Beantwoord

Fritzbox7590 LAN 3&4

  • 4 March 2022
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

Ik kon mijn antwoord via de zoekfunctie helaas niet vinden, hopelijk kan iemand mij helpen. Ik gebruik al enige tijd de Fritzbox 7590. Nu werken de LAN 3 en 4 poorten niet meer. Geen TV en geen internet. Op 1 en 2 werken TV en internet wel. Ik heb het modem en de mediaconverter al herstart, ook het modem gereset en gecontroleerd op updates. Modem is ingesteld via de wizzard waarbij ik kies voor T-Mobile glas. Volgens de diagnose tool in de Fritzbox zou alles gewoon moeten werken.  

Heeft iemand nog tips om het weer werkend. Te krijgen? Alvast bedankt voor de reacties!

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 March 2022, 19:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mathijssli 

Wanneer je in het begin een internetconnectie opzet en je moet je ISP selecteren (jij hebt dan zeker T-Mobile geselecteerd), kies voor andere provider en geef VLAN id 300 op, Dynamic IP.

Dit zou moeten helpen.

Hallo @Mathijssli 

Wanneer je in het begin een internetconnectie opzet en je moet je ISP selecteren (jij hebt dan zeker T-Mobile geselecteerd), kies voor andere provider en geef VLAN id 300 op, Dynamic IP.

Dit zou moeten helpen.

Bedankt voor je reactie. Heb heb het geprobeerd, maar kom de optie om een VLAN ID in te vullen niet tegen. Of moet dit ergens achteraf? 

Reputatie 7
Badge +15

@Mathijssli

Bij downstream en upstream vul je de internetsnelheden van je internetverbinding in en klik dan op apply.