Beantwoord

help mijn hp photosmart 5520 verbind niet met mijn netwerk


Goededag,

Ben sinds kort overgestapt naar T-mobile en merk nu dat mijn printer geen verbinding maakt met mijn thuisnetwerk. Heb al geprobeerd router te resetten, glasvezelkastje te resetten, printer te resetten en dat mocht allemaal niet baten. Ik ben een leek als het hierom gaat, dus als iemand me kan helpen graag. Heb ook geprobeerd printer bekabeld te gebruiken, maar dat lukte ook niet. Ben hierheen verwezen door de klantenservice. Help!

icon

Beste antwoord door Timo78 5 July 2022, 19:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @vivine1980 O o o die Printers en thuisnetwerken. Ik weet er alles van.

Kreeg het niet voor elkaar, uren bezig geweest tot dat iemand zei ga eens op YouTube zoeken

Ik vond voor mijn printer een eenvoudige oplossing.

Zou dat ook bij jou helpen.

Printer 

The One-Touch WPS button (Wi-Fi Protected Setup) lets you connect quickly and easily. Press the WPS button on your router and the WPS button on your Printer, and your MFP automatically configures and connects to your wireless network.! 
 

Printer

 Met de One-Touch WPS-knop (Wi-Fi Protected Setup) van de printer kunt u snel en eenvoudig verbinding maken.  Druk op de WPS-knop op uw router en de WPS-knop op uw Printer, en uw MFP configureert automatisch en maakt verbinding met uw draadloze netwerk.

Ik was helemaal verbaasd dat het bij mij zo simpel ging.

Hopelijk lukt het jou ook snel, ik ben benieuwd.?

Hallo @CrisTien , dankjewel voor je reactie. Helaas werkt het niet bij mij. Tot 2 keer toe geprobeerd. Het geeft aan “fout voortgang onderbroken”.

Reputatie 7
Badge +14

@vivine1980 Wat jammer zeg, iemand anders nog een idee!? #Printer

ik vraag even rond! 

Reputatie 3

@vivine1980,

je Wi-Fi netwerk scheiden naar 2.4GHz en 5GHz en dan je printer verbinden met het 2.4GHz al geprobeerd?

Mijn HP Officejet Pro 8600 Plus wou ook niet verbinden totdat ik het Wi-Fi gescheiden had, sindsdien geen problemen meer gehad.

@Timo78 Nee nog niet geprobeerd. Hoe moet dat? Of is dat ergens terug te vinden, hoe dat moet?

Goedenavond,

Dankjewel voor de reactie @Timo78  ik loop nu tegen een ander probleem aan bij het proberen om mijn wifi netwerk te scheiden. Lukt me niet om in te loggen op mijn router. Al mijn apparaten geven dezelfde error weer NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID. Ik kom hierdoor niet verder. Weet iemand hoe ik hier iets aan kan doen?

Reputatie 7
Badge +1

Probeer anders als laatste mogelijkheid eens een factory reset, meestal staat dat wel op de router waar dit moet, meestal met behulp van een paperclip, bij sommige routers moet dit met user of admin staat vaak ook vermeld op de router.

Als het goed is heeft men bij de router een kaart of ander document gekregen met de wachtwoorden voor 2,4Ghz of 5,0Ghz  eventueel de printer even resetten als dat mogelijk is en bij het instellen de 2,4Ghz gebruiken, zo heb ik het althans al eens gedaan, wel nog bij de Draytek 

Reputatie 7
Badge +4

Zet 5ghz even uit. En schakel alleen WPA2 in. Met de nieuwe modems is dat het probleem bij oudere hardware.

Goedemorgen allen, 

dank voor jullie reacties @BeMu , @Hidden.nld , Ik kom er niet uit, niks mocht baten. ik geeft het op! Toch bedankt voor alle hulp.

Reputatie 7
Badge +1

https://support.hp.com/be-nl/product/hp-photosmart-5520-e-all-in-one-printer-series/5157533/model/5157535

Probeer eventueel doormiddel van deze link er uit te komen,  soms wil het opnieuw installeren van de firmware of installatiesoftware helpen,