Glasvezel: geen internet

  • 24 February 2022
  • 9 reacties
  • 156 Bekeken

Help ???

Ik heb al sinds November 2018 glasvezel internet van T-Mobile 

Ik heb al 1 maand geen internet op de glasvezel, Diverse keren contact gehad met T-mobile helpdesk,

begrepen dat het glasvezel van Regfiber is en is overgegaan naar KPN, Ik heb mijn contract pas voor 1 jaar verlengd, Ik zou teruggebeld worden volgens T-Mobile door KPN, helaas is dat op heden niet gebeurd, Ik heb zelf met KPN netwerk gebeld 2 uur in de wacht, werd terugverwezen naar Provider. Helaas word ik niet op de hoogte gehouden van de status van het probleem, niet teruggebeld. terwijl de 4G afdeling zoals 4G voor thuis wel netjes teruggebeld en mijn 4G problemen oplost.

Helaas heb ik nu met 2 partijen te maken T-mobile en KPN, wat blijkbaar slecht communiceert.

Ik heb alle diensten van T-Mobile dus Ik hoop dat het binnenkort wordt opgelost.


This topic has been closed for comments

9 reacties

Je hebt pas met KPN te maken zodra hun een ticket van T-Mobile binnenkrijgen, als ze je terug sturen dan is dat omdat T-Mobile nog niks bij hun heeft gemeld over je storing. Zodra er bij KPN een melding van de provider binnenkomt ontvang je een sms om een afspraak te maken. Je bent nu dus aan het wachten totdat iemand bij T-Mobile zijn werk doet en je probleem doorzet.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Adrie1155 

Heb je thuis een grijze CTS mediaconverter of een witte Huawei ONT? Welke lampjes zie je hierop branden, knipperen of uit?

Wat wordt nu eigenlijk verteld wat het probleem is of is er nog geen monteur langsgeweest?

Het modem Huawei en MediaConvertor zijn al gecontroleerd door Guideon van T-mobile, geconstateerd, geen licht op glasvezel. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Adrie1155, van harte welkom op de Community!

Er is zeer zeker een melding gemaakt richting de netwerkbeheerder en er schijnt al contact opgenomen te zijn met je - althans pogingen daartoe. Heb jij gemiste oproepen op je 06-nummers (ik zie twee 06-nummers geregistreerd staan in je klantprofiel)? Onze partners bellen altijd anoniem dus ik kan het me goed voorstellen dat je niet altijd reageert wanneer een onbekende belt, mocht je überhaupt al gebeld zijn dan natuurlijk!

Ik zie een melding staan van KPN die aangeeft dat er sinds 16:05 gewacht wordt op een reactie vanuit jou, strookt dit met jouw bevindingen? Ben jij inderdaad rond dat tijdstip gebeld? Ik geef meteen aan bij hen dat er iets niet goed gegaan is, mocht het zo zijn dat jij nog niets vernomen hebt van hen.

 

@prodigy Ik snap je reactie en daarmee feedback, maar je constatering klopt niet. Wij hebben zeker wel een aansturing gedaan. Bovendien kun je niet zomaar naar de afsprakenlijn van KPN bellen, daar ontvang je zelf in noodzakelijke gevallen een sms over met het te bellen telefoonnummer - dat zal nooit het standaard telefoonnummer van KPN NetwerkNL zijn. Je hebt nu in dit topic “ingebroken” om hier een kritische noot bij te leveren, dat is jouw goed recht, maar trek alsjeblieft geen conclusies voordat je de case volledig kent. Je impliceert dat iemand zijn werk niet doet en dat vind ik onterecht! 😊

@prodigy Ik snap je reactie en daarmee feedback, maar je constatering klopt niet. Wij hebben zeker wel een aansturing gedaan. Bovendien kun je niet zomaar naar de afsprakenlijn van KPN bellen, daar ontvang je zelf in noodzakelijke gevallen een sms over met het te bellen telefoonnummer - dat zal nooit het standaard telefoonnummer van KPN NetwerkNL zijn. Je hebt nu in dit topic “ingebroken” om hier een kritische noot bij te leveren, dat is jouw goed recht, maar trek alsjeblieft geen conclusies voordat je de case volledig kent. Je impliceert dat iemand zijn werk niet doet en dat vind ik onterecht! 😊

Leuk en aardig, maar de topic starter geeft duidelijk aan al een maand te wachten op een oplossing… Ga je me nu echt vertellen dat mijn implicatie dat iemand binnen T-Mobile zijn werk niet doet, onterecht is? Kom op…

 

“Ik heb al 1 maand geen internet op de glasvezel, Diverse keren contact gehad met T-mobile helpdesk,”

Hoi @Adrie1155, van harte welkom op de Community!

