Beantwoord

Canon TR4550 wifi verbinding.

  • 26 November 2022
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

Hallo Allemaal , 

Ik zit hier met een probleem waar ik par dagen mee bezig om op te lossen maar lukt me niet .

Sinds dat ik over gestapt ben naar T-mobile glasvezel mijn printer ( canon TR4550 ) kan geen verbinden maken met de modem maar wel geeft naam van de moden en als op klik dan vraagt niet naar ww en geeft aan dat kan geen verbinden met moden maken,, als mijn printer via mijn laptop hotspot aansluiten doet wel maar direct met moden kreeg ik fout melding. Via lan- instelling heb ik geprobeerd helaas ook niks .Ik heb helemaal de printer opnieuw ingesteld dat helpt ook niet , verder  tv laptops mobiles alles verbinden wel. Met andere moden van kpn had ik geen probleem . Misschien iemand dit probleem kent of hier kan mij helpen ? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 November 2022, 23:04

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @P.Kani 

Heb je een Zyxel-T54 gekregen? Wat je dan zou kunnen proberen is in je browser naar 192.168.1.1 gaan, inloggen met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat, in het menu ga je naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen en onderaan kies je voor WPA2-PSK, klik op toepassen en probeer opnieuw te verbinden.

Wat ook kan is in het overzicht van de web interface bij de WiFi instellingen 5 GHz uitschakelen.

Waqqas, hartstikke bedankt het is opgeloost dat ik verandart naar WPA2-PSK . hoeft 5 GHz niet uitschakelen .

Super geholpen. 😀

Reageer