Beantwoord

DDNS zyxel ubiquiti

  • 8 July 2022
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Ik heb mijn ubiquiti Dream Machine achter mijn Zyxel router van T-mobile. Ik heb mijn domein als ddns ingesteld op mijn ubiquiti, maar wanneer ik het Domein intiep in de URL balk, kom uit op de inlog pagina van de zyxel router. Ik heb mijn ubiquiti Dream machine als DMZ ingesteld op de Zyxel maar toch werkt het niet.

 

Ik wil graag de VPN op mijn ubiquiti Dream machine instellen maar hiervoor moet de DDNS en het Domein wel juist ingesteld zijn.DDNS zyxel ubiquiti

icon

Beste antwoord door TMTV 9 July 2022, 00:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @gavin3005,

Welkom op de Community!

Wil je op de Zyxel eens naar Onderhoud > Extern beheer gaan? Staan de vinkjes onder WAN uit?

Hoi @gavin3005,

Welkom op de Community!

Wil je op de Zyxel eens naar Onderhoud > Extern beheer gaan? Staan de vinkjes onder WAN uit?

Deze staan uit ja

Reputatie 7
Badge +6

Helder! Zou je eens kunnen proberen om de DDNS-instellingen niet in de UDM te zetten maar in de Zyxel? Dat kun je vinden onder Netwerkinstellingen > DNS > Dynamische DNS. Ook al staat je UDM in de DMZ, hij krijgt nog steeds een 192.168.1.x-adres van de Zyxel waardoor je hem niet van buitenaf kunt bereiken.

Helder! Zou je eens kunnen proberen om de DDNS-instellingen niet in de UDM te zetten maar in de Zyxel? Dat kun je vinden onder Netwerkinstellingen > DNS > Dynamische DNS. Ook al staat je UDM in de DMZ, hij krijgt nog steeds een 192.168.1.x-adres van de Zyxel waardoor je hem niet van buitenaf kunt bereiken.

 

 

 

ik kan hem niet exact invullen als op de ubiquiti maar de zyxel accepteert hem niet

 

Reputatie 7
Badge +6

Als je glasvezel hebt, is er nog een andere optie: de Zyxel er helemaal tussenuit laten. Dan moet je wel ergens in de UDM VLAN 300 instellen. Ik weet niet precies waar, maar als je er niet uit komt, zijn er hier wel mensen die je dat kunnen vertellen.