Er is zeer zeker een melding gemaakt richting de netwerkbeheerder en er schijnt al contact opgenomen te zijn met je - althans pogingen daartoe. Heb jij gemiste oproepen op je 06-nummers (ik zie twee 06-nummers geregistreerd staan in je klantprofiel)? Onze partners bellen altijd anoniem dus ik kan het me goed voorstellen dat je niet altijd reageert wanneer een onbekende belt, mocht je überhaupt al gebeld zijn dan natuurlijk!

Ik zie een melding staan van KPN die aangeeft dat er sinds 16:05 gewacht wordt op een reactie vanuit jou, strookt dit met jouw bevindingen? Ben jij inderdaad rond dat tijdstip gebeld? Ik geef meteen aan bij hen dat er iets niet goed gegaan is, mocht het zo zijn dat jij nog niets vernomen hebt van hen.

 

@prodigy Ik snap je reactie en daarmee feedback, maar je constatering klopt niet. Wij hebben zeker wel een aansturing gedaan. Bovendien kun je niet zomaar naar de afsprakenlijn van KPN bellen, daar ontvang je zelf in noodzakelijke gevallen een sms over met het te bellen telefoonnummer - dat zal nooit het standaard telefoonnummer van KPN NetwerkNL zijn. Je hebt nu in dit topic “ingebroken” om hier een kritische noot bij te leveren, dat is jouw goed recht, maar trek alsjeblieft geen conclusies voordat je de case volledig kent. Je impliceert dat iemand zijn werk niet doet en dat vind ik onterecht! 😊

Ik kreeg om 24-02-202 16:50 voor het eerst een Telefoon van KPN om een afspraak te maken, ik snap

de reactie van @prodigy maar als je al een maand geen Internet TV en vaste telefoon heb, wordt je als klant wel een beetje geirriteerd, en ik steeds Contact op moet nemen over status, het lijkt erop als ik op jullie community dat het wel snel wordt opgepakt.

Reputatie 7

Hoi @Adrie1155 ,

Dank voor je update en terugkoppeling. Wil je ons laten weten hoe de afspraak met de netwerkbeheerder is verlopen? Ik ben erg benieuwd.

Hoi @Adrie1155 ,

Dank voor je update en terugkoppeling. Wil je ons laten weten hoe de afspraak met de netwerkbeheerder is verlopen? Ik ben erg benieuwd.

Ik werd op 25-02-2022 om 15:00 gebeld door KPN dat er een probleem was in de Wijkcentrale met de glasvezel beschadigde Patch aansluiting en het weer was hersteld., Ik heb daarna thuis getest en het functioneerde weer, in begin Februari hadden meerdere appartementen die problemen hadden maar deze hadden abbonementen bij KPN en was snel opgelost, omdat er voor mijn geen ticket was hebben ze mijn verbinding niet meegenomen, Ik had een mail verstuurd naar KPN Netwerk 3 Februari, vandaag antwoord zie Bijlage 

 

support@kpnnetwerk.nl

13:14 (5 uur geleden)
 
 
aan mij
 
Geachte heer 

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Door extreme drukte hebben wij uw bericht nu pas in behandeling kunnen nemen, excuses voor het ongemak.

Volgens ons systeem is uw storing reeds al verholpen.

Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Luisa 

kpn_netwerk.ashx

kpnnetwerk.nl 

Het blijft voor mij de vraag, waarom het via T-mobile zolang moet duren voordat KPN wordt

aangestuurd.

 

 

 

Reputatie 7

Hi @Adrie1155, heel fijn dat je dit hier aangeeft! Ik ben ontzettend blij dat jij inmiddels weer van een goedwerkende verbinding aan het genieten bent. Zojuist heb ik dan ook de vergoeding voor jou in orde gemaakt van de dagen dat jij offline was. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Nogmaals excuses dat het zo lang heeft geduurd, voordat jij weer online kwam! Als ik jou verder nog ergens mee kan helpen, weet dan dat je mij altijd aan mijn (virtuele) mouw mag trekken. Geniet nog van deze laatste dag van het weekend! 😊