Beantwoord

Hoe kan ik een probleem melden?

  • 19 April 2023
  • 10 reacties
  • 197 Bekeken

Bij wegwerkzaamheden is de glasvezelkabel doorgeknipt. Hoe kan ik dit melden. Na een half uur zoeken nog niet gevonden hoe dat moet. Telefonisch is T-mobile niet te bereiken en de chat robot is ook waardeloos.

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 April 2023, 12:45

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hoogeveen 

Wie is de netwerkbeheerder? Heb je hen ook al gecontacteerd? Misschien dat zij al direct iemand kunnen sturen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Hoogeveen, goed dat je hier melding van maakt en onhandig dat de werklieden je kabel hebben geraakt! Normaliter maken ze hier ook melding van bij de netwerkbeheerder maar voor de zekerheid wil ik dit ook graag voor je doorzetten. Zoals @Waqqas terecht aangeeft kan je hiervoor ook zelf bij de netwerkbeheerder terecht. Hoe dan ook zal ik hier nog een extra melding voor je over maken.

Hopelijk kan het zeer spoedig hersteld worden! 

Al langer dan 1 werkdag GEEN internet en Tv , alles al geprobeerd maar niks werkt!!! Via glasvezel!!!

ODIDO: Snel oplossen want anders wordt het heel snel een andere PROVIDER!!!

het betrefd regio 046 Limburg

Reputatie 5
Badge +4

Hi @RuijlC, ik zie dat je inmiddels jouw abonnement bij ons hebt opgezegd. Dit vind ik ontzettend jammer om te zien. Wel wil ik graag met je meekijken om je weer online te krijgen totdat jouw nieuwe abonnement ingaat. Je geeft aan dat je alles al geprobeerd hebt, wil je voor de zekerheid jouw modem en Media Converter opnieuw een reboot geven? Hoe je dit kan doen, kan je in dit topic vinden. 

Mocht je hierna dezelfde problemen ervaren, wil je me dan laten weten welke lampjes branden op het modem en de Media Converter en welke kleur ze hebben? Ook zou ik graag willen weten of er lampjes knipperen op de Media Converter en als dit het geval is, of ze snel knipperen (vier keer per seconde) of langzaam knipperen (één keer per seconde). 

Reboots voor de zoveelste keer gedaan, van stroom af zowel router alsook kastje t mobile.langer als 2 min gewacht, opnieuw aangezet, eerst router, even gewacht, daarna het kastje bij tv. Bij tv opstarten steeds weer zelfde procedure dat hij opstart (reboot) , als dit gedaan is krijg ik steeds weer ODIDO op beeld, bij druk op start voor tv te kijken geeft hij dan weer aan controleer bekabeling maar intern is de bekabeling in orde. Geen wifi op alle apparaten dwz gsm’s, camara’s en tablet, vaste pc komt ook niet het internet op. Router is draytek vigor 2132 FVn. Het act lampje is groen, knippert rustig, wlan blijft lampje groen actief zonder knipperen, resterende poorten op router uit geven groen aan en om de zoveeltijd knipperen ze alle 3 tegelijk. ODIDO… 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @RuijlC, fijn dat je zoveel informatie mee kon geven, super! Hiermee kon ik het probleem gelijk hardhandig en adequaat voor je aanpakken. Het leek mij erg verstandig om een monteur jouw kant op te sturen en daarom ontvang je heel snel van mij een SMS en email met daarin de digitale agenda van de monteur. Zo kan je een afspraak inplannen op een moment dat het jou uitkomt.

Ik verwacht dat de monteur heel veel voor je kan betekenen, dit gaat helemaal voor je opgelost worden! 💪

Afspraak gemaakt voor checken via jullie site en guidion, deze zou zijn op woe 20 sept tussen 8 en 11.59u… niemand geweest, ik controleer mijn mailbox opnieuw blijkt in de bevestiging dat men 4 okt heeft gezet terwijl de afspraak 20 sept is gemaakt digitaal!!!! Dus naar odido winkel in de makado in Beek. Hier weer uitgelegd. Samen met mevr Bakker vd klantenservice odido makado gesprek gehad met hogere hand Georg. Aan het eind van dit gesprek is duidelijk door mij gevraagd om een nieuwe bevestiging te sturen waarin staat dat die 4 okt van checken guidion doorgaat. Nog steeds geen bevestiging gehad!!!als de glasvezelreparatie buitenshuis( want daar zit t probleem) niet sneller en conform gemaakte schriftelijke en mondelinge afspraken gemaakt gaat worden gaat het een RECHTZAAK worden!!!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RuijlC, bedankt voor je terugkoppeling. Ik zie nergens de gemaakte afspraak op 20-09 terug in mijn systeem. Wel die van 04-10. Ik heb je de afsprakenlink gestuurd in een privébericht. Hier kun je de gemaakte afspraak inzien! 

 

Reputatie 7
Badge +9

@RuijlC ik heb gereageerd op je privébericht.

Reageer