geen internet ... alweer

  • 7 April 2023
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 1

En jahoor het is weer vrijdag ook nog paasweekend en internet ligt er alweer uit.

Weer ligt het probleem niet in mijn huis .

Nu wederom 5 a 6 dagen zonder internet WiFi etc. 

T mobile zo kansloos dit . Dit kan niet meer in deze tijd . 

Deze klant ga je verliezen ik ben er klaar mee.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hey @Superberger, ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice. Zij hebben meteen een ticket voor je aangemaakt en zie dat je al over onze vouchercodes beschikt. Hopelijk gaan ze dit met prioriteit oppakken! Glasvezel is en blijft een fragiel stukje technelogie, een foutje zit echt in een klein hoekje. Ik snap de frustratie volkomen, weet dat we ons uiterste best doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Superberger, ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice. Zij hebben meteen een ticket voor je aangemaakt en zie dat je al over onze vouchercodes beschikt. Hopelijk gaan ze dit met prioriteit oppakken! Glasvezel is en blijft een fragiel stukje technelogie, een foutje zit echt in een klein hoekje. Ik snap de frustratie volkomen, weet dat we ons uiterste best doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen! 

Reputatie 1

Beste Tommie

 

Dat het fragiel is koop ik maar de andere maatschappijen hebben geen storing hier, apart !

En dat er storing kan zijn snap ik ook , Maar dat het daarna dagen duurt voordat het opgelost is omdat er in het weekend niet gewerkt wordt of dat het te druk is met storingen . Dat gedeelte snap en koop ik niet dan heb je je policy niet op orde !

En omdat ik deze storing(en) al vaker heb gehad en totaal terugkoppeling daarop heb gehad of restitutie of voor mij part een bos bloemen voor het ongemak. Dat vind ik niet ok .

Ik heb dagelijks storing van enkele seconden tot een minuut dat slik ik ook dan nog zonder te mokken .

Zo groot bedrijf moet dit beter aanpakken we zijn klanten die betalen daar hoort wat tegenover 

Reputatie 7
Badge +9

@Superberger ik begrijp je volkomen! Ik heb een notite erbij gezet dat dit met prioriteit opgepakt moet worden. Het kan soms wat langer duren omdat we met een standaard verwerkingstijd werken. Stel nou we moeten dit doorzetten naar een onderaannemer, hanteren zij nog een keer, hun eigen verwerkingstijd. Dit kan soms, als het druk is, oplopen tot het uiterste. Weet dat ik me best voor je ga doen en aan alle touwtjes, waar ik kan, ga trekken!

Reputatie 7
Badge +9

@Superberger mijn spoed heeft geklonken. Kan je een volledige powerflip uitvoeren? Dit doe je zo:

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Als het goed is moet je daarna weer online zijn! Kan je dit aan mij laten weten?

 

Reageer