Beantwoord

Geblokkeerd internet

  • 3 September 2022
  • 11 reacties
  • 243 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Ik had een openstaande factuur voor T-Mobile Thuis dus de service was geblokkeerd. Gisteren heb ik de openstaande facturen betaald via ideal, ik heb een e-mail ontvangen over de blokkade, maar ik kan nog steeds niet internetten.

 

Ik heb alle tips opgevolgd en ook een harde reset gedaan maar het werkt nog steeds niet.

 

 

 

Sorry voor de taal, ik ben geen Nederlands

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 4 September 2022, 15:03

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Vitas Ik heb meteen voor je meegekeken hoe het precies zit. Zo te zien staat er wel nog een bedrag open voor de factuur van augustus. De factuur van juli heb je inderdaad betaald en is het netjes bij ons binnengekomen, top! Zodra je de factuur van augustus ook hebt betaald, wordt de blokkade eraf gehaald. Je kunt de openstaande factuur betalen via iDeal in My T-Mobile Thuis: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement.

Moderator edit - photo deleted: please don't add personal info to a public post, thanks.

 

Jeśli zapłaciłeś za sierpniową fakturę i otrzymałeś potwierdzenie e-mailem, spróbuj odłączyć modem (i telewizor, jeśli dotyczy) i podłączyć go ponownie?

Zwykle rozwiązuje to problem, jeśli nie, daj nam znać.

Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Tłumacza Google.

 

If you have paid for the August invoice and a confirmation via e-mail is received, try to disconnect the modem (and TV, if applicable) and reconnect it?

This usually fixes the problem, if not, please let us know.

This message was translated using Google Translate.

Dit zijn de dingen die ik de afgelopen 2 nachten heb gedaan voordat duidelijk was wat er aan de hand was..

Dit zijn de dingen die ik de afgelopen 2 nachten heb gedaan voordat duidelijk was wat er aan de hand was..

De rekening van Augustus heb je wel al betaald?

Zoals ik in het tweede bericht schreef, kan ik het pas morgen doen.

Zoals ik in het tweede bericht schreef, kan ik het pas morgen doen.

Dan zal de blokkade pas verwijderd worden wanneer de betaling van Augustus ook is ontvangen.

@Demi er zijn enkele uren verstreken sinds de betaling met ideal. Vergrendeld nog steeds toegepast, kan zelfs geen snelheidstest doen. Hetzelfde geldt voor wifi en kabel. Resetten van de router helpt niet.

Reputatie 7

Hi @Vitas, goed dat je dit aangeeft! Je zou binnen twee uur na de betaling weer van jouw diensten moeten kunnen genieten. Omdat je nog niet gedebokkeerd bent, wil ik je vragen om een betaalbewijs per e-mail op te sturen naar: credit@t-mobilethuis.nl. Certin controleert dan de betaling. Zodra zij ook zien dat alles klopt, dan word je gedeblokkeerd. Laat je het hier weten als het via die weg gelukt is? 💪

Reputatie 5

Hoi @Vitas ,

Ik zag deze toevallig voorbij komen. Ik had van de week exact een zelfde probleem bij een andere klant geconstateerd met hetzelfde modemtype. Ik heb de diensten opnieuw op je modem gezet. Ik heb het modem uitgelezen en nu moet het werken. Wil je het nog een keer proberen?

 

ik ga even met de techneuten zitten hoe we dit kunnen voorkomen bij andere klanten.

@Jaap alles werkt nu. Heel erg bedankt voor je hulp.

Reageer