Sinds 14 december 2022 hebben wij thuis geen internetverbinding, het gaat om een glasvezelaansluiting. Er werd mij verteld dat er een te hoge demping zit op de kabel en er een stoorzender tussen onze verbinding en de wijkcentrale zit. Inmiddels 4 weken verder en nog niks wijzer geworden, elke week de klantenservice gebeld maar zij kunnen niks voor mij betekenen. Ik krijg elke keer hetzelfde verhaal en tussentijdse updates opvragen heeft geen zin, ik word zo elke keer aan het lijntje gehouden en ben dit zat. Er is ook nergens op de website of op My T-Mobile te vinden dat er bij mij in de buurt een storing is. Ik hoop via hier meer antwoorden te krijgen want het begint nu echt zeer vervelend te worden. Ik wil weten waar ik nu aan toe ben, want ik ben echt in staat om alles van de muur te halen en retour te sturen. Zo ga je niet om met je klanten T-Mobile!
Met vriendelijke groet,
Jimmy Thiesky
Beste antwoord door JimmyRT
Bekijk origineel