Geen internet. Pon lamp uit, Los lamp knippert rood.

  • 15 May 2023
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Sinds gisteren geen internet meer. Alle stappen om huawei converter en zyxel 54 modem te resetten ondernomen en aansluitingen gecontroleerd. Problemen blijven: PON lamp is uit, LOS lamp knippert. Graag contact over oplossing!

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @Alankomaat, goed om te lezen dat je zelf al aan de slag bent geweest! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met twee van mijn collega's en dat je dossier is doorgezet naar de technische dienst. Zij gaan dit tot op de bodem voor je uitzoeken en zodra zij meer weten zal je de eerste zijn die op de hoogte wordt gebracht. Hier gaan wij voor je achteraan, dit wordt vervolgd!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Alankomaat 

Heb je ook in je My T-Mobile account onder storingen gekeken of er daar misschien iets vermeldt staat over een storing op jouw adres? Misschien helpt het om de Huawei mediaconverter voor even van het stroom te halen.

Heb alles meermaals gecheckt. Converter en modem meermaals van stroom gehaald. De handige tips vd T-Mobile site en een chatbot gaan dit niet oplossen! Hier moet een echt mens serieus naar kijken.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Alankomaat, goed om te lezen dat je zelf al aan de slag bent geweest! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met twee van mijn collega's en dat je dossier is doorgezet naar de technische dienst. Zij gaan dit tot op de bodem voor je uitzoeken en zodra zij meer weten zal je de eerste zijn die op de hoogte wordt gebracht. Hier gaan wij voor je achteraan, dit wordt vervolgd!

Reageer