Beantwoord

Glasvezel nog steeds niet aangesloten bij mij in het appartement in kralingen.

  • 13 January 2022
  • 8 reacties
  • 154 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Dag beste mensen,

 

 

Tickets worden haast nooit geopend of gesloten.  Er wordt nooit contact met je opgenomen als je vraagt om terug gebeld te worden omdat niemand je überhaupt kan helpen, de klantenservice kan ook niets voor je betekenen bij van Gelder en Volker Wessels Telecom.

 

Ik ben al 10 jaar klant bij T-Mobile, maar dit is echt sneu.

Ik zie dagelijks mensen aangesloten worden, serieus nog geen straat verderop… Hoe komt het dat hun wel worden aangesloten? Hebben we niet lang genoeg gewacht? Ik sta versteld dat er nog zo veel verwarring is qua communicatie tussen T-Mobile en van Gelder.

 

Duurt dit proces niet gemiddeld een maand.. Anyways, ik wou even mijn ei kwijt. One day it might happen who knows *shrug*

:)

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 15 January 2022, 17:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7

Hi @Didiik, super goed dat je hier jouw bevindingen deelt! Ik heel graag een andere ervaring van je gelezen en help je dan ook graag verder. Ik heb aan de mouw van één van mijn collega's van de technische dienst getrokken met de vraag hoe ik jou hier het beste bij kan helpen. Ik wil namelijk dat je meer duidelijkheid krijgt, zodat je weet waar je aan toe bent. Zodra ik hier een reactie op heb, dan laat ik het gelijk aan je weten. Excuses voor het ongemak! ❤

Hi @Didiik, super goed dat je hier jouw bevindingen deelt! Ik heel graag een andere ervaring van je gelezen en help je dan ook graag verder. Ik heb aan de mouw van één van mijn collega's van de technische dienst getrokken met de vraag hoe ik jou hier het beste bij kan helpen. Ik wil namelijk dat je meer duidelijkheid krijgt, zodat je weet waar je aan toe bent. Zodra ik hier een reactie op heb, dan laat ik het gelijk aan je weten. Excuses voor het ongemak! ❤

 

Hoi Lisa,

Top! Ik hoop dat ik snel iets van je hoor :)

Groeten.

Reputatie 7

Hi @Didiik, ik heb een nieuwe update voor je! Ik heb contact gehad met mijn collega en hij gaat jou even kort bellen om de situatie uit te leggen en je wat meer duidelijkheid te geven. Dan kun je al je vragen stellen die je wellicht nog hebt! ❤

Hoi Lisa,

 

Jouw collega heeft inderdaad even gebeld. Ik heb gesproken met Rafiu. Hij had naar de stand van zaken gekeken en zag dat van Gelder nog geen akkoord heeft gekregen/gegeven. Zij hebben dit ‘akkoord’ niet omdat ze het schouwrapportage nooit hebben opgestuurd naar onze VVE die ook in ons appartement woont. Ook de VVE hier denkt dat dit echt nergens op slaat en dat er echt aan die bel getrokken moet worden. Verder heeft jouw lieve collega mij ook verteld dat hij me een 4g modem wil gaan sturen met een 4G-kaartje op de kosten van T-Mobile zelf totdat T-Mobile werkelijk het glasvezel kan leveren.

Hartstikke lief, leuk en aardig, toch belde Ton even vandaag en vroeg ik dus naar die modem, Ton, (de enige Ton die daar werkt) zei dat er geen ticket was aangemaakt door Rafiu en er dus niets te vinden is over die belofte. 

Jammer dat het steeds zo verloopt. Het zou inderdaad fijn zijn als ik gebruik kon maken van die 4G modem totdat jullie eindelijk glasvezel opbrengen. 

 

 

Reputatie 7

Hi @Didiik ,

Thanks voor je terugkoppeling! Ik heb je naam direct laten toevoegen aan onze prioriteitenlijst, waardoor we het probleem met de aanvraag direct met VolkerWesselsTelecom en Van Gelder Telecom aankaarten, waardoor zij direct contact met je dienen op te nemen. Mijn welgemeende excuses voor de situatie, maar ik hoop dat we je hiermee sneller kunnen helpen.

Wat betreft de belofte van een 4G modem voor Thuis, ben ik enigszins verbaasd. Een mooi gebaar, maar één die gepaard gaat met een jaarabonnement bij onze Mobiele tak, aangezien 4G voor Thuis valt onder T-Mobile Mobiel. Ook zie ik dat de collega geen notitie heeft achtergelaten hierover. Ik heb daarom direct navraag gedaan, zodat ik hopelijk wat meer kan vertellen. We houden je op de hoogte!  

Hoi Boris, hartelijk dank voor de hulp, ik waardeer het zeer.

 

Uw collega had er specifiek bij vermeld dat het geheel kosteloos zou zijn en dat er nergens kosten gerekend zouden worden als ik deze modem daadwerkelijk krijg (inclusief 4g kaartje). 

 

 

 

Reputatie 7

Hi @Didiik ,

Na navraag is het mij niet helemaal duidelijk geworden met wie je deze afspraak hebt kunnen maken. Weet je nog met wie je die afspraak hebt gemaakt? Dan hoor ik het graag en kan ik je verder helpen. 

Reputatie 7
Badge +16

@Didiik Is het nog gelukt om door te geven met wie je deze afspraak hebt kunnen maken?