Beantwoord

Glasvezel Woerden (Harmelen)

  • 1 May 2023
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Zelf woon ik in Harmelen (gemeente Woerden). Vorig jaar verhuist vanuit Rotterdam waar ik met tevredenheid T-mobile van daar naar Harmelen als thuis abonnement heb meegenomen. Nu zijn hier vorig jaar de Glasvezel kabels gelegd en is alles ook aangesloten in de meterkast. 

Nu zien we in de gemeente allemaal reclameborden voorbij komen van T-mobile en glasvezel. Wat zijn nu jullie plannen en wanneer wordt het nu echt uitgerold. De reclame borden laten blijken dat je t-mobile al als glasvezel kan kiezen maar dat blijkt niet zo te zijn. 

icon

Beste antwoord door Seccie 1 May 2023, 13:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jakhals,

Wat geeft de postcode check op de Mobiel-website aan? Deze is in (bijna) alle gevallen leidend. 
Als het glasvezelnetwerk beschikbaar is dan zal de tool dit ook meteen aangeven. 

 

Hoi @Jakhals,

Wat geeft de postcode check op de Mobiel-website aan? Deze is in (bijna) alle gevallen leidend. 
Als het glasvezelnetwerk beschikbaar is dan zal de tool dit ook meteen aangeven. 

 

Naja daar kwam dus de verwarring van. Vorig jaar april had ik contact met T-mobile hierover en die zeiden dat ze ermee bezig waren maar dat het waarschijnlijk geleidelijk zal gaan in de gemeente woerden. Omdat de alle reclame (dat het er is) al aanwezig is in onder andere de bushokjes ben ik heel benieuwd wat de planning is voor de levering. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jakhals, leuk om te horen dat je geïnteresseerd bent in glasvezel van T-Mobile! 😃 Zoals @Seccie terecht aangeeft is de beschikbaarheid van glasvezel afhankelijk van de postcodechecker. Hiermee zie je snel wat wij momenteel of in de nabije toekomst kunnen bieden op jouw adres. Daarnaast heb ik de situatie voor de gemeente Woerden voor je nagekeken. Waartegen wij in een heel groot deel van Woerden glasvezel leggen, lijkt Harmelen voorzien te worden door Delta Fiber. Daardoor heb ik een sterk vermoeden dat onze postcodecheck geen glasvezelverbinding voor jouw adres zal tonen.

Hopelijk breiden we het netwerk naar je uit of kunnen we snel actief worden op het glasvezelnetwerk van Delta, ik ga voor je duimen!

Reageer