met 088 2000 151. 

 

Dank je wel Jason. Ik wacht het maar weer af.

@Mogelijknieuweklant ,ik zou de vezel in ieder geval binnen laten brengen als dit gewoon zonder kosten al kan. In welke gemeente is dat en welk bedrijf legt jouw glas aan? Is het b.v. Open Dutch Fiber, wat als hoofdhuurder T-Mobile heeft of Glashart wat weer KPN is. 

@eric Het is Open Dutch Fiber die hier aan komt leggen, gemeente Roosendaal.

Het is, tot nu toe, flink verwarrend of je het gratis binnen kan laten leggen in de teksten van T-Mobile: Glasvezel internet in Roosendaal | T-Mobile

Is het glasvezelaansluitpunt echt gratis?

Ja. Sluit je een glasvezelabonnement af bij T-Mobile? Dan legt een van onze partners gratis bij jou een eigen glasvezelaansluitpunt tot in je huis. Woon je in een hoogbouwcomplex, dan krijg je altijd een gratis aansluitpunt. Ook als je geen abonnement afsluit.

Wat kost Glasvezel aanleggen? | T-Mobile Blog

Wat kost Glasvezel aanleggen bij T-Mobile?

Wij sluiten je woning gratis aan op het glasvezelnetwerk dat we in jouw wijk gaan aanleggen. Het enige dat je hoeft te doen is toestemming geven. Anders mogen we je woning niet aansluiten op ons glasvezelnetwerk. Van de gemeente hebben we toestemming om je straat op Glasvezel aan te sluiten. Jouw toestemming hebben we nodig om een glasvezelkabel van de straat naar je woning te leggen.

Reputatie 7
Badge +14

OK!  Nou, dan krijg je het eigen glas van T-Mobile en ook de superscherpe prijzen. (zonder de € 15,- opslag van KPN)

Over de kosten kun je misschien gelijk even met ODF schakelen. Hun nummer is: 088 1633 633

Reputatie 7

Hi @brandon_th,

Mijn welgemeende excuses dat een eerder bericht is uitgebleven. Dit is allerminst mijn bedoeling geweest en dat moet niet gebeuren. Ik zie dat er inmiddels een afspraak is gemaakt bij Guidion en dat de monteur bij je langs kan komen. Wil je ons meenemen in hoe dit bezoek is verlopen? We horen het graag van je.