Beantwoord

Geen internet, Aanvraag in behandeling.

  • 10 March 2023
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Hallo,

wij zijn nieuw bij T-mobile ( overgestapt van Tele2) en onze installatiedatum was 8-03. Modem geinstalleerd maar het 'wereldbol' lampje gaat niet aan. Talloze keren gebeld met de klantenservice maar die kunnen niks. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Wij moeten nu wacbten op een monteur die pas dinsdagavond kan komen. Daardoor zijn we dan al 6 dagen verder zonder internet en tv. Bundel op het mobiele abonnement is ook er bijna door ( we zitten niet bij T-mobile). Heel frustrerend allemaal. Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 March 2023, 12:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mari1993 

Gaat het om een DSL aansluiting? Sluit de modem rechtstreeks aan op het KPN ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten dus niet via een 2de aansluitpunt.

Wat voor een ISRA heb je, kan je er eens een foto van maken?

Reageer